Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte chcel som sa spýtať dá sa na Yamahe Fazer Fz6 znížiť výkon teraz má 98 koní čo je sila nepotrebujem na tom letieť alebo ak by mal niekto záujem o výmenu Yamahy Fazer FZ6 S 2004 za Honda CBF 500 tak by som privítal výmenu. Dôvod neviem si zvyknúť na takú motorku je to na môj vkus veľmi silna motorka a z 250 prejsť na také zihadlo to bolo asi dosť zlé rozhodnutie necítim sa taku motorku. Som zvyknutý na Hondu vždy som mal Hondu. |
To je len o zvyku. Ja som v 17-tich presiel zo Simsona na XT600 a myslel som ze s tym vyvalim branu na dvore. Po par km sme si na seba zvykli. Pokial nebudes zo zaciatku tocit Fazera nad 7000ot/min, tak mas velmi kludnu motorku. Porovnaj si vykonove grafy CBF500 a FZ6 a zistis ze vykonovo su na tom do cca 7000 ot/min rovnako. |
heh...chlape ty nevieš čo chceš...nechaj si zo dva mesiace na pojazdenie a rozmyslenie...(som ti to do diskusie napísal, že na dochádzanie do roboty 3 km by som nič nemenil...si ušetrený starostí či kúpiš dobre a vhodnú motorku....ale ak cítiš, že je potrebná zmena, nech sa páči.... ) ozaj niektorým veciam prestávam rozumieť... |
Najlahsie to znizis pravou rukou...... 98 koni ma ale az pri 12000 otackach. A spotreba ta je pri Fz 6 za podmienok ktore chces jazdit Ty urcite do 5 litrov a mozno sa zmestis aj do 4,5. Ak sa ti to zda vela kup skuter |
aj ja ti poradim,ked som mal zlomenu pravacku tak som tiez nemohol valit na plne |
Tiež by som to neriešil. FZ6 je krorký štvorval, ide aj odspodu a keď ho nepustíš nad 5000 ot. tak jazdíš na možno 50 koníkoch... nieje to žiadne žihadlo... Časom si zvykneš a keď si budeš chcieť zajazdiť rýchlejšie a športovejšie aspoň budeš mať kam vytočiť... |
znížiť sa to dá, ale aj v tej slabšej verzií buede FZ6 stále živá aj odspodu viac ako 500 vka. Je to len ruke, neboj, zvykneš si. Ja som prešiel na FZ6 zo skútra 125 a nebol problém. |
tiez som mal FZ6 a suhlasim s tym, co pisu chalani. 98k mas az pri 12000ot, tak ak nebudes vytacat, bude to ok a spotreba tiez ... |
Možno neviem čo chcem len iné je odviesť sa pri kúpe po rovine 3km a iné je na nej jazdiť na dlhšie trasy hlavne v zákrutách a vytlačiť ju z garáže a manipulovať s ňou. Ja to beriem je to super mašina krásny vzhľad ten výkon široká zadná pneumatika nemá chybu. Možno je to len o zvyku sám neviem vždy som mal Hondu a myslel som si že si zvyknem aj na inú značku ale asi veľmi ťažko a tá CBF500 by mi úplne stačila a predsa je aj užšia a lepšie sa s ňou aj manipuluje. Toto je motorka skôr vhodná pre tých co chodia na zrazy motorkárov a na dlhšie trasy veď ledva som s ňou prešiel cez branku čo je taká mohutná a v zákrutách som sa bál ísť tuho že ma vynesie veď na vybočenie potrebujem toľko miesta ako s osobným autom. |
To su len pocity z prechodu z motocykla alebo lepsie povedane bycikla CBF 500. Zvyknes si pravdou ale ostava ze modelove rocnikyFZ6 2004-2007 boli na tom podvozkovo co sa tyka ovladatelnosti narocnejsie a je treba ich do zakruty trosku tlacit dalsie rocniky z oznacenim S2 to mali uz prepracovane(vobec neviem v com je rozdiel) a ovladatelnost sa zlepsila. |
A ešte čo mi vadí keď zaradím jednotku tak dosť trhne a aj keď sa ide do dvojky už potom tie vyššie rýchlosti idú lepšie Honda má oveľa tichšiu prevodovku a rýchlostii idú ľahšie lepšie sadnú. |
da sa to obmedzit za lacno, |
Nedalo mi to |
