Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Narazil som na zaujímavú nabíjaču |
CTEK su vynikajuce nabijacky.. pouzivaju sa aj na profi vyuzitie. odporucam |
Tiez vlastnim nabijacku CTEK. V jednej diskusii som tu o nej pisal toto: |
A to si dobre napísal , Duri210 . |
Brazel v tom prvom linku je ten popis taky hmmm... preto som spomenul tych 1,2-32 Ah |
Hej , nabíjanie 1,2-32Ah a pre udržiavanie 1,2-100Ah , veď som už uviedol , že to aj oni čítali . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (10.03.2013 23:36) |
Inak podla mojho nazoru sa oplati priplatit si za tu MXS 5.0. Obe su velmi dobre len ta MXS ma viacej funkcii a zvladne aj auto. Ale pokial to clovek potrebuje iba na motorkove baterie s prehladom staci aj ta XS 0.8 |
Prepáč , opravoval som skorší príspevok , napísali sme to isté - rozhodne MXS 5.0 |
Pre MXS 5.0 sa doporucuje max kapacita do 110. Skusal som aj viac (130) Nabila ale uz bolo citit ze sa mierne zahrieva, ale na druhej strane, ma vlastnu tepelnu ochranu, ktora pri nadmernom zohriati automaticky znizuje vykon. |
na vacsie autobaterie by som uz skor odporucil mxs 7.0, pripadne este lepsie mxs 10 (tuto mam) |
tiez som sa nevedel rozhodnut medzi optimate a tak. ale nakoniec som kupil ctek-MXS 5.0. a zatial velka spokojnost. hlavne prevedenie, profi pouzitie a zaruka 5 r. ale zasluhu ma aj duri 210. |
Zdravím, mám ju už vyše roka ( CTEK XS 0.8 ), dokúpil som si k nej dva nabíjacie konektory aj s farebnou signalizáciou, v akom stave sa akumulátor práve nachádza ( červená. oranžová, zelená LED dióda). Jeden nabíjací konektor z dĺžkou kábla 45 cm mám vyvedený od akumulátora pod sedadlo na motorke a druhý konektor som použil a mám pripojený v aute taký istý od akumulátora k prednej maske pod kapotou auta. Akumulátor ( gélový ) na motorku čo ja požívam, mi táto nabíjačka dobije na hodnotu 12,9,8 V pri vybití z hodnoty 12.4 V za 2 hodiny. V aute mám 12V 40 Ah akumulátor bezúdržbový a tam pripájam túto nabíjačku hlavne na oživenie akumulátora cez zimu keď nejazdím tak 5 dní, nakoľko nemám vykurovanú garáž a teplota v mojej garáži je skoro rovnaká ako počasie vonku, plus, mínus o 2 stupne rozdiel. Jedine čo je si uvedomiť, že ten nabíjací konektor s tou farebnou signalizáciou v akom stave sa akumulátor práve nachádza, majú LED diódy aj nejakú spotrebu, nakoľko blikajú v 1,5 sekundovom intervale. To aj znamená a mám to odskúšané, že ak nebudeš z motorkou z nejakého dôvodu jazdiť dva týždne a budeš mať tento nabíjací konektor pripojený k akumulátoru, tak z určitosťou sa LED dióda prepne najskôr zo zelenej farby, potom na oranžovú a nakoniec na červenú, čo je hodnota stavu nabitia akumulátora na 12,4 Volta a treba akumulátor napojiť na nabíjačku. Zatiaľ som s touto nabíjačkou na môj účel spokojný. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 215489 | Včera: 111758