Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim priatelia, mam taky problem som tu novy a potreboval by som poradit.. pred par dnami som kupil motorku yamaha 125 DT 2001 za pomerne slusnu cenu na svoj rocnik avsak ma to jeden hacik a to ten ze motorka ide len na sytic..ide inak krasne vsetko, potoceni klucom v zapalovani pocut motorcek na priveru, funguju svetla smerovky tachometer otackomer,kilometrovnik brzdy radenie je v poriadku..chyta na kop je ticha skratka ide vsetko pekne ako ma len musi byt zapnuty sytic.. akonahle sa vypne motorka straca otacky a hasne...ked sa idete previezt na sytici tak ide v poriadku a ked prejdete po nejakaj nerovnosti a packa sytica vam padne dole tak motorka zacne stracat otacky a hasne.. majitel tvrdi ze uz karburator cistil aj sviecku ihlu vraj vytahoval uz 10x ze mal v plane kupit novy karburator ale ze podla neho bude mozno stacit vymenit iba tu ihlu ze to je otazka 10euro. lenze podla mna keby to bola otazka 10euro tak by to podla mna uz urobil sam : ) .. tak co by ste mi poradili cim by som mal zacat ja som uz pozeral podobne pripady tu na fore alebo jazdu na sytici viem ze to motorke neprospieva a som ochotny tuo zavadu dat do poriadku .. ak by sa nasiel niekto ochotny z Detvy a okolia bol by som este radsej keby sa na to pozrel nejaky odbornik.. dakujem za rady |
Mas chudobnu zmes, alebo upchatu volnobeznu trysku. Treba nastavit/vycistit karburator. Co ti tu ako mame poradit? Nechapem. Ked pouzijes vyhladavac, tak najdes minimalne 100 tem, ako nastavit karburator. Ked nevies, ako karbec funguje, tak sa do toho ani nepustaj a odnes do servisu. |
no ja by som v prvom rade dal dole hlavu a valec a pozrel v akom je skutocnom stave |
dando: keby bol valec KO. alebo motor tak sa na tej motorke nebude dat v pohode vozit na sytic co myslis to da logiku.. |
ja som mal podobny problem na inej moto ale ani za boha som na to neprisiel karbik som cistil 100krat ale aj tak nic radsej som ju predal... |
Tiez to moze byt niekde falosny vzduch. V lepsom pripade priruba. Pozri aj ten balon, ci je v poriadku. V horsom pripade podfukuje niektore gufero. Nemizne ti olej z prevodovky? Nekvapka z pod laveho krytu? |
Ja osobne si myslim ze je chyba niekde v karburatore pripadne v tej prirube na valec. Kedze ako si opisoval na sytici v pohode motorka funguje. Napis mi do SS typ karburatoru aky mas. Mam doma jeden rezervny na 2t motorku s vyvodom aj pre olejove cerpadlo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil daniel2807 (08.02.2013 16:41) |
nokia : pekne si problem vyriesil |
hero: > keby bol valec KO. alebo motor tak sa na tej motorke nebude dat v pohode vozit na sytic co myslis to da logiku.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (09.02.2013 12:25) |
dando: minuly rok bola robena generalka, vybrus tak ozaj neviem o com sa tu bavime teraz |
Podla mna je chiba v karbaku precisti ho poprefukuj s kompresorom a musi to ist alebo zozen druhy karbak |
Potom tu zaves aky bol problem a ako si ho vyriesil. To ci bol robeny vybrus skontrolujes velmi rychlo. Ale kedze pises ze na sytici motorka beha tak je to v karburatore. |
Zisťovať v akom stave je valec, tak, že dám dole hlavu je smiešne, nákladné a náročné. |
tipujem 3 dovody |
dnes alebo zajtra to pzorem a dam vediet dakujem za ochotu pani, urcite sa budem snazit to dat do poriadku ajked brat co s nim beham ma tento isty problem na svojej Gilere a tiez motorka ide v poriadku len straca otacky na volnobehu, ked ju chce dat na stojan len tak aby si pufkala na volnobehu tak straca otacky a zdochne, tak to riesi tak ze beha a ked zastane tak jej vkuse pridava plyn alebo da rychlo sytic ..... |
dnes mi volali zo servisu kde som dal pozriet karburator, do telefonu mi bolo povedane ze horozbrali karbec vraj tam bol nejaky piesok a tiez nejaky bordel na tryske vraj to vycistili + ze by som si tam mal kupit nejake tesnenie takze uvidime.. budem informoat co sa deje dalej ak by to pomohlo aj iekomu inemu ktoma podobny problem |
tryskac> predam ti motorku na ktorej ked zmeras kompresiu tak bude dobra ale ked smiesne, uplne zbytocne a narocne das dole dva sroby z vyfuku zistis ze piest aj ojnica ma nielen radialnu ale aj axialnu volu a motor je vybehnuty tak zistis ze si blbec lebo su tam dane iba NOVE KRUZKY |
DT-ckovy motor pojde bez sytica ulpne v pohode aj ked je vylietany, ten motor by snad nastartoval aj bez kruzkov..... Vybehnutym motorom to urcite nebude. Ale tym netvrdim, ze vybehany nie je, len to, ze problem bude niekde inde. |
janoval> pochybujem ze nejaky japonec nastartuje bez kruzkov, ked staci uz vadne gufero a nestartuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (06.03.2013 9:30) |
