Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých mal by som takúto otázku chcem kúpiť Yamahu Fazer FZ6 je to 2005 a má skutočných 31000km no bojím sa že je to na motorku dosť veľa a že po čase budem musieť robiť generálku motora čo by bola asi riadna investícia. Vôbec nemám pojem koľko taký motor vydrží bez zásahu. Mojej hotovosti 3000€ ktorú si môžem dovoliť investovať za tento motocykel vyhovujú len motocykle ktoré majú cez 30000km. Viem že tieto km sú skutočné ne stáčané. Za užitočné rady ktoré mi pomôžu sa rozhodnúť vopred ďakujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Assasin68 (22.07.2013 6:29) |
ak sú skutočné tak ten motor možno ešte ani nieje zabehnutý ak sa ti páči tak nieje čo riešiť |
Mám rovnaký ročník, akurát inú značku a motor má nabehaných 71 000 km. Šlape, ako hodinky bez zásahu. Pokiaľ sa dodržiava pravidelný servis, tak takéto otázky nemusíš riešiť. Inak... Ty chceš, aby mala 8 ročná mašina čo... povedzme 15 000 km??? Zobuď sa z toho prekrásneho sna! Keby je jazdená len víkendovo, čo by ročne spravilo smiešnych 5 000 km, reálne by mala mať teraz 40 000 km. Takže so stavom 31 000 je to nad pomery, ak je to skutočné. Toto nie sú Jawy, kde treba robiť opravy obrovského rozsahu. Ten motor Fazera bude bežať cez 100 000 km bez mrknutia oka. |
mal som mašinu 96000km a motor vnútri ako nový , polil som ho kvôli vyskakujúcej 3-jke.... |
|
Assasin68nerieš kilometre,ale stav motorky,či bola vyválaná, ak áno ,ako je porobená.Ak sú km reálne,čo môžu byť (sám som pred rokom predal moto 2005 s 8tis.km necelých),tak Ťa prežije |
tiez som kupoval bandita z 34000 samozrejme dovoz. |
Je to pravda že pri 40000km sa robí veľký servis a motor sa rozpolí a menia sa rozvody koľko to bude zhruba stáť takáto záležitosť. |
chlape mam fazera sice nieje takeho novuckeho ako ty ale z 1. generacie momentalne taha na 80 000 km a po motorickej stranke je uplne v poriadku 30 000 ak je real tak este len zabiehas motor ako pisal majomi tak ze kludne sa toho neboj pokial sa budes starat a jazdit s rozumom verim ze ten motor vydrzi 150 000 -200 000 km bez generalky |
assasin68- nie je to pravda. Pri 40t akurát tak skontroluješ ventilové vôle vymeníš olej v motore a vidlici a vozíš sa ďalej. Kamoš má fazera 2002 s nejakými 85-90t a pekne ho vozí ďalej. Ja mám cbfu s 88t a motor ešte ani raz otvorený nebol. Iba mením olej. Sú to motorky nenáročné na údržbu ale ak máš presne 3000€ a ani o cent viac kúp si inú motorku- lacnejšiu. Vždy môže niečo vyskočiť a prekvapiť ťa. Kilometre nie sú dôležité |
ja som predaval moju motorku s 44500km minuly rok, a tot nedavno som sa od tretieho majitela tej motorky dozvedel ze on ju kupil s 25 500km |
Ja mám Fazera 2006, tá istá modelová rada. Má 54000km a ani by ma nenapadlo niečo s ním robiť. Skôr tú motorku za pár rokov predáš, ako by si musel niečo robiť s motorom. Yamaha to je špička v kvalite a spoľahlivosti (samozrejme aj pár ďalších značiek, radšej nemenujem aby sa niekto neurazil že som tú jeho zabudol). |
nehnevaj sa, ale toto su otazky ako od 15rocneho chlapca ktory sa prave zacal zaujimat o motorky, neviem odkial pochadzaju Tvoje teorie, ale ak Ti niekto dava taketo rady, tak by som sa s nim uz ani nebavil, na druhu stranu je dobre ze sa pytas |
Taktiež som predával svoju starú ZR-7S s 55 000 km... a ľaľaho, po dvoch rokoch som ju našiel na inzeráte so 41 000 km. To ešte predpokladám, že v čase, keď som ju ja kupoval s údajnými 23 000, tak bola tiež stočená... Prosto stav kilometrov je večná téma, ktorá nemá absolútne žiadny zmysel. Ak si z tejto diskusie nezoberieš aspoň kúsok k srdcu, tak jazdenú moto jednoducho nekupuj a investuj tie prachy radšej do niečoho iného!! (napr do zlata ) |
Assasin68: zaujimave ze si myslis ze je to vela, pre mna je to skor podozrivo malo. Pokial je udrziavana a kn su fakt real, tak ju drapni a nepusti. |
Nedá mi nereagovať. Ako píše motobaf, odkiaľ máš tie info. |
A ja si myslím že nie všetci sú špekulanti a stáčajú kilometre nájdu sa aj poctivý ľudia aj keď ich je strašne málo a kúpiť 9 ročnú motorku s 30000km je úplne v pohode. Ja len dúfam že sa schváli zákon že stáčanie km bude trestný čin a konečne sa pôjde po špekulantoch. Ja osobne keby som mal motorku od nova tak mám aj po 10 rokoch 20000km lebo spravím za rok od 2 do 3000km a jazdec môže posúdiť stav km aj podla zvuku a ťahu motora. Upravené 1 krát. Naposledy upravil milanik26 (24.07.2013 9:39) |
Normálne sú vysokootáčkové 4 valce konštruované tak na 150 až 200 tisíc km. Nájdu sa ale aj motorky (osobne poznám 2 VFR ešte z rozvodmi ozubenými kolesami) čo majú 750 tisíc km a stále jazdia. Všetko je to len o starostlivosti. Druhý extrém je keď sa niekto o motorku vôbec nezaujíma a správa sa k nej hrubo (napríklad gumuje zo studeným motorom a podobne) tak ja som mal ,,šťastie" na takúto cbf 125 a tá mala po 5 tisíc km motor KO. |
o tyzden sa na to iste bude pytat janko hruska o dva tyzdne mirko mrdo !!! kolko krat sa tu este musi opakovat to iste? aby aj ten naj chuj pochopil, ako to v reale funguje. |
Takže definitívny verdikt : Kupuj ! |
Dakujem za rady už som kúpil ide dobre a je ako nový, |
Moja FZ6 má skutočných 55 tisíc. Ide ako hodinky, olej nežerie, práve treba meniť napínak rozvodovej reťaze, investícia 130e a mám vystarané. Motor, ktorý mal pravidelne menený olej, filtre, kontrola resp. nast. ventilových vôli, nemá prečo nevydržať ďaleko viac ako 100 000 km za predpokladu, že ju nemal debil. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 244385 | Včera: 149443