Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pre cross, specialna otazka, ako optimalne by mala byt napnuta retaz? Ako to kontrolujes a pripadne pripomienky. |
to velmi zalezi od motorky - od stavby a polohy kyvky voci kolecku. napr ja mam stredny previs predpisany na 4-5cm, ine motorky napr 2.5-3.5cm |
Vseobecne plati,ze retaz je najviac napnuta ked je os maleho kolecka,kyvacky a rozety v jednej rovine. Takze vtedy musi mat zarucenu volu,povedzme 1cm |
4-5 cm je v pohode, musis mat ale zadne kolo vo vzduchu, aby bola kyvka uvolnena. Staci ked ju das dolu zo stojana a dost sa dosponuje. Potom ju poriadne zataz a uvidis ako sa sponuje |
Ja mamvam napnutu tam do 3cm. Lenze predchodzi majitel na to jebal a jazdil na povolenej retaze a teraz je nutna vymena celej rozety. |
peter RS955i Neregistrovaný |
to Joker: |
mne bolo povedane ze pri vymene retaze je vzdy najlepsie menit celu sadu. |
Z Yamahackeho manualu (YZ 426F) som si dovolil uploadnut jednu stranku, kde je nieco o retazi. Na obrazku je znazornene kedy treba menit aj retaz - ak je vzdialenost 10 ociek viac ako 152.5 mm , plati to samozrejme pre motokrosove retaze s oznacenim "520", pre detaily vid obrazok: |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162431 | Včera: 151925