Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Naša JAWA má dynamo 6 V / 45 W. Kedže sme ju inovovali - má aj smerovky so 6 V prerušovačom, mám (až teraz!) obavu, či to všetko dynamo utiahne. |
Utiahne to v pohode, ak ti spravne dobija a mas dobru baterku tak je to v pohode. |
staršie 350-ky do modelu 362 mali 45W dynamo , novšie modely , ktre už boli vybavené smerovkami mali 75 W dynamo . rozdiel je vo vinutí rotora ( na novších je hrubší drát asi 1mm na starších asi 0,6 mm) a v regleri , lebo ten obsahuje aj prúdový obmedzovač . ak máš ešte regler na statore , tak ten je určite 45 W , skrinkové sa robili myslím 55W a 75 W - je to na nich vyznačené. alebo daj zapalko VAPE to je asi 150W. |
Ďakujem! |
Ja som od nich už obdržal asi 4 sady zapalovaní na jawky, sú ochotní. |
Lukinek, v tom je asi problém, že sa teraz svieti celý deň, ako keby bola noc. Ja som za, ale staré stroje na to neboli stavané. |
Mám odpoveď z motocentra - komplet sada VAPE = 4 000,-Sk. |
Čau Jack. Rád by som ti to bol poslal keby som tu bol. Ako teraz vidím, už to máš zistené. Mňa to vyšlo okolo 5000 , objednával som to priamo od vape z čiech. Predpokladám že tvoja cena je na 6V vape, moje sady boli 12V na montáž namiesto 6V dynama. |
A existuje VAP na 6V aj na 12V? A v cechach ti vyjde lacnejsie? Ja mam kyvacku 250 353. |
Na otazky ohladne Vape rad odpoviem, mam ho namontovane na 250-ke 353. Rozdiel medzi 6V a 12V je asi 30% vo vykone, ked na kyvacku alebo panelku tak uz 12V Vape... Ale pochybujem ze stoji 4 tis. Sk, pretoze ak hovorime o Vape na motorku ktora ma dynamo, kupuje sa cela sada: Magneto - stator, rotor + kotviaca doska, snimac, vysokonapatovy spinac (cievka), regulator napatia. |
- mam jawa 250 353 kyv |
kto mi poradi mam zapalovanie vape aj schemu mam ale nevidim na nej ako mam zapojit spinaciu skrinku a svetla ... |
macenko a feroSL - zavolajte mi večer a vysvetlím ako to zapojiť |
Vape odporucam. Mam komplet sadu SZ 10 na veterane Jawa 90. Kto pozna tu motorku vie ze povodne zapalovanie bola hruza. (Bolo to treba roztlacat, chytalo to len studene, malo elektriky pre svetla atd). Teraz to chyta spolahlivo, motor ma lepsi priebeh a je to bezudrzbove. |
VAPE si každý si to chváli len som zvedavý koľko to vydrží či aspoň polovicu z toho čo pôvodné...na takúto jawu by som dal 75W normal 6V lebo to nieje vysoko-otáčkový motor čiže to jednoduché zapalovanie tam stačí si myslím ja som mal tak na 487 a všetko bolo ok aj smerovky len keď som šiel cez neosvetlenú cestu viac ako 80km/h tak už som mal trochu problém s viditeľnosťou nestačilo to svetlo aj keď na mieste to vyzerá tak že svieti ako ďábel....Vape by som dal buď na jawu 90 ako roadster lebo kamarát má s 90 tiež vkuse problém neštartuje kazí sa a má ju aj na špz...alebo na motokrosovu čz... |
DUDO175 : máš nejakú negatívnu skúsenosť s VAPE? Zaujímalo by ma to, pretože uvažujem o použití tohoto zapaľovania v Jawe 350. Prečo by to nemalo vydržať toľko, čo klasické zapaľovanie? |
mám vape už třetí sezonu, tuším, a naprosto bez problémů, bez údržby, motor se chová výborně, zimní starty bez problémů (ty ovlivňuje i volnoběžná směs, kterou mám nejspíš trochu bohatší) |
Mám na VAPE cca 7000 km, absolútne bez problémov od prvého založenia. Kľukovku mám zlisovanú tak, že predzápal sedí super. Ak niekomu nesedí, ako písal Nemec79, stačí vytiahnuť kolíček na kuželi a nastaviť ho bez neho. Vypínanie mám vyriešené cez spínačku, treba navyše rozpínacie relé, to zabezpečí po otočení kľúčika do polohy 0 ukostrenie, teda chcípnutie motora. Zostanú zachované všetky polohy spínačky okrem polohy 5, tá pôvodne slúžila na jazdu bez baterky. |
Fajn chlapci, vďaka za vyčerpávajúce informácie. Divil by som sa, keby s bezkontaktovým zapaľovaním boli nejaké problémy. Má ho napr. aj naša MZ 150 a Simson 50 a obe jazdia bez porúch na zapaľovaní. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54861 | Včera: 140248