Zatial nic nepredavaj a vykon nechaj taky, ako je. Skus sa s nou radsej mesiac potrapit a sam uvidis, ako sa tvoj postoj k danej motorke zmeni. Pokial aj budes aj potom z nej vyklepany, tak sa jej zbav. Skor si ale myslim, ze pokial nie si totalne drevo a nemas 45kg aj s vystrojou, tak si na nu velmi rychlo zvyknes a nebudes lutovat. FZ6 je skvela moto a nikto ta nenuti tocit plynom do obmedzovaca. 100km/h na FZ6 je rovnakych 100km/h, ako na CB500. |
Iste to nejak pojde znizit, isteho casu /okolo r. 2004/ sa robili FZ6 aj so 78 konmi. |
Absolutne zdielam amperov nazor aj nazory kolegov - je to v hlave jazdca. Jazdil som FZ6 S2 tri roky po dlhoročnej prestavke bez motocykla - aj 10km na nedelnú kofolu aj nonstop 1000km do Chorvatska a potom spat, skusil som aj Slovakiaring. Najcastejsie s kamosom jazdiacim znacku Honda o litrazi nad 1000ccm, ci uz pohodovo, alebo svizne, nikdy sa nedala zahambit. Pri mojom inteligentnom sposobe jazdy (šestka +praca s plynom bez ohladu na rychlost) brala 4,5 lit/100km, ked mi obcas preskocilo v gebuli a bol na to priestor, dovolil som jej ukazat na co ma a vedela ma "ukojit". S tymto strojom som nemal ziaden problem, ani technicky, ani jazdnych vlastnosti. Nedam nan dopustit!!! pre mna to bola baba do koca aj do voza. Dostal som velmi vyhodnu cenovu ponuku na iny motocykel, inak by som ju nemenil. Aj teraz mi srdce stisne ked o nej pisem..... |
direktor Presne si to vystihol proste motorka na vsetko |
milanik 26,si úplne jak baba-tiež nevieš čo chceš ale chceš to hneď! Nechaj to utriasť a ak nedostaneš menzes,do mesiaca ste kamaráti.Jazdenie je v hlave. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ambly (12.03.2013 13:08) |
zvyknes |
skus pozriet: shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=extended_... |
Asi som celú diskusiu zle rozpísal tak že takto: Nedávno som tu mal diskusiu rozhodoval som sa medzi kúpou Hondy CBF 500 a Yamaha Fazer Fz6-S podotýkam ze som mal tri sezóny Hondu CBF 250 a bol som veľmi spokojný až na ten výkon nič iné som proti nej nemal bola to vynikajúca spoľahlivá mašinka. Všetci ste mi odporučili aby som si kúpil radšej Fazer. No keď som si domov doniesol Fazer Fz6 tak som bol očarený vzhľadom aj výkonom no keď som sa bol previezť na druhý deň zistil som že to je nenormálne ťažká motorka zle sa s ňou manipuluje v úzkych priestoroch hlavne keď sa musí vytlačiť a taktiež ma prekvapilo koľko tá motorka potrebuje miesta aby som sa s nou na mieste otočil ako osobné auto v zákrutách ako keby ma vynášalo klopiť som veľmi nechcel kým sa s ňou nezoznámim neviem koľko si môžem dovoliť a nechcem lízať asfalt. Prekvapilo ma aj aká je hlučná prevodovka hlavne na jednotke a aj na dvojke a ako pri zaradení trhne ako keby spojka veľmi ani nepracovala na Honde je prevodovka super ide tichúčko a úplne menej trhá pri jednotke proste prevodovky ma Yamahe sú na prd. Táto motorka mi veľmi nesadla bud je to len o zvyku alebo o značke že som mal dve Hondy predtým alebo neviem aj keď vzhľad a švih ma Fazer na 100%. Preto som sa túto motorku rozhodol predať alebo vymeniť za CBF500. Ja viem že mi všetci radíte aby som si ju nechal že si zvyknem na ňu ale nie som si tým istý že si ju chcem nechať. Honda vždy bola len Honda a ja nechodím na motorkárske zrazy ani na dlhé trate. Upravené 1 krát. Naposledy upravil milanik26 (12.03.2013 15:05) |
