Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar chlapci, nedávno som čistil karbec na mojej láske vymenil som tesnenie na plavákovej komore, a došiel som aj k tým prírubám, oni sú v pohode ale od nich idú ešte dve hadice, ich stav ešte ujde ale chcel som kúpiť nové a nenašiel som nič také :D tak neviem teraz či to tam vôbec má byť, síce som to zložil naspäť a motorka ide ale láme mi to hlavu . Obracám sa na vás, skúsenejších má to tam byť či nie ??? |
fotku som tu chcel dať hneď ale nevidno ich tam vôbec, budem to musieť znova rozobrať a tak s fotiť. |
Pozrel si aj kam vedú tie hadice? Príruba-difúzor , tak odtiaľ môže ísť hadička k podtlakovému palivovému čerpadlu. Druhá neviem nemal som XT. |
ti hadice sú na prírubách a karbec je osadení v nich, neviem ako to vysvetli najdem si čas nato aby som to o5 rozobral a sfotil |
No,takto. Tie hadice, každá ide s jednej príruby a mali by byť zaslepené. Majú len jedinú funkciu a to je nastavenie synchronizácie karburátorov. ľudovo povedané nastavenie podtlakov |
Endurák ktoré hadice myslíš? |
P.S.- nieje ako BMW vstrekovanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Frickoo (29.12.2012 23:34) |
A ak sú zaslepené , tak je to jediný dôvod ich existencie .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Frickoo (29.12.2012 23:27) |
Ficko už od minulého tisícročia sa na jednobuchoch veľmi často používajú karbce dva - každý osobitne kŕmi jeden sací ventil. Prvý je ovládaný šupátkom - teda dokonca aj Tvojou pravou rukou a druhý je ovládaný PODTLAKOM ktorého veľkosť je závislá na otáčkach. Takže Ti poviem tajomstvo: Také Xtéčko do cca 4 000 ot/min prakticky ide iba na JEDEN karbec a druhý tíško spinká. |
tryskac - Nemal som XT a ani neviem ako je to tam riešené, videl som 2 karburátori tak to bolo prvé čo ma napadlo (Mne idú podobne hadičky na ZX-6R) Aj tesár sa utne.. |
No takže chalapci, nehádajte sa fotku som spraviť nestihol, ale znázornil som to na obrázku červenou farbou. Tie hadice sú natiahnuté na prírubách a karbeci, ide cez nich už hotová zmes z karbeca. A to my vrtá hlavou že či má byť karbec spojení hadicami s prírubami alebo má byť rovno na tých prírubách ?! imageshack.us/f/819/6585b.jpg/ Upravené 2 krát. Naposledy upravil endurak43f (30.12.2012 19:54) |
Frickoo OK. |
tryskac: Ja som jazdil jednovalec dvojkarburátor, na ktorom som robil synchro karbíkov - presne podľa manuálu. (Pomocou skrutky - niečo podobné ako 45-ka na prvom obrázku) |
tak teda ešte trochu osvety: Synchronizácia - zosúladenie je u karbov proces pri ktorom meraním a porovnávaním podtlaku v jednotlivých sacích hrdlách viacvalcových motorov zisťuješ a následne upravuješ zosúladenie uhla otvorenia jednotlivých klapiek. Ide o to aby poloha klapiek zabezpečila rovnaký podtlak v difúzoroch všetkých karbov a tým aj rovnaké množstvo vysávaného benzínu. Lebo chceme aby vo všetkých valcoch bola rovnako bohatá zmes a v rovnakom množstve - potom sa nám to nebude hádať alebo niektorý valec ulievať. Táto procedúra je veľmi užitočná aj pri gs1150. |
tryskac: Rozumiem, súhlasím, ale na ujasnenie dopĺňam: |
tryskac...... moja mašina je r.v. 86 typ 1vj a mám tam 4 spony ako by tam bolo niečo navyše, tie hadice medzi karbecom a prírubami by tam nemali byť |
endurák takú motorku som ani len nevidel skús sa pohrabať kdesi v katalógoch ND a porovnať rozdiely medzi 1vj a napr. 3tb. Myslím si že máš tam niečo prerábané /prečo by výrobca tam dával konštrukciu kde je viac možností pre falošný vzduch/ ale možno je to kvôli ľahšej demontáži - kedysi sa na to viac dbalo, lebo na niektorých novších typoch je demotáž karbu poriadna "zábava". Celkom dobrá stránka xt600.de/xt_werkstatt/index.htm |