takze dnes sa vratil karburator z opravy, ako som pisal vraj tam bol nejaky piesok plus upchate nejake dva kanaliky takze sa to precistilo a povedali mi ze si mam este prehodit tesnenie, nieje to nutne ale ze ten pan co mi to pozeral by ho uz prehodil takze som ho prehodil dal mi na to taky specialny papier s ktoreho som vyrezal ziletkou presnu kopiu toho tesnenia ktore tam bolo doteraz ale nechal som tam oboje pre istotu a riadne som to pritiahol aby nic nepreslo...karbec sme dnes zalozili a zistili sme ze motorka sa sprava skoro tak isto ako predtym ; ) mozno trosku lepsie teraz drzi otacky (vydrzi na volnobehu o sekundu dlhsie ).boli sme sa trosku aj previezt okolo priehrady zo srovbovacikom v ruksaku lebo bolo treba doladit vsetky trysky lebo to bolo cele rozladene no a teraz je situacia zase taka ako bola skoro az an to ze sa mi zda ze ide trosku lepsie aj trochu lepsie drzi tie otacky ale inak ten isty problem stale pretrvava ... vzdy ked zastanem alebo sa otacam musim drzat spojku a pridavat plyn aby nezhasla takisto ked zastanem tak musim stale trosku pridavat plyn.. zastat a vyradit rychlost a stat bez pridavania plynu je pre mna velky luxus : ) ... inak z motorkou nieje ziadny problem vsetko funguje ako ma na vsetkych rychlostiach ide velmi pekne, je velmi ziva nakolko mala minuly rok robeny vybrus. pozeral som dnes rano ci pod moto nebude po dvoch dnoch nejaka mlaka a pod mojou bolo sucho tak snad sme to zalozili spravne ... Upravené 3 krát. Naposledy upravil Herotaro (09.03.2013 2:23) |
pozri po zahriati farbu sviecky. Inac to je mi mechanik ked ti nevyriesil zavadu. to si ho mohol vycistit aj sam. |
čo by som pozrel ja: |
karol> ze sa nebojis kopat rukou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (09.03.2013 11:11) |
husaberga by som rukou neskúšal , ale dnes dokončenú yzf426 v pohode.hodím ďalšie videjko? |
no teraz ked karol1 spomenul tu volnobeznu trysku tak ma napadlo ze mi este povedal ze ta zlata srouba na karbaci nieje original a je velmi opotrebovany sroub co som si vsimol aj ja lebo sa snim uz ani neda sroubovakom tocit lebo zavit ma uplne vydrety, nvm co snim robil predchadzajuci majitel ale uz na pohlad je ten zlaty sroub KO a navise vraj nieje original.. ze by to mohlo byt aj v tom ? tusim ze sa tym nastavuje vzduch alebo nieco take Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herotaro (09.03.2013 14:41) |
www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky... |
motorky mame na chate kuknem to ked pojdeme najblizsie, ten obrazok co si poslal je ale na rv. 1993 ja mam 2001 nvm ci v tom nieje nejaky rozdiel ale podla obrazku co pzoeram to je to iste : ) .. kazdopadne ked sami vratil karbec zo servisu ta skrutka bola uplne zatiahnuta az na doraz a motorka hned po kopnuti zhasinala az potom sme si to vsimli ze je zatiahnuta tak sme ju povolili skoro na koniec az kym skoro nevypadava a motorka sa sprava uplne inac ale stale zhasina, kamos povedal ze keby bola ta skrutka este o par otacok dlhsia tak by to mzono uz nerobila lebo cim viac sme ju povolovali tym lepsie sa spravala motorka uz viac sa odkrutit neda a to bude ais tym ze ta srouba nienje original ktory by tam mal byt to mi povedal aj mechanik co pozeral karbec... |
Ak by si mal tu skrutku zatiahnutu na doraz tak supatko by si mal hodne pootvorene a nieje toho pana aby zhasla ale mala by aspom 3 tis. otacok na volnobehu. Je to to iste ako by si mal stale trocha pridane . Vyhod von karbec a kukaj ze pri zatiahnuti poz 10 sa supatko otvori . S tym vlastne stelujes volnobeh -je to len skrutka s kuzelom . Kukni to ci sa bude supatko otvarat pocas zatahovania . Mozna tam mas len daky srob a vobec neotvara supatko a ty mozes len ladit a ladit . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (10.03.2013 19:06) |
www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky... |
no kazdopane neviem prist na presnu chybu a je to aj tazke zistit, dobre by bolo keby bola v mojom okoli ta ista motorka ze by sa prehodili nejake veci a zistilo by sa co je na chybe.. ale chyba by mala byt na 90% v karbaci takze moemntalne zhanam cely karburator na tuto motorku za cca 40eur a bude pokoj |
no ked ani netusis s ktorou skrutkocu sa co nastavuje, tak novy karbec ti asi nepomoze, jedine ze by si kupil nastaveny presne pre tvoju motorku |
ak aj kupis karbec tak nezabudni dacim tocit a povolovat. Ak to bude robit to iste tak chyba je inde |
Ja by som aj mal slušný karburátor do toho zázraku , ale rozhodne nie za 40 Euro . Mikuni TMS 38 Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (11.03.2013 18:24) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 62778 | Včera: 218890