Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim, elektrikari potreboval by som odborny posudok... na mojej mašinke mi zhorel stator tak som ho vymenil. Vymenil som ho za stator z yamaha XTZ 750 ktory je pisany ako identicky resp udavaju tak aj tie nahrady statorov z anglicka ze sedia na oba. ja som to vymenil a zatial mam taketo hodnoty: kazda faza alternatoru ma ideticky odpor okolo 1,5 A dalej volty pri volnobehu su tiez identicke okolo 14,5 , co sa tyka regulacie tak pri volnobehu tam mam 14V a ked pridam tak mi to zreguluje na 13,2-13,5 v zavislosti od toho ci mam zapnute svetla.. Mohol by mi k tomu niekto napisat ci to vyzera dobre? lebo ako lajik pozeram ze som v tych predipisanych cislach akurat ta regulacia je trosku divna resp vzdy mi to regulovalo na volnobehu menej a pri otackach viac tak neviem ci aj takto to je dobre... dik za odpoved! Upravené 1 krát. Naposledy upravil maker77 (20.08.2013 21:23) |
ešte poznamka : jedna sa o Yamaha Virago 535. Prosim elektrikari stretli ste sa s tym uz niekde? |
Sorac, poradim len takto: |
nechapem co sa vlastne pytas? vsetko ti ide tak co je vlastne zle? |
13,2V pri zapnutych svetlach je v poho nemyslis, sak uz tam nemas viac co zapnut, teda mas max odber, a napetie cez 13V, cize ti to dobija. |
hej vsetko je zjavne dobre, startuje to ... mal som v minulosti problem s elektrikou menil som novy regler a stator ktory bol zhoreny ale ako pisem daval som tam stator z ineho typu yamahyXTZ750 kt. bol uvadzany na niektorych strankach ako identicky resp nahradny stator ktory sa dal kupit bol pisany pre oba typy motocyklov... jedina vec preco sa to pytam je ze je to tak trochu "obratene" ked na volnobehu mi reguluje viac ako pri otackach. doteraz som zazil regulaciu alá 13V volnobeh a potom v závislosti od otacok viac... a teraz je to naopak tak ci s tym niekto nema skusenosti zeby mu to takto regulovalo... |
presne tak, aj ja to mam tak na xt. mam tam koso voltneter, ktory naskoci hned pri zapnuti klucika. a na volnobeh to v pohode dava cez 14V no a po pridani plynu to trosku klesne na 13 a nieco, to je rozne, stlacena brzda, svetlo, smerovky, dokonca aj spojka ovlada rele ktore blokuje spustenie startera pri zajedenom prevodovom stupni,a aj pri kazdom stlaceni spojky ukaze pokles o jednu desatinu volta, cize je to normalne. ked mas cez 13 pri plnej zatazi, tak je to ok. |
no okej super dik za info hned som ovela pokojnejsi... som sa bal lebo uz mam nervy z tej elektriky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 2046 | Včera: 180810