Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím. |
Ze by prevodovka? Asi zle sedia zuby do seba. |
Nie prevodovkou to nebude.. nie je to až tak pravidelné.. Príde mi to ako elektronická závada.. ako keby vyplo motor na pol sekundy.. Moto stála 2 roky.. pred tým to nerobila.. Myslel som na sviečky.. ale to by robilo aj na iných rýchlostiach.. Tak isto cievky by to robili aj inde.. Alebo sa mýlim? Chystám sa na výmenu sviečok v každom prípade.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil citizen (23.03.2013 8:58) |
Po dvoch rokoch státia môžeš mať kal v nádrži. Ako prvé by som vymenil palivo, prípadne aj palivový filter. Ďalej by som skontroloval vzduchový filter. |
Neviem, či snímač neutrálu tam blokuje len štartér alebo zapalovanie, ale ak okolo neho niečo nie je v poriadku (napr. sa pohne) - viem si predstaviť, že občas blokne. A trebárs len na jednotke... |
papi - to asi nebude ono. kika91 ma problem so snimacom neutralu a prejavuje sa to tak, ze ked ma moto na bocaku a snimac zablbne, tak jej vypne motor. ale za jazdy je vzdy vsetko ok, resp. ked nema vysunuty bocak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DuroMT01 (23.03.2013 9:42) |
Tie impulzy spôsobujúce vynechávanie, môžu pri zaradenej jednotke prichádzať aj od riadiacej jednotky. Možno ti ide do sania viac paliva, ako je treba. Ono je to totiž naprogramované tak, že riadiaca jednotka pri zaradenej jednotke má obmedzovať výkon motora pri rozbiehaní z dôvodu bezbečnosti. Pri zaradenej dvojke a trojke riadiaca jednotka má obmedzovať výkon pri akcelerácii zase z dôvodu obmedzenia hlučnosti od motora. A ten motor SV1000 pri pridaní plynu zareve naozaj zaujímavo. Ak sa do okruhu riadiacej jednotky vsadí ukazovateľ zaradenej rýchlosti Gipro s funkciou ATRE, tak sa obmedzenie výkonu pri zaradenej jednotke, dvojke a trojke nekoná. Žiadny brutálny nárast výkonu ani trhanie asfaltu síce nie je cítiť, ale riadiaca jednotka pri akcelerácii neobmedzuje chod motora. Pri použití ukazovateľa zaradenej rýchlosti Gipro DS obmedzenia výkonu z riadiacej jednotky na jednotke, dvojke a trojke ostávajú zachované. Ako druhú motorku mám SV1000. Tieto informácie som nezískal z návodu na obsluhu, ani zo servisného manuálu SV1000. Dozvedel som sa to z internetu. |
Takže v prvom rade asi nahodiť na počítač a budem múdrejší.. |
"Mäsiarská metóda": |
Určite vyskúšam.. |
Tak keď máš okolie radičky zadrbané od oleja, tak papiboy je so svojou diagnózou veľmi blízko, aby trafil kliniec po hlavičke. |
ja by som povedal ze je to skor prevodovkou uz som to na jednej moto videl ale ta to robila zas na dvojke ked sa pridavalo jemne do 4tis otacok tak vpohode ale pri prudsom pridani plynu to trhalo...takze asi to bude nieco podobne ...to si kupil teraz nedavno tu moto? |
tiež to mám také zatrepané okolo radičky,ale všetko hrá |
Ja to tam mám tiež trochu od oleja a tak isto mi to zatiaľ hrá. |
snímač bočáku ale vypína celý systém.. mašina by nenaskočila hneď.. minimálne inicializačku by musela spraviť a aj tak neviem ako by naskočila sama.. citizen - na tej jednotke to robí v celom pásme otáčok na tej jednotke? aj keby si ju točil ozaj vysoko? |
Tak ako sa tu už píše.. V prvom rade by som skontroloval sajrajt v nádrži, potom palivový filter (aj sitko pri pumpe aj samotný filter), potom sviečky a nakoniec vstreky (ak má).. SV síce nemám, ani som nemal, ale presne toto som teraz riešil na manželkinom Monstri. A čo som našiel v nádrži.. sám som nechcel veriť. |
