Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim borci,na LT 610 r.v.2000 mam male napatie zo statora cca 30v,potrebnych je 50 a vysie,viete niekto poradit co stym?stator ok,cdi ok,iskra nikde |
Meral si stator ohmicky? |
vies mi povedat ktore kable a kolko ohmov by to malo mat?a stator mi previjal cipo,takze ten bude 100% a ked ma malo ohmov ake riesienie?dik |
Skus tu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (19.02.2013 11:43) |
Pozri kostru, jedna je dolu na bloku motora pod airboxom, druhá je u krku riadnie, na krabičke indukčnej cievky, modrý kábel, |
na krku mam kostru ok,pod airboxom som nenasiel,nejaku foto mi spravis? |
a to napatie mi nepomerate?ked vas pekne poprosim je to 1steker,trva to 2 minuty,cerveny/cierny zo statora,kolko ma mate V? dik moc |
Ved to napetie mozes mat rozdielne. Zavisi ak ako Ti toci motorom starter,cize na stave baterky. |
som lajk uplny,neni to tak ze ked stator neda vacsie napatie ako 50v tak iskra nebude? |
A ked mas vymlatenu baterku a starter ledva potoci motorom, alebo Huska610 zhodi sviecku z motora,odmera napetie, a Ty budes merat napetie pri nahodenej sviecke kde je odpor motora voci pretacaniu vyssi,tak Ti nebudu sediet napetia,pritom cievky mozes mat previnute dobre, a chyba bude niekde inde. |
keby kazdy bulo ktory si kupi motorku spravil dve zakladne veci ktore sa robia pri kupe motorky, tak by tu snad ani neboli ziadne otazky. |
Dando. Ak si ten manuál dobre čítal, tak to meranie napätia 20-50V je meranie alternátora a nie budiacej cievky. Je to napätie merané medzi fázami alternátora. O meraní budiacej cievky v tom manuále nie je písané nič. Ten chalan potrebuje zmerať a vedieť striedavé napätie, ktoré je na budiacej cievke (čierny a červený vodič vo zväzku idúcom zo statora) pri štartovaní štartérom, pri odpojenom CDI. |
aha, ja som cital |
sory,pisem jak tatar,a cim to teda moze byt?kde sa mi straca napatie? |
ako uz mi napisal CIPO, ty chces meriat napetie na BUDIACEJ cievke. to je cievka ktora dava SIGNAL pre CDI ze ma dat iskru. Ked mas stator previjany tak redpokladam ze s nim problem nebudes mat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (22.02.2013 8:20) |
ok super dik,takze mam zmerat na ciernom/cervenom tych 1.5kohm |
Tak sikovno do garaze,a sem s tym odporom!!! |
teraz uz len zistit odpor funkcnej a porovnanim zistis ci nemas napr medzizavitovy skrat. |
dando nedobre píšeš prečitaj si este raz co napisal cipo... ta cievka vytvára prúd pre fungovanie CDI a je tak este jedna cievka ktora dava impulzi... takze premera uplne v pohode striedave napätie merakom... ale nech mu aj husky zmera na svojej aj napätie a aj odpory... |
No ale pokial zapo meral medzi ciernym a cervenym,tak to je urcite malo na CDI nie? |
nejako som vas zase nepochopil. tak bavime sa o impulznej/budiacej/ cievke alebo cievkach statora??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (26.02.2013 13:18) |
a ak su dudove merania spravne tak budiaca/impulzna ma najskor medzizavitovy skrat, koli ktoremu nevybudi dostatocny impulz pre CDI Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (26.02.2013 13:36) |
dando na statore su cievky na dobijanie samostatne potom dalsie alebo jedna na šťavu pre cdi a dalsia na impulz pre cdi aby vedelo kedy hodiť iskru.... jemu najskvor sa urobil medzizavitovy skrat a cdi nema dostatok šťavy... |
Ale mal by merat odpor medzi CERVENYM,A CIERNYM. Tam by malo byt 1,5Kohm +-. |
tak to cumim. doteraz mi na kazdej motorke stacili cievky napajania a jedna cievka impulzu. husqvarna to nejako premyslela |
tak to je podla mna velmi malo... asi tam je skratik... |
zapo> ako tu uz bolo spomenute, na statore mas 3 druhy cievok. boli previjane vsetky? |
zapo aj ked bol previjany tak to neznamena ze tam skrat nemoze byť... ak mas 0.150kohm na cervenom a ciernom tak to je sakra malo....ak ti to robil cipo tak dava zaruku na svoju pracu skus mu ho poslať na premeranie alebo previtie... |
nie,bola previjana iba budiaca cievka,iba ta bola zla,a nemoze to byt sposobene niecim inym?napr rotorom? |
No viesstat sa moze aj profikovi,ze skrabne smaltovany kabel a ten tofikne voci kostre- skrat,pripadne zle smaltovany z vyroby. |
Ja som so zapom v kontakte stále, pretože mu riešim celé zapalovanie, vrátane CDI. Cievka je previnutá správne a taktiež meraná. Robil som viacero takých istých statorov a všetky fungovali. Problém je v tom, že pri štartovaní mu dáva budiaca cievka na statore 30V striedavých. Pri dobrej motorke dáva budiaca cievka 50V striedavých pri štartovaní. CDI začína iskriť pri budiacom napätí 50V a viac. Problém je, že 30V striedavých je málo na to, aby CDI pri štartovaní začalo dávať iskru. Takže problém môže byť aj v tom, že štartér točí rotorom malými otáčkami. |
Pri najhoršom nech tam namontuje CDI ktoré si berie prúd z palubnej sieťe. tzv. sparker CDI |
To ikcipo: a to akoze dava tych 30V pri odpojenom CDI? |
alebo teoreticky ma nieco s magnetmi a preto nevyrába dostatočný prúd... |
fuu to nezistis.... ale ak mas stator na 100% dobrý a sedia ti hodnoty ked si ich premeraval a aj tak ti to neda nad 30v tak problem moze byt aj rotor ale s tym som sa este nestretol....ked štartuješ ako toči s motorom tažko alebo normalne?skus premerať baterku pri štarte kolko klesa napätie...ale ked toči normalne tak v tom problem nebude aby mala nizke otačky... najskvor len ten stator hoc je opravený bude v pčku podla mna... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 178299 | Včera: 193384