Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

CZ 250 455 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCZ 250 455 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
01.04.2013 7:34

CZ 250 455

viper1
 Čoprák 

Ikona

Zdravim, mam vybrus na valci novy piest a kruzky....po poskladani sa mi piest v dolnej uvrati ako keby sprieci ked rychlejsie potocim klukou tak to vyzera ako by sa piest suchol o valec... v hornej polohe to neroby...stretli ste sa s tym niekto...?


01.04.2013 8:15

Re: CZ 250 455

Majcocbr600f
 Jogurťák 

Ikona

Mas dobre otoceny pest? Ide o to aby zamky piestu sli mimo kanalov valca .
Ak si skusal volne vlozit piest do valca pred montazov a nesuchal tak chyba bude najskor na kluke ale to by si musel mat ohlu ojnicu alebo kryve ojnicne puzdro co by sposobovalo ze piest nejde presne v osi s valcom . Na pieste si kukni ktore miesta ti suchaju .


01.04.2013 8:18

Re: CZ 250 455

DuroMT01
 Turista 

Ikona

co znamena "suchne o valec" ? pri pohybe zdola nahor ojnica tlaci piest do prednej steny valca, pri opacnom pohybe zas do zadnej ...


01.04.2013 8:55

Re: CZ 250 455

Duro, ten bočný tlak od ojnice u klasických dlhozdvihoch nie je až tak kritický, navyše v dolnej a hornej úvrati je nulový...
Skôr to tipujem na nekorektný výbrus, piest bez krúžkov musí prekĺznuť demontovaným valcom po celej dĺzke bez odporu, ak sa niekde zreteľne zasekáva, výbrus je zlý.
Stalo sa nám už aj to, že dlhšia "sukňa" piestov z druhovýroby sa dotkla v DÚ zotrvačníkov kľuky...

Ak nejde o odpor pri otáčaní kľukou, ale len o zvuk (vydávaný krúžkami pri prechode kanálmi) - tak to nevadí. Šípka na pieste však musí smerovať do výfuku, inak bude rýchle po "GO"... ;-)


02.04.2013 21:44

Re: CZ 250 455

viper1
 Čoprák 

Ikona

jasne ze som dal piest sipkou k vyfuku....to "suchnutie" je nieco ako ze sa piest nahne na jednu stranu (je to viditelne volnym okom ked pozeram do valca) v tom bode ked ide piest hore ...to nesucha po celej drahe trva to len mozno desatinu ani to nie...ked poriadne potocim klukou tak sa nezastavi len ked ju pomaly pretacam....neviem co to moze byt (ojnica aj loziska ,kluka sa mi zdali vporiadku...)


03.04.2013 19:38

Re: CZ 250 455

tarp
 Bahniak 

Ikona

Ja som mal pri mojej /455 ked som robil G.O ako hovoril papi, piest oprel o zotrvačníky klukovky, a naspeť som ho nemohol nijako vytiahnuť, tak zase rozpoliť a tak ... , ale tebe ho asi nezasekáva o klukovku ..


03.04.2013 19:51

Re: CZ 250 455

matasek
 Veteránista 

Ikona

pri skladani tohto isteho motora sa mi stalo presne to čo opísal papiboy trošku obrusiť hrany konca piestu a bolo to ok výbrus bol robený v Lučenci


04.04.2013 19:40

Re: CZ 250 455

DuroMT01
 Turista 

Ikona

dnes sa mi rozlezalo v hlave, ze by to mohlo byt to, co spomina papiboy, tarp aj matasek ... piest sa nezasekne o zotrvacnik, ale ho len lizne (suchavy zvuk) a otacanie zotrvacnika dopredu trochu potiahne spodnu cast piesta a horna potom vyzera, ze sa vzprieci. hornu cast by malo pritlacit o zadnu stenu valca.
skus zhodit valec, ci nie su oskrete miesta na kluke a spodku piestu ...


06.04.2013 20:22

Re: CZ 250 455

viper1
 Čoprák 

Ikona

Tak som to dnes rozobral....problem bol v tom ze ked bol piest v dolnej polohe hranami zachytaval o zotrvacnik, dokonca po obydvoch stranach...(boli na nom stopi po treni... tak som to na tych 4-roch spodnych rohoch opilnikoval a teraz je to ok...) to by som nebol povedal....hm kazdy den sa nieco clovek nauci....


06.04.2013 20:26

Re: CZ 250 455

;-) [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60561 | Včera: 228205