tryskac tak si ju obkukaj v mjom profile :D ......ale bude to prerábané pretože som hrabal kade tade a nič a pri demontáži karbecu tam tie hadice zavadzali |
prikladám fotky, dúfam že na nich to bude vidieť imageshack.us/photo/my-images/703/20121231152533.jpg... ........ imageshack.us/photo/my-images/818/20121231152549.jpg... |
endurak43F: tam idu presne tie priruby ako ti ukazoval "tryskac" eshop.motoline.cz/cs/1988/2403-saci-hrdla-yamaha-xt-tt-... |
z hadíc od airboxu nebolo rezané, a neviem prečo tam dávali tie hadice keď tie príruby sú ako nové.... |
Nejak mi to nepasuje, ak príruby s hadicami majú vačšiu dľžku čo je tam kratšie - aby sa to vmestilo do pôvodného rozmeru? karburátory? |
dnes som zhodil tie hadice priložil karbec k prírubám a nepasovalo to vobec by to nesedelo, buď sú tam zlé príruby alebo je tam iný karbec... Upravené 1 krát. Naposledy upravil endurak43f (01.01.2013 21:22) |
Nie je podivna, len ma svoj vek. No a ked povodny majitel nemal vela penazi, tak pouzil, co sa dalo. Pozri si co stoji taka origo priruba na yamahu a pochopis. My ked sme generalkovali motor na dr-ke. Tak oprava pouzitim origo dielov stala tolko, co ta motorka. A to ma suzuki o dost lacnejsie diely ako yamaha. Aj ked stale dost drahe. |
viem že origo príruba je drahá ale aj tak, keď jazdiť tak aj sa starať ....a stím čo som povedal že je podivná som to prehnal uznávam, ale keď si to tak vezmeme r.86 nieje kto vie aký starý záleží od majiteľa-ov keď sa staráš ide to, keď nie tak to ide ale má to aj svoje dôsledky Upravené 1 krát. Naposledy upravil endurak43f (01.01.2013 21:39) |
janoval> tie priruby su mozno drahe ale XTciek je tu ako maku, tak nie je problem zohnat za par supov druhu v dobrom stave. rozhodne by som nesfusoval tu masinku druhou prirubou z inej motky |
takže mam tu ešte fotky ako to vyzeralo, a zistil som že tie príruby niesu gumené ale vyrobené z neakého kovu preto tam sú aj tie hadice, tak neviem či kúpiť nové priruby alebo ponechať staré a vymeniť len hadice. imageshack.us/photo/my-images/826/20130104202652.jpg... imageshack.us/photo/my-images/72/20130104202704.jpg... imageshack.us/photo/my-images/809/20130104202425.jpg... poradte my prosím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil endurak43f (04.01.2013 20:44) |
záleží na tom čo z moto chceš. Ak to máš na značkách a chceš s tým aj niekde jazdiť tak kúp príruby. Ak moto je len na vyšantenie po okolí kúpil by som vhodnú olejo - benzíno vzdornú hadicu a poskladal tak ako to bolo. Nevidím však na to dobre, no zdá sa mi,že v prírubách je drážka pre Okrúžok, ak je tak ho tam daj. Ak nie tak vystrihni tesnenie ale s dierou v rozmere otvoru prírub, nie takú malú ako je na foto |
priruby ako nove? hmm... nevyzeraju. |
mam ju na vy šantenie a chodím na nej aj na ryby, asi to spravím tak ako to bolo kúpim tie olejo-bendzinovo vzdorné hadice. Problém s ním nebol ale ja som ho dal dole a všimol som si že tie hadice sú dosť zničené tak som si povedal že to treba vymeniť. .. |
ak neštartuješ pod 10 C, tak kludne aj najlacnejší 20w50 API SE a viac, hlavne ho včas meň. Predpis je asi 6000 km, no niektoré značky majú na podobných motoroch aj okolo 3000 km ... |
tak ja radšej drahší a kvalitnejší, nechcem ju zničiť hoci je to len na vybláznenie pretože GO stojí dosť a ona je motorovo vo výbornom stave akurát tie príruby. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108471 | Včera: 242613