Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych,mozete mi poradit ohladom udrzby 4-taktu,v com je horsia od dvojtaktu ,pripadne lepsia,ako je to s olejom,pocul som ze sa ma menit kazdych 15moto hodin,dakujem za akukolvek info, |
Vsetko rovnake okrem motora. Ja menim olej po 600 km, dvojtakt ho zozere a tento vylejes. A este nastavovat ventily. To s tymi 15 motohodinami je pravda. Inak pohoda. |
Tych 15 motohodin neber smrtelne vazne, taky blby interval maju iba niektori nestastnici, co nemaju olejovy filter (ako napriklad ja). Musis kontrolovat hlavne volu ventilov a rozvodovu retaz. Vyhodou je u vacsiny 4T spolocna olejova napln pre kluku aj prevodovku, takze odpadaju problemy s niektorymi guferami, odpada problem s falosnym vzduchom nasavanym zase okolo gufier... |
jasné 4T je to správne no lepšie by bolo asi napísať akú mašinu máš - lepšie by sa radilo.Tom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54590 | Včera: 140248