Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím |
mas tam baterku? Napoj svetlo z baterky, mas pokoj.... |
baterku nemám...a ani nechcem zbytočná záťaž a ani ju nemam kde dať ... |
"Mám tám napojený regulátor teda regler dobíjania" |
ten valec je kondenzátor a je tam namiesto baterky...daj to niekomu kto sa do toho rozumie alebo porovnaj s inou motorkou, predtým než si sem písal si si pozrel elektrickú schému ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (06.02.2013 16:02) |
Hej pozeral som ale tak kto ma s toho výsť ? Ja určite nie.Uvydím no ale nemám to dať komu spraviť... |
No proste v tvojom pripade mas bud zle zapojeny regulator napetia alebo je zle uzemneny.Odporucam to dat nejakemu odbornikovy a neexperimentovat z takymito vecami aby si nedopadol zle |
Alebo prerazeny kondenzator... Ale najskor ro mas zapojene zle... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (07.02.2013 7:58) |
Tu mas schemu na zapojenie bez baterie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (07.02.2013 10:25) |
Zapojenie je jednoduché 2 žlté kábliky na regler a basta a od reglera idú do kondenzátora a od tam už si ťaháš kam potrebuješ...Teda aspoň ja som to tak pochopil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (07.02.2013 15:57) |
[ |
Moze sa stat ze maz prdnuty aj kondenzator aj v keli regulator.Ak si mal moznost vyskusat druhy regulator tak namiesto kondika daj bateriu,ale bez meracika to nezmeras ake ma napajacie hodnoty mozno podla ziarovky ale len mozno, Upravené 2 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (07.02.2013 19:14) |
Myslím si že je to regulátor.Keď som vyhodil kondik tak to tak isto hasne.Keď som vyhodil regulátor a napojil to cez kondik tak žiarovku odpalilo.Zajtra skúsim kúpiť multimeter a budem múdrejší.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (07.02.2013 19:28) |
Z regulatora na kondik by nemalo ist vecsie napetie ako 14,5v ak vali vyse tak je zly |
Ale mám to zmeriať pred kondikom že ? A ak dáva menej ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (07.02.2013 19:53) |
Pred kondikom.Odpoj kondik a zmeraj nesmie prevysit 14,5v a ak dava pod 12v tiez neni dobre.samotny stator by mal vydavat okolo 25 v +- Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (07.02.2013 20:02) |
Stator mam ešte jeden ale nechce sa mi ho skúšať ... ale ten čo je na moto by mal byť možno dobrý keď to odpalilo 24V žiarovku či ? |
Ano vyzera byt dobry ked ti horia 24v zairovky,ale cert nikdy nespy kedze napetie a prud su dve rozdielne veci |
No to hej.Á hm..s kadiaľ teraz zoženiem ja nový regulátor ? Nedá sa vyrobiť alebo opraviť alebo čo ? |
Vsetko sa da opravit moze byt prdnuta len usmernovacia dioda alebo prerazeny integrac,ale to je tazko polemizovat najrozumnejsie by si urobil keby si si zavolal v okoli kto sa takymto veciam rozumie aby sisi nenarobil vyse skody ako osohu moze sa stat ze odpalis stator ale bo CDI a to nie su lacne zalezitosti |
Este si prepiskaj meracikom uzemnenie ci statora z kostrou a regulator s kostrou.Je to sice pekne ze mas vsetko pekne postriekane ale farba izoluje na to si davaj bacha |
Hej viem ...ale ono my to robilo aj pred tým ako som spravil go.No nastriekal ... |
"a voľnobeh svieti normálne ako náhle pridám plyn tak hasne" |
dando neviem si predstavit, ako by taky regler mohol fungovat tak ako ty pises. Regler je obycajny regulator. Regulovat sa to da rozne. Bud regler znizi budiace napatie, ale kedze nemas baterku, tak predpokladam, ze ako vsade je tam permanentny magnet. Tak potom zrejme skratovy regulator.... Ale asi nieco nie je v poriadku.... |
kua oprasujem moje elektrotechnicke vedomosti. Tak este nieco. Za predpokladu, ze je tam tyristorovy skratovy regulator. Tak ma napadla este jedna vec. |
Cievky su zaliate tie nepremeriam ani neposuniem ani nič podobné.Merak už mam .... |
vsak, ale droty su z nich vyvedene nejako, ci nie? Cievky su origo, ci uz boli previnute? |
uff, tazko, ked nie si ani trochu elektrikar. Jedna strana tych cievok ide na kostru a druha do reglera, tak medzi tymy dvomi vyvodmi z cievok meraj. |
zaplon.pl.tl/SEM-AMAL.htm takto vyzera stator vśetko je zaliate.ani cievky skoro nevydno. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (08.02.2013 14:54) |
ked to meralo bludy a skakalo, tak mozno mas prerazeny uspernovac na regleri. |
No zapojil som aj regler aj kondik aj žiarovku a merial som top na kondiku na voľnobeh ukazovala 5-7V a keď som pridal tak to klesalo...Čim nižśie otáčky tak tym viac V |
nájdi si manual na tvoju motorku tam si nájdi aké odpory majú byť na jednotlivých kábloch na 100% to v manuále bude, najprv zmeraj tie čo idú zo statora meraj odpor čiže merák nastavíš na ohmy a desatinu čiarku na meraku podla hodnoty v manuale, jeden kontakt z multimetra ide na kabel/cievku ktorú chceš zmerať druhý ide na kostru, a máš to na 100% dobre zapojene podla schemy ? |
nu bud je ten regulator zle zapojeny, alebo je po nom.... |
V manuáli je ako premerať stator. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (08.02.2013 16:26) |
No asi hej.Keby som niekde zohnal ako premerať regulátor tak to by bolo super |
To uz nebude take jednoduche... Tam vies merat akurat napatie na vstupe, alebo na vystupe. Polovodice len tak nepremeras. Aj keby sa ti ten regler podarilo rozobrat, tak bez dobrych znalosti elektorniky a bez skusenosti s tym nic nespravis. Ked mas dobre startory, tak skus pozhanat nikde druhy regler. Predpokladam, ze bocnik z nejkeho vykonoveho odporu si nevies asi spravit a pomerat a preratat aky prud tecie do reglera. Priamo merakom to radsej nemeraj. |
Hm...rozobrať ho ja nerozoberiem lebo ja zaliaty.Druhý regler je problém zohnať a ešte či bi bol funkčný...a to či si písal to nespravím |
www.manualslib.com/manual/90424/Ktm-Exc.html... |
Vypada to na 99 % regulator v prdaku |
Ďakujem za typ napísal som mu e-mail zatiaľ.A z auta akého ... 10 € by som dal to nie je veľa. |
No to ti uz nepoviem z akeho auta presne bolo.Nam to predal v automoto predajnired dvoma rokmi a tiez sme experimentovali a vuala fungovalo.Ale na tuto motku nemusi.Dalo by sa pozriet podla typu leglera (schemy) a potom vybrat vhodny regler.Na to su uz iny odbornici.Najlepsie urobis ked kupis origo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (08.02.2013 18:31) |
Aha.Tak zajtra ešte skúsim 1 reglér čo mám nie je taký istý ale je z aprílie a zapaľovanie su také iste ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 149407 | Včera: 173728