Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Má niekto skúsenosti či je možné na poškrabanej trubke vidly predného tlmiča odstrániť jemné škrabance, ktoré spôsobila neodborná výmena gufier? V podstate to má za následok tečenie oleja aj po výmene gufier (po asi 1500 km). Škrabance niesú moc hlboké ale dostatočné nato aby postupne poškodili nové gufero. Nová trubka stojí 130 € za kus takže pomerne drahá oprava. Ak by sa to dalo nejak vybrúsiť bolo by to fajn, len neviem či sa to vôbec dá. |
Vybrusit tazko, ked tak dolestit. Zalezi, ake hlboke su vrypy. Drzim palce, lebo kupovat nove trubky za 130 € nepotesi... |
Ma napadá, trošku prebrúsiť, nech su ryhy rovnejšie a asi nejaká tesniaca páska na gufero /ak už bude menšie ako horný priemer trúbky/. |
ak to vylestis tak vedz ze aj strunka ktoru v sebe ma gufero sa da manualne jemne skratit a tak zvysit "tesnost" |
Skôr by ma zaujímali návody ako to vyleštiť, ak teda niekto má nápad. Hrúbka šmirgľa prípadne technika ako nato. |
Smirgel nie - ten narobi dalsie vrypy. Filc + lestiaca pasta a co najrovnomernejsie to rozlestit, aby zmizla mikrodrazka od vrypu. Lestit, lestit a lestit, kym to nebude vyzerat OK. |
deltoro iba zo zaujimavosti mohol by si tu prilozit fotku? ze ake hlboke ryhy az myslis... |
skúsim to odfotiť ale neviem či sa podarí, lebo tie ryhy sú až vo vnutri vidlice. Sú naozaj len jemné ale na poškodenie gufera to stačí. V tomto prípade to spôsobil asi nejaký domáci kutil pri výmene gufier keď si trubku prichytil zrejme blickami ale neviem posúdiť, ja som kúpil motorku už s takto poškodenou vidlou a v podstate som na to prišiel až na upozornenie servisu že mi nové guferá budú tiecť znova čo sa žiaľ aj stalo. |
takze ty nemyslis take dlhe ryhy co sa tiahnu zhora nadol? ale ryhy asi na jednom mieste od toho ako ich dal napr do zveraku hej? |
presne tak a žiaľ to je na oboch takže prípadná výmena by bola 260 e, preto sa snažím nájsť lacnejšie riešenie |
toto je presne to s cim sa stretavam dost casto a co ozaj neznasam. neodborna robota za pouzitia manualu. manual je velmi dobry pomocnik, ale treba mat aj na danu opravu troska viac, ako len ten manual. dovolim si povedat ani 80% motoservisov na sk nema potrebne naradie na opravu tlmicov. prevazne to robia za pouzitia toho co je momentalne po ruke. ciste prostredie je prvorade!! ludia aby usetrili par 10tok eur su schopny si znicit veci za niekolko 100eur. |
a co tak kupit pouzivanu vidlu ? V CZ je toho dost a za prijatelne ceny . |
pozeral som aj na používané ale po prvé nikdy nevieš v akom stave je a za druhé väčšina cien sa vyrovná tomu čo dám za tie dve trubky dohromady takže radšej by som kúpil nové. |
Počkať, zdá sa mi, že sa tu spomínajú ryhy, asi z vonku /ale tie nie su podstatné, tam by nemalo gufero tiecť - alebo keď to ide do zveráku, tak cez látku/. A ryhy na vnútornej strane, kde je gufero budú asi od šrobováku /či iného ostrehé predmetu, napr. šidlo/, pri snahe vybrať gufero /a tie ryhy sú už horšie, ale niečo snáď vymyslíš, veď sa už poradilo čosi/. |
ked je nejaky škrabanec, tak ho treba zalapovat, da sa kupit 5000 špecialny brusny papier a dokončit leštiacou pastou s abrazivom . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 333105 | Včera: 179114