tak, rozhodnutie je na tebe ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil DuroMT01 (12.03.2013 15:20) |
Nerieš obmedzovač, predaj ju a kúp si to, čo chceš. Zbytočne zaplatíš ty za škrtenie, potom aj prípadný kupec, ktorý ju určite nechá otvoriť. Jazdenie je aj o pocite a z teba ide dojem, že s ňou kamarát nebudeš. A je to možno aj pre teba bezpečnejšie, pretože rešpekt musí byť, ale zlý pocit až strach, s tým sa ťažko bojuje. Ináč píšeš zaujímavé veci na FZ6, tiež som ju mal, ale ani jeden z tvojich pocitov - nezdala sa mi ťažká, v nízkych otáčkach bola úplne kľudná, obratná, v zákrutách stabilná, nárast výkonu až okolo 8 tisíc otáčok. Ale ako vravím, predaj a kúp inú. Už len kvôli pocitu. O o 2 roky budeš riešiť opačný problém ale to teraz neriešme. Ja by som to tak určite urobil. |
Na honde transalp je tiez prevodovka dost hlucna do 1 a medzi 1, 2... To nie je o hodne, yamahe, suzuki... Tiez mozes skusit iny olej. |
Tiez ma napadaju este dve veci. Jedna trochu neprijemna a druha velmi neprijemna. |
milanik :Na to aby si si zvykol potrebujes jazdit na nej aspom tyzden ,cez vikend ist na vilet aspom 100 km a prides na to ze motorke nic nechyba a je to len o zvyku. To ze nemas v nej istotu a bojis sa je normalne u motorkara ze ma rozum . Mas daco vacsie a silnejsie ako si mal a respekt tam treba mat . Hodne je tu a bolo tu takych co kupil moto na ktoru neboli zvyknuty a prve km bez hlavo co to dalo a vyvalali sa ci daco horsie . Ja som takmer cely zivot holdoval motocrossu co boli 100 kg stroje . Pred casom som presiel na cestu a ked som kupil CBR 600 co ma takmer 200 kg tak som myslel ze padnem na kazdej zakrute a viac ako 100 km som nemal odvahu na nej ist .Den za dnom sa to menilo a po mesiaci sme boli svoji . To ze to je tazke je len blby pocit . Treba sa vediet k motorke postavit . Ja osobne mam 67 kg a vlastnim 220 kg VFR 800 momentalne . No pri vylete ked dam plnu nadrz + partnerka za chrbato tak vies asi aku vahu nesiem a je to proste pohoda . Som zvyknuty a nevadi mi ze mam 300 kg pod zatkom . Skus pojazdit daco na nej a ak do mesiaca ti nesadne tak daj prec . |
Vela ludi ti tu napisalo akoby mne zo srdca.. Raz si sedel na poriadnej moto a uz robis zavery? A co trocha pojazdit s respektom a kludnym zapastim a potom rozhodovat? Nevravim, ze 250-500cbf su zle motorky, ale ked si uz kupil poriadny strojcek, tak pojazdi, nechaj si to prelezat v hlave a uvidis, ze fz6tka ti k srdcu prirastie aj napriek tomu, ze ti teraz pride tazka a silna. A ked nie, tak aspon budes vediet do buducna, ze vody od 600ccm skutocne nie su pre teba. |
Ja ho úplne chápem, mne sa stalo presne to isté tiež som presedlal zo 125 na vfr800. Je to veľký výkonový a hmotnostný skok. U mňa nieje až taký problém na tej motorke jazdiť, zvykol som si za týždeň a najazdil som už cez tisíc km, problém je v tom že už ma to jazdenie tak nebaví. Osobne si myslím že on by potreboval iný ako 4 valcový motor. Myslím že dvojvalec by mu sadol oveľa lepšie, bude lahšie ovládateľný a bude to ťahať pekne odspodu. Ja mu doporučujem nech to predá a nech kúpi cbf500 to bude mať z jazdenia radosť. Výkon nieje všetko, niekedy stačí pre dobrý pocit tá radosť z jazdy na dvoch kolesách namiesto naháňania koníkov po ceste. |
Téma ohľadom ZNIŽOVANIA výkonu.... to tu už dávno nebolo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40339 | Včera: 139550