Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte potrebujem nutne pomoct so spojkou na mojej suzuki rm 250 r.v. 2003.Dnes som ju rozobral a ked som dal dole struny a pritlacny tanier, tak som si vsimol ze boli 2lamely na sebe.Tak sa chcem spytat nejaky navod alebo niekto kto mi poradi ako tam maju ist tie lamely zlozit.Ci ma ist uplne naspodok lamela alebo nieco ine?Viem ze ma ist lamela,plech,lamela,plech...Ale neviem ci ma ist uplne na spodok lamela alebo nieco ine?A kolko lamiel tam ma presne byt, lebo ja som ich tam mal 9jednu som dal prec a uz je vola pri pritlacnom taniery.Tu jednu som dal prec preto lebo bola ina od ostatnych.Dakujem za vsetky rady a pomoc ako to zlozim.Dakujem moc. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (07.09.2013 23:58) |
toto už je diagnóza.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (08.09.2013 0:22) |
Ja to mam presne takto zlozene a hovorim ty ze tam je medzera medzi pritlacnym tanierom.A potom ked stlacim spojku dobre pritlacny tanier nepritlacy. |
Preco asi ?? No lebo mas asi uplne zodratu spojku cim sa meni celkova hrubka lamiel . Ak je kazda lamela co len o 0,5 mm odrata tak na vsetkych ti to spravi 4 mm a to je mozna ta jedna lamela co tam niek vlozil ako vymedzenie a fusersku opravu . Vytiahni este z prevodovky tu hriadelku co tlaci na pritlacak a zloz to tak a uvidis ci v takom stave pritlacak uz bude tlacit na lamely .Uistis sa v com je problem . |
Majcocbr600f > Takze lamely su nove, odmerane sublerou a maju mat ako maju podla manualu.Ale zistil som ze ak som dal vsetky lamely prec tak pod poslednou lamelou uplne dole na tom vnutornom kosi su take drazky, je to doryhovane komplet.Mozete robit to, to stoji cca 2000Kc, ked to kupim aby som nevyhodil peniaze, aby to robilo to.Inak struny atd vsetko je ok.Len tie ryhy na tom vnutornom kosi pod poslednom lamelou je to komplet doryhovane. |
Pravdepodobne máš zle založený prítlačný tanier. Ten má z vnútornej strany na troch miestach ozuby a tie musia zapadnuť do drážok vo vnútornom koši. Pasuje to len v niektoraj polohe, preto nie je jedno,ako tanier na kolíky pružín natočíš. Tiež by si mohol uviesť r.v. moto, aby bolo jasné, či je tanier ťahaný ozubeným hrebeňom, alebo tlačený tyčkou. Môžeš dať aj foto. Chyba môže byť totiž aj vo vypínacom mechanizme. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (08.09.2013 17:49) |
zeleno> Kebyze si precitas prvu vetu tak by si videl ze tam je napisany r.v. 2003.A k tej spojke je zlozena dobre daval som si nato zvlast bacha.Ale nechapem ked tam dam spravny pocet lamiel aj plechov podla manualu, tak medzi pritlacnym je strasna vola.Tak tam musim dat jednu lamelu navyse a to ide spojka strasne tazko.Ale zlozene to je dobre.Lebo ta spojka ide tazko ale mala by ist lahko, a neviem co to sposobuje, lebo ani ten spravny pocet lamiel tam nesedi. |
ja mám pocit, vlastne už som presvedčený, že to čo mi hovoril jeden uznávaný odborník, tu platí tisíc krát. |
Väčší počet nových lamiel sa do nepoškodenej originál spojky ani nesprace, lebo prítlačný kotúč by po |
hondacr250: |
Majcocbr600f> Napisal som ty docela slusny popis co to robi atd.Napisal si mi aby som to rozobral tak som to rozobral a zistil som chybu.Dole na vnutornom kosy je to cele doryhovene dokolecka ten spodok, preto tam bola asi 1lamela neavyse aby obmedzila ten spodok co je doryhovany.Potom aj na vnutornom kosy uplne hore su hrany ktore su tiez zodrate,Ja chcem vediet len ci to robi to ze mi tu spojku tak zle vypina teda spojkovu packu.Podla mna ked vymenim ten vnutorny spojkovy kos, tak by to malo ist nie?Ale niesom si isty, a platit za nieco co este vydrzi do zimy, radsej by som zistil presnu zavadu.A kebyze sa dohodneme ze by si to prisiel ty pozriet na osobaku?To mas cca pol hodinu cesty. |
Povol hlavnu maticu spojkoveho kosa ( len ak mas pripravok !!! ) .Otvor si stranku na zaciatku tema co ti poslal Milan . Po povoleni matice vytiahni z hriadele unasac lamiel poz 4.(pozor na podlozku pod nim aby si ju nestratil ak tam ovsem je ) a nasun nan pritlacny tanier poz. 7 tak aby zapadol do zubov co su po obvode poz. 4 .Potom zober posuvne meradlo a odmeraj ten priestor pre lamely . Musi byt mensi ako zostava lamiel a plechov . Ak tak bude tak problem mas v stredovej tycke co tlaci na pritlacak a ten ta nechce pustit aby zovrelo lamely . |
Ale ta pozicia c4, na tom obrazku tak ked tam dam pritlacny tanier, tak na tom vnutornom spojkovom kosy su tie zuby zodrane.Ale iba na vrchu je tam taky 45stupnovy uhol cca na1mm komplet po obvode. |
