Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kedže sa v mojom okoli nenachadza nik, komu by som v 20 cm snehu odniesol kawu na beštelung, inšpiroval som sa z youtube a zhotovil som: |
|
Ano, mas pravdu, len pri chybnom zapojeni, alebo ak ti niekde povoli hadička scucne do motora vodu..čo pri tomto nehrozi. |
julo: nescucne ak trosku priskrtis vzduch... tiez to mam spravene na 2V a funguje brilantne |
kalupko, nechaj tak, on musí obhajovať svoje. Vychádza preto z toho, že niekto, kto nastavuje podtlaky, nevie nasadiť hadičku... |
Môžte mi vysvetliť ako sa podtlaky vlastne nastavujú ? |
Synchronizujes vzajomne natocenie alebo pootvorenie klapiek vsetkych karburatorov tak aby bol za kazdou rovnaky podtlak, a tym zabezpecis aby mal kazdy valec pri rovnakom nastaveni bohatosti zmesi aj jej rovnake mnozstvo. |
Praktický dopad: po nastavení valce pracujú rovnakou intenzitou, ani jeden "nepoháňa" druhý. Vibrácie sa znížia na možné minimum, reakcia na plyn aj ťah motora sa zlepší. |
Papiboy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil juloMZ (13.01.2013 20:37) |
Papiboy, Bacaono: Dakujem |
|
Myslim ze by to nemal byt velky rozdiel od tohoto. |
hadicka z infuzie na trandika pasuje uplne paradne |
Alebo trochu domácej..... Ak si motor necucne, dáme si my... |
jedinu nevyhodu by som videl v tom, ze sa neda nastavit zakladny podtlak, podla ktoreho sa nastavuju dalsie valce. ale na samotnu synchronizaciu jednoduchy a ucinny "pristroj" chystam sa to praktizovat aj na mojej, ked prestanem byt hnily ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24437 | Včera: 161186