Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím vás páni, chcel by som presedlať a zapáčila sa mi lc4-ka ľahučká, nemá zbytočne veľkú nádrž ako moja tenere-čka. Chcel by som to skôr na vyšaňtenie po poli, lesy, lúky možno aj trať... Aké názory máte na tento stroj ? kazový ? dostupnosť dielov ? načo si dať pozor ? Ďakujem za názory a rady. |
NAzdar. mamm LC4 rok 2005 a nemozem na nu povedat krive slovo. dobry zatah motora, dobre pruzenie a brzdy, dojazd na nadrz po ceste cca200km, v terene menej ale nie je to taka brutal spotreba ako na 2T niekto sa stazuje na vibracie ale to neriesim. da sa na tom pojazdit aj po ceste aj po kopcoch a s lukami nebudes mat isto problem. dostupnost dielov bez problemov (len treba mat € ). na m.cz je 200 stranova diskusia o LC4 Adventure, ale v podstate vacsina veci je totozna, takze sa z toho da vyjst... |
Počul som že keď sa pokazí tak zaplačem, čo je na tom pravdy ? aké sú cca ceny napríklad za rozvodovú reťaz atď.. vo valci je nikasil ? |
byť tebou nerozmýšlam !!! aj najlepšia motorka na svete sa môže pokaziť! záleží od toho na aký kus natrafíš .... jediná "zlá" vec o ktorej som počul sú vibrácie - no a čo ?! treba si len zvyknúť, jednobuchy vibrujú všetky ... ja som tiež nad ňou rozmýšlal... podla mňa je vo svojej triede TOP! |
mam ju len chvilu a ešte je neodskušana ale lepšie v tejto triede nenajdeš.Su blazni, čo natom dali aj cez 1000km v kuse, samozrejme češi ale asi sa to dá. A čo su to drahe diely ? myslýš že tam stoji retaz inak jak na japonca? alebo ložiska, páčky,spojka a ostatne... jedine olej je tam drahý, lebo odporučaju motorex.Ma to paradne brzdy a bezkonkurenčný podvozok, a za jazdy vybracie necitiš (dlkší presun som ešte nestihol) ale chová sa to presne jak sa jednovalec má. po servisnej stranke je všetko na pravom mieste a dost rýchlo pristupne a logicky vyriešene, nie jak u japoncov, že aj pri kapotach maturuješ,tu vidiš šrobik a ked ho povoliš tak to spadne na zem, jak by človek čakal Ja mam ADV, enduro je pristupnejšie, treba si spravit karbík,zmes,skontrolovat zakladne veci a je to.tu temu si prečítaj ale je na dlho.ADV ma od endura akurat velku nadrž a kapoty ale je to ta ista moto a tie iste diely aj poruchy.Najviac odchadzaju ložisko spojky a ložiska vahadiel a všetko treba dotiahnut, lebo sa to "trase" |
endurak - nemá nevýhody.Jazdím LC4 Adventuru od r.2005.Od turistiky až po amatérske - sranda - relly závody. More zábavy. |
to niekedy skusim |
servisny interval na olej 5000km, ventily sa nastavuju skrutkami s kontramaticami. no proste bájo.a aj to spojkove lozisko od 2003 hore je nahradene valcekovym, takze by malo vydrzat viac ako gulickove.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (18.10.2013 6:39) |
Vo svojej kategórii pre mňa TOP. Vibrácie sú cítiť na ceste - rozumej asfalt. Inde to nevnímaš (samozreme, že potom večer po 300 km rally etape tie vibrácie cítiš, ale to by som asi cítil po každom jednobuchu...) Ja mám trochu pocit, že ten stroj je oproti konkurencii vo všetkom lepší, tak tie vybrácie sa tak nejako zdôrazňujú ako jediné citeľné mínus. |
ak chces polia lesy tak 640tka rozhodne nie je lahucka. ak chces ultimatne ostre enduro tak chces ktm 520/525/530 exc, alebo husaberg 501 po rv 04 Upravené 3 krát. Naposledy upravil dando (18.10.2013 21:04) |
