Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý deň. Mám dosť zvláštnu otázku,chcel by som si vyrobiť klukovku na štvortaktný jedno valcový motor ale neviem podla čoho sa volí hmotnosť protizávažia,a či pri uberaní zo závažia je na ojnici piestny čap aj z piestom,ako sa postupuje a či sa to dá domácich podmienkach aby motor nevibroval pri 6000ot.min.,poprípade ako z dvojvalcového motora urobiť jedno valec. Za odpoveď vopred ďakujem. |
no ked mas ferzu ,sustruh, a ine unstrumenty tak by si ju vyrobil ... |
myslím, že vyváženie je ten najmenší problém, teda oproti výrobe: materiál, tepelné spracovanie, mazacie kanály, brúsenie. Asi by som sa snažil použiť a upraviť niečo fabrické. |
Motor by bol z elektrocentrály,ale ešte ho nemám len uvažujem či ho mám zháňať či sa dá spraviť tá klukovka. |
Nie je to taká jednoduchá vec z hľadiska vyváženia. Statické vyváženie je len "informatívne", za behu sa to všetko mení. |
Tak veru papi , 3000 otáčok , aby 3000:60 sekúnd bolo 50 Hz . |
No a môj spotrebič sa niekedy nezdrží a musím ... no veď viete kam. A po určitom veku to vyrieši pamperska. |
Ten motor by sa používal na pohon člnu tak preto 6000ot.min. a potrebujem tak okolo 15K.Motor by bol Honda 190ccm priemer piestu 68 a zdvih 50 tak by sa dala použiť klukovka z Tatrana. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16138 | Včera: 125791