Takze odpoved je tu, ANO je to blbost!!
Celkom dobry trik....Na zadny strmen na vypust z PCV vetvy (dva piesty na strmeni) som nastrcil metrovu priesvitnu hadicku a druhy koniec vlozil do rezervoara zadneho brzdoveho valca. Jemne povolil vypust a tym akoby uzavrel okruh, cize smer toku kvapaliny:
Pedal/RMC -> P strmen -> L strmen/SMC -> PCV -> zadny strmen -> a cez hadicku naspat do RMC
Tym ze je vypust povoleny a DUAL okruh takto uzavrety tak RMC pumpovanim cez pedal zlahka tlaci kvapalinu dokolecka-dokola a kvapalinu velmi rychlo precirkulujes a zbavis vzduchu. Ked das pozor na tesnost a pociatocne mnozstvo kvapaliny v rezervoari RMC tak ti to nema kde nasat vzduch. Netreba sa ponahlat a treba to "otocit" niekolko krat. Je dolezite aj zopar krat zatlacat rucne SMC a nasledne tlacit na pedal aby si tlacil kvapalinu smerom k SMC (kedze ten nema vlastny rezervoar).
Tymto sposobom som vytlacil dalsi vzduch. To upravilo chod pedala a tiez prestali vysiet piesty v zadnom strmeni a zadne koleso sa po povoleni pedala uz volne otaca. To vcera nebolo a pricinu som videl v spinavom strmeni
Pedal ide teraz uz rovnako, jedno ci je zatlaceny SMC alebo nie. Sycavy zvuk ale od laveho strmena pri zatlaceni pedala na mieste nezmizol, je to tam stale.
Piestik v SMC to teda nebude kedze pri hore popisanom prepojeni okruhu nie je nan vyvijany tlak ako pri uzavretom vypuste.
....nejaky koment??
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Prusha (01.04.2013 21:33)
|