Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim,menil som olej v mojej cbr 600 f a po vymene som natocil motor,zacal klepat.neviete mi poradit co s tym moze byt? |
neprestartovaval si motorku s vypustenym olejom? Lebo uz aj take rady sa tu objavili.... |
nie nestartoval som ju pri vypustenom oleji.o tom spanovaku neviem.oleja je dost aj kusok viac.len neviem pri olejovom filtri je taky srob to nieje na nieco? |
Ty mas stale daky problem s tym motorom . |
Ine sroby nech ta nezaujimaju okrem poz. 10 Ta je na vypustanie . |
takze pred vymenou tam bol klasicky olej 10w-40 nie na mokre spojky,iba ja som teraz tam dal casrtol racing 4t 10w-40.spravil som tak ako pises,najskor som tocil na prazdno az po 5 otoceniach som nastartoval.motor isiel pekne ticho az ked sa zohrial zacal klepat.tak som ho vypol a po chvili znova nastartoval,znova klepal. |
Ziadne ine sroby som nepvoloval,iba ten vypustny ako mas na schceme |
Toto co hovoris je naznak zleho sponovaku . |
A este jedna vec . Neviem co si tam mal za olej ale ak si tam mal daco polosynteticke tak za roky sa v motore uklada karbon a rozne nanosy . Plne synteticky olej toto rozklada tak ze podla mna co sa mozem aj mylit -dovod klepania je ze Ti zapchalo kanale -mozna kanal na sponovak a motor nemaze ako ma .Dosledok? No ze ta syntetika ti zacala rozpustat tieto usadeniny . Na toto sa opytaj odbornika na oleje ale myslim ze ti povie to iste . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (22.02.2013 21:23) |
zajtra ho vypustim a uvidim,motul 5100 10w-40 je tiez plna syntetika?bol tam nomalny klasicky olej 10w-40 co sa dava do aut,neviem aka znacka |
maziva.heureka.sk/repsol-moto-sintetico-4t-10w-40... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (22.02.2013 22:13) |
v októbri YZFR1 |
Motul 10w 40 je olej do auta? som nevedel. Ja so nevedel co tam daval za olej iba ze motul tak som dal plnu syntetiku a slo mi to ok ziaden problem ani som netocil motorom.. nastartoval a potom dolial.. sponovak nieje hydraulicky neviem aky rok ale su mechanicke v tychto. Zaujimave neviem co by to mohlo byt. Ked tu spominas to klepanie neviem ci to moze mat neico spolocne s tymi mojimi rozvodami co som tu pisal pri vymene som odpustal olej ale asi len necely liter a ties mi to teraz robi neviem ci to moze mat nieco spolocne ale pochybujem. Ja som dal Motul 7100 10w 40 a pohodka. |
majo2901: |
karol1: |
Ak by tam aj bol olej čo má ísť do auta,tak by sa nič nestalo. Môže ti akurát šmýkať spojka,časom prevodovka,ale motor sa hneď nezničí. Možno keby si naň jazdil stále. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zdeno255 (23.02.2013 10:04) |
zdeno255: |
Určite nie. Keby si mal starý diesel s 500 000km na minerále a dal syntetiku a po 1000km sa ti niečo odkarbonuje a upchá,dajme tomu, ale nie hneď po výmene. |
Vylej Castrol a nalej tam dačo iné. Mne klepal vzucháč!!! na Castrol. Vymenil som ho za valvoline a bolo po probléme. Doteraz nechápem, čím to bolo, ale bolo to silno počutelné. Po výmene oleja sa to stratilo. |
s Castrolom nemam ani ja dobre skusenosti. Nalial som do Yamahy olej Castrol 20W50 a pravidelne som ho musel dolievat, lebo zrala olej. Minulu sezonu som olej vymenil za Yamalube 20W50 a zatial nezozrala ani 1dl |
Majcocbr600f: |
Castrol do 4T nepouzivam iba do 2T ho davam .Pouzivam len motul a repsol . |
teraz som volal s jednym typkom co opravuje motorky a povedal mi ze ten olej je dobry pre ten motor,a ze je polo syntetika,na flasi by muselo byt napisane full syntetic.vtedy je olej plna syntetika |
napr: |
Ak by bol dobry ten olej tak by Ti motor siel normalne ale daj si sam otazku. Co ine sa mohlo stat ked som vymenil len olej za iny? Tak ze ten olej ti daku sarapatu v motore narobil .To co si uz ine okolo motora robil vies len ty . Tu si napisal ze po vymene oleja to zacalo robit tak ze problem hladaj tam .Vypusti ho von a pozri aku ma farbu a hlavne ci su tam neni drobne spony . Vyhod sponovak -ten bazmek co trci na pravo valca co tlaci na retaz a drzi na 2 skrutkach M6 . dobre ho vyplachni ,da sa rozobrat a daj vsetko naspat ako bolo. Pozor na tesnenie pod sponovakom aby si ho neotocil .V tele sponovaku (dosadacia plocha)je mala dierka cez ktoru tlaci olej do vnutra a vychadza cez ten palec co tlaci struna v sponovaku .Tento okruh musi fungovat .Motorom ale netoc bez sponovaku ! |
zdeno255: jednoznačný súhlas so všetkým čo si tu napísal Upravené 2 krát. Naposledy upravil Jelcan (23.02.2013 20:21) |
Majcocbr600f: Odkiaľ berieš istotu, že to bude olejom? |
Jelcan: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (23.02.2013 22:17) |
Majcocbr600f: aha, ak sa jedná o dajakú prerábku alebo dajaké ČUDO ako píšeš, tak to môže byť fakt všeličím možným, ale asi ako prvé by som išiel po oleji akosi písal aj ty |
Majcocbr600f , ako za socíku do diferáku žiguláka piliny , aby stíchol? |
takze vypustil som aj tento olej a je cisty,takze co teraz?rozvodova retaz alebo sponovak? |
Majcocbr600f |
Sponovak sa da zistit ked je vadny a to tak ze vysrobujes ten srobik ktory je v strede sponovaku a s plochým srobovakom sa da manualne nasponovat retaz a ked prestane klepat tak vies nacom si |
ale ten klepot akoby vychadzal hore s hlavy,ze by ventily? |
Cbrky maju problem zo sponovakom -Je to ta dlha cast-voditko- co opiera o retaz. Zoderie sa a potom to rachoti . Retaz nebude hrkotat ale vacky .Neviem ako ti to povedat proste navzajom sa ventile pretlacaju ked ze je retaz volnejsia a vacky sa sekano pretacaju a to klepe . Neviem ci som to dobre napisal. jednoduhsie je to ukazat .Videl by si to po zhodeni kritu ventilov ,povoleni sponovaku aby si uvolnil trocha retaz a potom pretacat rucne za kluku a videl by si ten tanec vaciek a ventilov ako by navzajom cvakali . Mal com osobne tento problem . Ventile rachotili a hlavne pri 2300 - 3000 ot a najviac pri udrzovani rychlosti v tych otackach . |
takze bude treba nove voditko poziciu 3 a treba aj novy sponovak alebo retaz? |
karol1: |
Ale tým že vymenil olej a filter sa nemohlo pokazit vodítko ani šponovák určite nie ! |
Poz. 4 nie -to nepotrebujes . Len tu 3 poz. Retaz tam vysucha hlbsi kanal a uz to nesponuje dobre . Co sa tyka retaze tak to ti nepoviem . Musel by som vidiet . |
skuterdrak: |
Pozri toto je to sice v anglictine ale aspon budes mat predstavu o com je rec mozno pomoze |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131447 | Včera: 213100