chlapci ďakujem, aká je jej približná váha ? moja teneré má 170kg s náplňami ale váha mi nerobila problém pri relaxačnom jazdení, s vybráciami problém nemám napokon som začínal na pekáči problém mi skôr robila veľká nádrž ktorá mi prekáža v tom aby som sa mohol vyblázniť. Určite na 3-jke nos hore nedám preto ma láka lc4 vyzerá byť o mnoho ľahšia a určite berem do výhody to že si ju môžem držať pevne medzi nohami. Koľko pôjde lc4 ? viem že veľa záleží od veľkosti rozety a sec. kolečka. Na červenej pôjdem po prednom ? :D alebo sa o to radšej na lc4 nepokúšať ? :D.... ďakujem za ďalšie rady |
Endurák- podla KTM ročnik 2005 - 06 148 kg bez paliva.Syn má 2005 enduro. |
motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C7333%2C... |
tech.údaje na motoride velakrát niesu pravdivé bohužial, nevravím že taraz zrovna ale už som sa viac krát presvedčil |
Dando - jeden podstatný zozdiel pre človeka čo chce jazdit len tak , aj v terena ,aj na trati ,aj na ceste a chce moto s tabulami.525ka má motohodinový servis.640ciatka má 5000 km.Pre mna amatéra ten servis preváži tých cca 30 kg. |
tá databaza je už dlho na zaplakanie Na obrazku adventura, v popise enduro, jeden kotúč a mali byt dva podla roku,cele je to tam domiešane,nie len pri tejto moto ale pri všetkých.Tým udajom sa tu vobec neda verit, jeden obrazok je nabuchaný na všetký ročniky aj tabulka sa len skopirovala,pritom sa robili zmeny aj pri iných moto to je rovnake.Podla farby som videl pri iných strojoch že sa take ani nerobili, udaje sedia len pri niektorých ročnikoch a ostatne je len nakopirovane aby tam volačo bolo, načo je taka databaza ? |
a priemer brzd v predu 216mm a v zadu 260mm ? to fakt ??? |
jasterica> mozno preto ma 525ka udaj v mth lebo v terene by ti bol udaj v km na dve veci. keby si najazdil 5000km v terene na 640ke tak by si zarucene bol daleko za limitom vymeny oleja. a 40kg je skutocne VELA v terene. ta vaha je len o cca 10kg viac ako ma cross. Rozdiel medzi nimi je ale hlavne o OSTROSTI MOTORA a vahe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (20.10.2013 10:08) |
Lc4-ka je taká kľudnejšia alebo sa skôr radí ku ostrým štvortaktom ? tá čo ju chcem kúpiť nemá stúpačky pre ľadvinku no zatiaľ neviem či sú iba zmontované alebo je to motorka iba pre SOLO? dám ju na predné aj na cross-kolesách alebo by ste to radšej neskúšali ? |
das ale pri tej vahe , ale bude to chciet vela odvahy a zrucnosti aby si sa nevykidal |
No tak to bude asi dosť ťažké naučiť sa to ale ja som ťažký prípad takže mne to nevadí... :D |
a ešte by som sa chcel spýtať či sa na ňu budú dať dokúpiť motardové kolesá ? |
640tky su vecsinou motardy tak nebude problem s kolesami |
Tak tá čo som si ju vybral ja má na sebe enduro kolesá... bude treba pri výmene sm kolies niečo meniť ? brzdový strmeň alebo niečo ?? budú môcť ísť aj dvaja ? nebude jej to vadiť ? |
To či bude treba niečo meniť bude záležať od kolies, nie? Ak budú mať kolesá tie isté brzdové kotúče ako endurové, tak na brzdách nič podľa mňa... |
mám na mysli tú motorku :D ak jej to nebude vadiť tak v pohode.. a ďakujem vám za rady chlapci |
treba menit nadstavce pre brzdovy strmen koli vecsim kotucom na motarde |
dando... a tie nadstavce sa dajú dokúpiť bez problémov ? |
ak mas vyhliadnutu origo Enduro KTM, a hladas SM kolesa, tak sa orientuj na origo z KTM. Zadne su rovnake takmer na vsetkych LC4 (len prve rocniky -do 1991 ?mali ine naboje-kotuce). Potom su už rovnake priemery osiek aj sirky. Predok hladaj z podobneho rocnika - LC4 mali 3 priemery osiek - tak zmeraj a kupuj podla toho - usetris si komplikacie. Kotuc alebo nechas endurovy - maly, alebo ti bude treba adapter - medzikus. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 62144 | Včera: 173926