Po dvoch rokoch som prešiel na moto 20km okruh. Viac som nešiel pretože je ešte riadna kosa.. Jednotka trhá pri prudkom pridaní plynu až po obmedzovač.. potial trhne asi 4 až 5 krát. Ak pridávam pomaly netrhá.. ostatné rýchlosti absolútne bez závad. Benzín som natankoval nový, olej a filter vymenený. Stredu vymením sviečky a skontrolujem filtre. |
neviem ale mne trhala na trojke a bola to vydlicka v prevodovke najskor trhala asi tak tyzden a potom zacala aj vyskakovat tak som vymenil a islo ako nove-ale to bolo este na cz175 |
to co ti tu pisu ze mas sajrajt v nadrzi je blbost lebo urcite by to robilo na kazdom prevodovom stupni a nie len na 2ke...precistenie vstrekov atd...tiez to iste...spinac stojanu tiez by to asi nerobil len zrovna na dvojke...a elektronika sa tiez asi nerozhodla to robit len na dvojke...takze na 90% to je prevodovka...ale ja by som osobne isiel do servisu nech sa na tom prevezie niekto kto sa tomu dobre rozumie a zisti hned co to je...myslim ze je zbytocne ze tu budeme mesiac polemizovat ze cim to je...aj tak si to sam doma asi neopravis...teda to je moj nazor len |
treba to premenovat na www.hadanky motoride.sk |
yoshimura.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil citizen (26.03.2013 5:08) |
Stále si myslím, že to bude v kontaktoch snímača prevodovky alebo v kontaktoch zásuviek od neho. SV 1000 som z blízka ešte ani nevidel, ale principy snímačov sú podobné. |
prikláňam sa k papiho názoru.. je to pomerne vysokootáčkový dvojvalec a vie ísť na jednotke to, čo na šestke. vzduchom to nebude, sviečkam je kua jedno, aký je tam kvalt, palivovému filtu detto. bude to niečo, čo "vie" že je tam jednotka. a to buď tá prevodovka, ktorú ste ale kvôli nepravidelnosti vylúčíli, alebo ten GPS - gear position sensor.. ja by som ho vybral, skontroloval, či nie je niečo s káblami a prestrekol sprejom na kontakty. |
tak na jednotke to je jedno...ta motorka na ktorej som sa s tym ja stretol to robilo tiez nepravidelne...bola to yamaha fazer 1000...a bol to nejaky sinchron v prevodovke...niesom nejaky odbornik ale to na tom tvojom sv vyzera byt dost podobne...ale to hadankovanie je podla mna tiez onicom...a ja osobne by som to radsej dal do servisu...za zistenie zavady nebudu pytat neviem kolko...lebo aj ked tu zavadu zistis po mesiaci polemizovania v roznych diskusiach tak prides na to ze tu zavadu si sam doma aj tak odstranit nevies a das to do servisu...u mna to tak nakoniec vzdy dopadlo... |
Chester, ja s tým až také skúsenosti nemám, nevrtám sa v tom až tak... Viem ale, že u novších mašín k niektorým - alebo aj každému kvaltu prislúcha rezistor a nejaké výstupné napätie, čo ovplyvňuje riadiacu jednotku. Ak to funguje spôsobom "je kontakt - nie je kontakt" , viem si predstaviť, že sa to prejavuje popísaným spôsobom a len na konkrétnom kvalte. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.03.2013 16:04) |
myslel som si, ze snimac na prevodovke snima iba ci tam je nejaky kvalt a neutral. a nie aj konkretny kvalt ... holt, mam sa co ucit v prispevku hore som ako priklad uvadzal moto vz800, takze tej urcite nesnima, ktory konkretny kvalt tam je zaradeny ... |
Duro - u silných mašín býva obmedzenie výkonu na prvom a druhom kvalte, aj z dôvodu emisií, či hluku. na poslednom kvalte býva obmedzenie v max otáčkach, aby to zas nešlo do nebés.. já nevím, jako u iných, neštudoval som to, ale moja KTM to má tak, ako som písal. ked vypinuješ konektor, tak to GPS nehlásí, že je tam jednotka. tým pádom to RJ nerieši a dáva full výkon.. |
