Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravym chlapy, sorry za dalsiu zalozenu temu, ale aj som hladal a nic k tomuto som nenasiel, tak by som sa chcel opytat na nejake vase rady a postrehy k mojemu problemu. Tak za prve podla coho mam objednavat diely na motor na moju Yamahu TT 600 E rok asi 1998 (papiere mam ale rok tam nikde neni a VIN je kratke tak sa podla neho neda nic najst...) Ale na motore je vyrazene cislo a prve trojcislie zacina 4GV... ale zase na valci je 2KF ... ktore cislo je smerodatne? A teraz k problemu, proste masina "nejde"... Nastartovat ide bezoproblemov studena na syticy, ale ked sa trosku zohreje tak uz robi neplechu, volnebezne otacky nic, chvilku ide a potom zdochne... jazda na nej bezproblemov, taha v otackach ako nic, nezdochyna, len sem tam streli do vyfuku po ubrati plynu, fakt hlavne ten volnobeh, niekedy sa neda ani nastartovat, treba jej pridat a niekedy sa nestihnem ani pohnut a zdochne... karburator komplet precisteny, sviecka nova NGK, vzduchovy filter ocisteny, membrana, gumicky v karbeci tiez ok, sacie priruby taktiez... Skusal som aj bohatost zmesi, skrutka bola na 4 otacky, skusal som aj menej aj viac skoro bez zmeny... Nemoze to robit elektrika? Poradte lebo uz mam z toho fakt nervy.... DIKY |
Motorku máš pravdepodobne typ 4LW potom Ti vin môže začínať ZD04LW3 ... alebo BL-4LW- |
prisava ti niekde vzduch. neviem ako na tt ale xt mali stale popraskane hadice na sani tak popozeraj tam |
tryskac : VIN sa mi zacina BL-4GV- .... Seriovy vyfuk tam je, ale z TT-R nie TT-E, motorka isla krasne v pohode uz druhy rok a z nicoho nic toto.... Jedna priruba sania bola odtrhnuta, ale dal som tam lep a pritiahol paskov, popraskana nie je, nasavat vzduch cez priruby nemoze... Chcel by som ale nove tie priruby, len neviem kde ich kupit a na aky motor, lebo ako som uz pisal som domyleny z toho oznacenia... Mohli by tieto pasovat? Na mojej moto je jedna mensia a druha vacsia a este k tomu jedna ma taky zablendovany vyvod... www.motosvet.sk/product/priruby-na-karburator-yamaha-xt... |
co takto behnut na motofische a pozriet sa presne co je z ktorej moto |
Mali by byť pre všetky typy rovnaké |
Takze priruby su uz OK, ale stale to neni ono... Skrutku na narbeci pre bohatost zmesi som musel vykrutit cca. na 5,5 otacky, pri 2,5 otacky to neslo vobec, hned to skapalo na volnobeznych otackach a pri jazde to strielalo do sania... Je tam vyfuk z TT-R a ten je sa mi zda "otvoreny" na TT-E je este akoby nejaky predtlmic vyfuku, zeby koli tomu bolo treba tak postelovat karbec? Pred tym ako sa mi to pokazilo bola zmes na 4 otackach... Ventili skontrolovane, sviecka nova, vzduchac novy, karbec prefukany vsetko ociste ale aj tak sem tam "fukne" do sania a zdochne... Ale uz len zriedka... Zeby este postelovat karbec? Nemal by som podvihnut ihlu? Tu som vobec nepozeral.... |
ak musis davat srobom zmesi superbohatu zmes tak jednoznacne podvihni ihlu. ak ale ani to nepomoze skontroloval by som aj poziciu zpalovania a rozvodov. |
sakra, tak nakoniec to bola asi ta druha priruba, jednu som opravil a dosteloval karbec, chvilu islo ale ozaj len chvilu, potom som este skusal stelovat karbec, trosku lepsie ale stale na volnobeznych nesla-skapinala, dneska som to rozhodil a druhe sacie hrdlo nenapadne ale isto prepustalo falosny vzduch, karbec odymeny + este zlomeny kabel nad prednym blatnikom a ked som pootocil volantom, tak zdochla.... robilo to vacsinou v terene, lebo na ceste moc tym volantom clovek netoci... Teraz este kde zohnat take priruby? Nema niekto? Pripadne nejaku radu na predajnu kde to maju cim skor??? |
niekto je mudry a chyta ma za slovicka... ozaj si si mohol radsej tresnut klavesnicou po hlave ked si toto siel pisat... |
tusim ze tie priruby su vyrabane len v jednom rozmere, a sedia na TT, aj na XT. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 258528 | Včera: 206859