Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim chcem naladit motocykel GSXR 1100 olej-vzduch r.v. 1992. Menil som karburatory a momentalne tam mam mikuni 40mm. Mam priame filtre KN a ladeny vyfuk aj zvody (a udajne aj ina vacka, to ale neviem potvrdit). V tomto stave motocykel nejde cez 3000 ot. Pocitam, ze bude chuda zmes, hlavna tryska je momentalne 130, co bude asi dost malo. Vedel by mi niekto poradit, ci kupit dynojet sadu stage 3 alebo sa vydat cestou kupovania trysiek, pripadne ihiel? Ide mi o to, ci ten dynojet bude stacit, aby to neboli len vyhodene peniaze. Diky |
Bez výkonovej brzdy nemá asi význam sa do toho ani púšťať.Dobre nastaviť SACS GSX-R 1100 špeciálne s priamymi filtrami KN tzn.bez airboxu je problém.Ja mám model 1990 temer v originále a nie je s ňou žiadny problém. Sorry moc som Ťa asi nepovzbudil. |
Dobre a vedel by mi niekto poradit, kde sa daju kupit trisky pripadne aj ihly, alebo je tu niekto kto to skusal vyrabat sam? |
trisky dynojet nie su problem zohnat, ale su ti na dve veci, ked tam nemas karbec aky tam ma byt. karburatory sa prakticky nedaju naladit takze si zozen radsej origo karbece a potom mozes kupit aj dynojet. |
Tak este raz, je to niekto kto sa vyzna a ladil karburatorove motory? Alebo je tu niekto kto ma gsxr 1100 a ma v nej dynojet? Kazda druha gsxr ma priame filtre, takze to nie je nic nezvycajne a tie karburatory su original (len su prehodene z inej gsxr). |
ja som daval svoju moto pretryskovat a nastavit na brzde tu: www.dkracing.cz |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143303 | Včera: 222021