Chester - veď práve, postupne sa pripájajú či odpájajú odpory - a len jedno pripojenie z nich je také "vtipné" |
skus si kuknut tetno problem . Mozna ti to pomoze . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (26.03.2013 17:09) |
Dík chlapi za info.. idem sa v tom povŕtať.. kuknem ten GPS.. a vyberiem sviečky.. zajtra nahodím nové.. |
tak potom ak si taky zrucny tak si urcite tu prevodovku pozri lebo pytal som sa aj jedneho mechanika a tiez povedal ze tam moze nieco presmykovat v prevodovke...a to sv nema take nieco ako tu pisu ze snima kazdy kvalt zvlast a ovplivnuje to riadiacu jednotku...riadiacia jednotka je ovplivnovana lamdasondou vo vyfuku a podla toho namiesava zmes a urcuje aj mnozstvo zmesy..je jej jedno ci tam mas jednotku dvojku...a jednotka je zevraj najviac namahana ...viac ako ostatne rychlosti...to mi povedal clovek co 500 motoriek opravil... |
tam moze nieco presmykovat v prevodovke |
naco by riadiaca jednotka obmedzovala vykon na jednotke dvojke to nechapem? |
Nijako - a kopec aj nových to nerieši nijak. |
jošimura - prečítaj si moje príspevky, tam to máš napísané, prečo to tak je.. ale že som dobrý neska večer, tak Ti to nájdem.. |
Citizen ... Ako bolo povedané ... Zober do najblizsieho servisu a mas pokoj a macher do moto raz dva pride na chybu ... Ja som raz mal problem ze mi display stale ukazoval 0 km/h .. Motorajdaci napisali bude to snimac rychlosti objednal som kupil som zistil kde vlastne je vymenil a voala Slo to Ale su veci ktore proste do servisu patria ... Das na prives a ides, lepsie opravovat cez zimu ako cez leto Ja teraz tiez berem chalanovi v okrese koncom minulej sezony mi motorka zacala vypisovat chybu FI ... Fuel Injection podla mna, ale vypisovala to pri startovani len, ale ked som vypol nastartoval znovu chyba nebola ... A teraz som cim viac zvedavy co to moze byt .... |
jednoznacne ja by som to neriesil na to su servisy aby to riesili oni...a vedeli by tu zavadu zodna na den |
Ked sa nevyznas, tak keby si aspon cital co pisu ini, mas to v tej diskusii napisane... Ale ty nie, ty pises stale iba svoje bludy. A po vsetkych mudrostiach nakoniec zabijes tym jednoznacne ja by som to neriesil na to su servisy |
maTooB - Upravené 1 krát. Naposledy upravil citizen (27.03.2013 13:59) |
Ten GPS snímač je pod spojkovým košom na pravej strane motora a je v oleji.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil citizen (27.03.2013 21:00) |
Chlapi trocha to tu oživím len pre info. Moto je už dávno preč a dlho som tu nebol. Problém bol nakoniec v prevodovke, 2-kové a 5-kové prevodové koliečko nezapadalo dobre do seba, respektíve boli ošlahané tie cuplíky na ozubenom kolese, spolu vytvárali 1-prevod. Preto trhalo na jednotke. Vydlička ešte v norme ale bola vymenená aj tá. Prácu som zmákol v pohodičke, samozrejme diely nové OEM plus komplet tesnenia. Robotka na 3 dni. Ako som písal moto je už predaná. No teraz som si spravil radosť a kúpil som V2 "legendu" TL1000S . Uvidíme ako bude slúžiť. Zatiaľ mám z nej dobrý pocit |
Re: ChesterTT: |
no widowmaker znamená doslova niečo, čo robí zo žien vdovy. bolo tam niečo s podvozkom, ktorý robil šarapatu. preto sa na tom tolko chlapov zabilo. |
Re: ChesterTT Ano táto problematika je mi známa a vedel som do čoho idem :D |
Fedor este si zabudol na 6tku ,tu neblokuje vobec,vraj aspon u gsxry je iba 5ka neblokovana s nastrmsim nabehom vikonu,To gipro atre vlastne simuluje zaradenu 5ku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46927 | Včera: 120897