Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, Mám problém s "novou" Kawasaki Kx 85 r.v 2009 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jarry (03.01.2013 21:07) |
Pfuu, skús to vysvetliť ako 14ročnému chalanovi ktorému nemá kto vysvetliť čo to je a o čo ide... |
nieco tam moze byt zle nastavene myslim ze bude mat málo vzduchu najskor |
to som si myslel aj ja ale on ked pootvoril sytič (čiže obohatil zmes), tak to zmizlo a moto išla ako hodinky...tak skôr si myslím že má veľa vzduchu...len ako to nastaviť "lahko a bezpečne" tak aby sa to dalo v pripade neuspechu vratit ? |
Otvorením sytiča pridáš benzín do zmesi a nie vzduch, t.zn. že hlavnú trysku je treba vymeniť za väčšiu, o koľko to závisí od typu karburátora, ale polopatistycky: ak je tam teraz 100, tak ďaľšia väčšia v sade je napr.112 alebo 115 |
nejde to teda nejako nastaviť len na tom karburátore...aby dával viac benzínu ? |
napísal si:skús to vysvetliť ako 14ročnému chalanovi ktorému nemá kto vysvetliť čo to je a o čo ide... Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (03.01.2013 22:15) |
Cize ked sa chcem v zime odviezť bez rizika zadretia moto tak nemám šancu, no to som dopadol ...kurnik |
Ale máš, výmenou hl. trysky za väčšiu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (03.01.2013 22:41) |
taká sprostosť ma napadla ked dam malú penovu podložku na sytič aby bol stále trocha pootvoreny...mam taky podobný účinok ako s tým zakritim otvoru s nasavanim vzduchu...čo ty na to? ked necham trochu pridvihnuty sytič a pojdem sa len odviezt (žiadne obrovské palby, len z toho titulu aby som sa naučil ovladat moto na snehu)...tak by nemal byt problém ? |
Z tej odpovede viem ze by to dobre nebolo |
Radšej to vyskúšaj s tým podloženým sytičom. /neviem si predstaviť, ako, čím a kde by si zakryl časť sacieho otvoru tak, aby to nemohlo narobiť šarapatu./ |
No sací otvor pod filtrom, by som to zakryl vyrezaným kuskom preložky alebo niečoho takého a zalepil dočastne (riziko polámania ) ...ale asi to teda spravim s tým sytičom ...ide mi len o to aby som sa trochu mohol prebehnut aby nebola celu zimu doma-nemam v plane ju točiť po obmedzovač a trápiť ju...To až v lete na pretekoch |
Zatoč na doraz, potom povoľ o pol otáčky a vyskúšaj |
a ked sa zdvihne teplota teda na tých ideálnych 19stupnov (na kolko je vraj "ladená") tak to nebude robiť problém ? |
...to je normalne, zdvihni ihlu, vymen trysku, alebo nastav vyssiu hladinu v plavakovej komore... |
@zeleno-práve tieto rady som mládencovi nechcel dávať, lebo ako som vycítil zo spôsobu otázok, nevyzná sa v motorke vôbec a rozladil by to tak, že to ani kristus nedá do kopy (dá,ale s akým bohovaním ) ja aby som trochu obohatil, tak prelepím páskou vstup nasávania na 1/3,1/4,1/2 podľa brušného citu a neskôr upravím. Takto nieje treba siahať na pôvodné nastavenie karb. |
Ďalšia vec je že aj tak sa bude na 90% dávať robiť motor...a predpokladám že oni to nastavia tak ako to má byť /aj vzhľadom na ten výfuk do musí byť nejako inak nastavené než so seriovkou/...v prípade že sa nebude robiť motor dám to radšej teda nastaviť niekomu kto sa vyzná v tom a vie čo robí... ďakujem aj tak za rady...Dočasne teda keď sa budem dovtedy (kým sa nezavezie moto) chcieť len tak odviezť tak prelepím tou páskou z časti priestor za filtrom... |
kamos má ktmu sx 250 2takt a v zime mu to ide mormalne aj mne ja mmám tiez 2-takt |
hej hej to ma tiez napadlo zajtra sa do toho pustim (idem aj tak menit kvapaliny, brdovy kotuc a tak)... a rovno aj ten karbeč spravím (poprefukujem)... |
Ono to ani tou tryskou nemusí byť, možno je to len o tom, pri akých otáčkach a ako rýchlo tomu nasolíš plný plyn. Stará kx 80 nemala príveru a časovanie výfuku bolo optimálne pre výkon v nízkych aj vysokých otáčkach. Nová už príveru má a kým nie je otvorená, nemusí byť vypláchnutie valca pri plnom plyne optimálne a motorku dusí. |
je zaujímavé nazývať normálne správanie karburátorového motora problémom. |
vymenili sme si tuším 11 ss a máš tam napísané aj o tryskách, aj o ihle, aj o viac veciach a dokonca aj o vyhňoganej moto, na ktorej je jedno, či jazdíš pri +30 a pri -5. |
co si mslel tím kde som ja??? co??? co somnou máte vsedci stále nejaky problem ??? |
len aby nedošlo k nedorozumeniu, ten kamarát redaktor nie som ja |
kubator> a cudujes sa ked zadres "alebo sa ti tam dostala voda a spravila ti na nejakej triske bublinu"? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (05.01.2013 8:38) |
a co ti spraci voda v karbaku mylsis ze ti prejde cez trisku ???? |
kubator - nemám s tebou problém , ale keď motorka ide v zime bez problémov a bez preštelovania z letnej prevádzky , tak potom v lete nemôže ísť dobre. Proste karbík pri memennom natryskovaní v lete robí prirodzene bohatšiu a v zime prirodzene chudobnejšiu zmes . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 56671 | Včera: 194883