Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar Borci. |
Pri pohybe piesta smerom hore je podtlakom kanálmi v pravom kartri za magnetom nasávaný olej |
To Zeleno: |
Mazanie je založené na využití podtlaku a pretlaku pri pohybe piesta hore a dole. |
To Zeleno. |
Motor Husqvarna neustále vyvíjala od r. 1983 a je možné, že na tvojom motore je prívod oleja do kľukovej skrine zabezpečený štrbinou v ľavom kartri img545.imageshack.us/img545/2319/img013u.png a o vyfukovanie teplej olejovej pary sa stará tá membrána, čo si našiel za spojkou. |
Ano presne tak vyzera ten lavy karter. S rv. mam trochu prioblem,ale je to 510 vodou chladeny stvortakt. Aj tu membranku pod cislami 14.15. tam mam akurat,ze je otocena nie tak ako na obrazku,ale zuzenou castou smerom hore. |
PS: ak mas Orange a bol by si ochotny mojimi blbymi otazkami stravit cca 10minut,tak mi prosim napis do SS cislo. Na orange mam zadara. |
Myslim ze by to mohlo byt tot,ale nevidim tam ten fitrik. |
Do roku 1989 bola vodná pumpa dole na ľavom dekli pred spojkou. Od 1990 je na hlave valca. |
No pumpa je na lavom dekli pred spojkou nahanana od kluky. |
Pravdepodobne ten motor bude nejaká skladačka zo staršieho a novšieho modelu + niektoré diely zo 610. |
Takze pravy blok motora: |
Podľa fotiek máš model 1989, môžeš použiť manual, čo som dal vyššie. |
Presne toto som potreboval pocut od niekoho s praktickymi skusenostami. Este by som chcel vediet Tvoj nazor na vec: |
Ak je ohnutá, tak prežila riadnu šupu. Radšej daj novú, predsa je to jedna z najdôležitejších častí |
Neviem ci nieco uvidis, rozlisovanie necham na odbornikov: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (22.01.2013 20:43) |
Ak nemáš na väčšiu opravu peniaze, tak daj ojnicu len vyuhlovať. Ide len o to, že nevieš v akom stave je |
Tu sa pozri, na co som hned po citani tejto diskusie natrafil... |
no ja co mam skusenosti s takymi opravami a repasmi a kade cim, tak ti poviem, ze ked to das vyuhlovat, tak ta to bude stat 220, alebo aj viac, ked das novu ojnicu, tak len 200. Ale ja nie som ziadny mechanik, ani odbornik. Opravujem si len svoje motorky. Zeleno ma urcite viac skusenosti ako ja. Urcibe by som si nedovolil mu oponovat. Pisem len svoj nazor. |
To Marino: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26478 | Včera: 215375