Odpísal som. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (09.09.2013 9:16) |
honda : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (09.09.2013 15:29) |
Aha, ale ja by som potreboval aspon zistit preco ked tam dam lamely a plechy podla manualu a dam tam pritlacny tanier, uplne pasuje tak tam je medzera medzi pritlacnym tanierom a lamelami cca o jednu lamelu?Proste tam 1lamela chyba?Je to tym ze je zodraty vnutorny spojkovy kos? |
Tam nemoze byt rezerva v hrubke jednej lamely . To by si musel mat tak vsetko zodrate ze lamely by preleteli uz na hlavny vonkajsi kos co je blbost .Ked tam zalozis vsetky lamely podla navodu tak kolko cez ne este pretrcaju zo stredoveho kosa tie zuby po obvode .Budu pretrcat trebars 4 mm tak v pritlacnom taniery musis namerat viac tam kde zapadaju . |
Pritlacak je dobre, a tuho ide preto ze tam je ta lamela navyse to je pravda.Ale ked ju dam prec tak medzi pritlacakom a lamelami je velka medzera cca o 1lamelu.Aj ked tam dam pritlacak dobre.Tak skus poslat nejake fotky alebo nejake nacrty ako tam mam ten pritlacak dat.A ked tam dam lamely a plechy podla manualu tak na tom vnutornom spojkovom kosi co su tie zuby po obvode ostane cca pre 1-2plechy.Ale uplne navrchu na vnutornom kosi co su tie zuby po obvode tak uplne navrchu su zodrate. |
Tuna je vsetko co potrebujes . Vsetko si pokukaj a urcite do dalsej sezony na to prides . |
Dobrý deň, stále riešim tento problém a vobec netuším kde je chyba.Ak si zhodím prítlačný tanier a dám tam 8lamiel a 7plechov ako je v manuály, a dám prítlačný tanier naspeť, a pritlačím ho na lameli tak tie lamely nepritlačí proste, a neviem čím to može byť už fakt sposobené,ten presný počet lamiel by tam mal podla mna vždy pasovať ale už som fakt v koncoch a neviem čo s tým.Ak ten pritlacny tanier pritlacym na tie lamely tak to nepritlaci a je tam medzera cca pre jednu lamelu.Ak mi poradíte ako tam ten presný počet lamiel dať, alebo ako je to na týchto motorkách robené ak ju niekto má budem rád, potrebujem nutne ešte trénovať tak dakujem za každú radu.Jedná sa o motorku suzuki rm 250 r.v. 2003. |
cau, nemam sice rovnaku moto no mal som podobny problem. mne zase po zalozeni presneho poctu jedna lamela trcala. ked je pocet spravny, bud mas tensie lamely alebo tensie plechy ako maju byt. ked su lamely original, tak daj hrubsie plechy a malo by to sediet. treba skusit, mne to pomohlo.dal som tensie plechy a sadlo to. |
Neviem ako ty, ale na mojej starenke mam praveze 8lamiel a 9 plechov. |
diabolik> je to premerane sublerou a sedi to |
hondacr250.: |
Majcocbr600f: |
Kamarat mal ten isty problem,tiez po zlozeni spojky fuga na jednu lamelu. Vyriesil to tak,ze pod unasac dal tensiu podlozku ako bola povodna aby tam vosla dalsia lamela plus plech. A spojka funguje bez problemu. |
Tak ale tak to nema byt originalne.Takze sa to musi dat nejako vyriesit, a ja potrebujem vediet ako. |
ZIADNO TO NEVYRIESIS !!! NEDAS SI V NICOM POVEDAT . Osobne som chcel od teba dake rozmery lamiel a fotky a nemas ani o to zaujem . Len tu vypisujes stale dookola jedno a to iste . Mal si ostat este pri hrackach |
Takze zistil som chybu len prosim vas ako ju vyriesit dakujem.Takze zistil som ze ked partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Suzuki... č.17 dam prec to valive lozisko, tak pritlacny tanier pekne pritlacy, ale beztoho to ani skladat nebudem kedze to valive lozisko tam musi byt.Tak sa chcem spytat ako tuto chybu teda vyriesim.Dakujem. |
Teraz ma prave napadlo ci nemoze byt dlha tycka?Ci by ste mi niekto dokazal aka ma byt dlzka spojkovej tycky na suzuki rm 250 r.v. 2003.Dakujem za rady. |
Uz to mam hotove, tak bola na chybe spojkova tycka, tycka bola dlha 18,3cm a ma byt 18cm, tak som ju odrezal na tych 18cm a pekne pritlaca a spojka ide ako nova. |
Tak ze teba napadlo dobreeeee |
Ved tycka original ma byt 18cm. nechapes?A preto tam asi nieje originalna tycka ale niekdo si dal stocit na sustruhu alebo neviem tycku ktora ma 18,3cm.Nechapem preco si stale myslis ze je chyba inde?Ale myslis si svoje teda.:D |
A kde je napisane ze ma byt 180 mm a nie 183 mm . Tebe to niek povedal ze je to divna miera a veris tomu Tam kludne moze byt miera aj 183,2 mm. Myslis ze vsetky miery su zaokruhlene co sa tyka motorov a jeho casti? No nehaj tak Mas sa co este ucit . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144885 | Včera: 182601