Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

De-linking DUAL CBS - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDe-linking DUAL CBS - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
13.02.2013 22:15

De-linking DUAL CBS

Prusha
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte,
skusal to niekto, VFR, CBRXX, X11 a pod?

:-~


14.02.2013 14:43

Re: De-linking DUAL CBS

Prusha
 Kávičkár 

Ikona

Ako to riesit vramci dualnych strmenov a celkoveho osadenia brz viem.

Zaujima ma ci originalny "master" valec treba menit alebo nie. Tym ze sa paralelne prepoji 1 a 3 piest s 2 sa zmenia pomery prevodu medzi master piestom a piestikmi v strmeni.
To sa moze prejavit zrejme dlhsim chodom packy, mozno aj "blokovanim" kolesa, cize horsou kontrolou ucinku.

Kazda rada vitana.


14.02.2013 16:31

Re: De-linking DUAL CBS

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Poznam dvoch,co to riesili na XX .len odstranis hadicku spojujucu prednu a zadnu brzdu,otvory zablendujes origo ciapockami na to,da sa kupit ,a vymalovane.


14.02.2013 17:28

Re: De-linking DUAL CBS

a preco to chces odstavit? nezda sa ti, ze to je dobry system? ludia vseobecne si to podla mna pochvaluju...


14.02.2013 18:15

Re: De-linking DUAL CBS

Prusha
 Kávičkár 

Ikona

Ked ospojis obehove "trupky" ktore ti spajaju zadny strmen/valec so sekundarnym valcom/pred.strmenmi tak ti bude zaberat 6 piestikov z 9 (krajne na prednych a stredny na zadnom). Co moze znamenat znizenie max vykonu brzdy teoreticky aj o 30%. Toto uz v principe nie je spravne riesenie.

Moto ma 12r a chcem menit original gumove hadice za opletene. Mozes to riesit 1:1 tak, ze kupis Hel Performance kit so vsetkymi ficurami a to ta vide okolo 300Eur.

Alebo zacnes spekulovat ako ja nad tym ze proste ten DUAL vyhodis a nahodis na cely system len tri hadice, Cize ako pri standartnom rieseni.
Tym celu sustavu zjednodusis a "sam" ziskas 100% kontrolu nad brzdnym vykonom na prednom a zadnom kolese.
Okrem hadic potrebujes prepojit piestiky na strmenoch a nahradit sekundarny valec za "pevny" kus. Cize zafixujes lavy strmen.
Zadna brza moze byt potom nachylna na blokovanie, takze treba poskusat ze ci tri piestiky su neni moc a pripadne nechat zapojene len krajne dva.

S Dualom som nemal ziadne zle skusenosti je urcite ale narocnejsi na udrzbu. Udajne par ludi sa kvoli nemu vytrelo na mokrej trave, pretoze im podklzlo predne kolo pri brzdeni zadnou :-)))

Otazka je (ako som pisal predtym), Treba menit master valec (packa) alebo aj originalny valec je stale vhodny na tlacenie uz nie 4 ale 6 piestikov.
Co som cital na zahranicnych forach tak niektori ho menili za typ s vacsim priemerom (14mm), napriklad z CBR1000RR alebo CB1300. A niektori nie, a zas niektori z nich sa stazovali na vacsi "travel" packy a udajne aj gumovu odozvu >:-)

Preto ma zaujima ci to niekto kto ma XX takto riesil a moze sa podelit o skusenosti.

Dikes








15.02.2013 10:58

Re: De-linking DUAL CBS

Prusha
 Kávičkár 

Ikona

ok, tak tuto temu uzatvaram. Pisal som si s technikom z JAWS (specializuju sa na CBRXX) a vid dole dovod. Takze ostavam pri DUALy a vsetkych tak blaznivych hadiciach a prepojeniach ;o)

...sorry to say we will not supply a kit that uses all three pistons anyway.. Apart from anything else, basic hydraulic laws mean that the smaller of the three pistons always moves first which means a very slight delay when applying brakes..

Its all well and good taking advise on a forum.. Forums are full of experts, who only have experience of ONE bike, their own..
We have been doing this for 13 years, have tried every possible combination of lines etc and every time it always comes back the same.. Only use the outer pistons..

Ultimately it is up to you Matej, but my advise.. stick with what we KNOW works well.. a system developed not by guess work, nor based on one or two bikes that are not tested against another at the same time..
John (Jaws)


Snad sa niekomu tieto info do buducna hodia.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 122085 | Včera: 131717