Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar moto bratia a sestry, riešim taký malý problém ktorý sa tak celkom až netýka motoriek, tak ma zato neukameňujte Zmyslel som si že chcem sledovať na svojom traktoriku teplotu prudiaceho, horúceho vzduchu pri hlave valca, ktorý ženie ventilátor cez jeho rebrá. (motor cz 175 rikša) K dispozícií mám tento teplomer Pozri obrázok Pozri obrázok Upravené 2 krát. Naposledy upravil roberto18 (16.11.2012 14:49) |
Použi čidlo teploty Š 105/120/130.Š 1203. T-613. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (16.11.2012 15:03) |
teploty tam mam vyžšie no a v lete je to horšie kedže je to pod plechom. Kvôli tomu by som to chcel sledovať v prípade nejakého prehrievania |
Presne takto som to mal volakedy davno urobene na Jawke 350/632, len to cidlo som z bokov zbrusil a napchal ho na tesno medzi rebrovanie hlavy valca. Ukazovalo to v pohode. |
Na vzduchace sa dava cidlo miesto tesnenia pod sviecku. www.minibikemania.sk/koso_teplotne-cidlo-pre-vzduchom-c... Kompresory Orlik mavaju termostat na hlave - da sa pouzit - pri prehriati vypne zapalovanie. |
josi |
baca - tak to áno, tým že sa dotýkalo čidlo rebier, Ty si meral ich teplotu, ibaže roberto18 chce: sledovať teplotu prudiaceho, horúceho vzduchu pri hlave valca, ktorý ženie ventilátor cez jeho rebrá. |
Nenameriaš takmer nič, stačí aby sa čidlo zamočilo a prúdiaci vzduch vplyvom odparovania ochladí teplomer na teplotu značne nižšiu od teploty vzduchu (assmanov aspyračný psychrometer), takže bez nejakej výpočtovej jednotky, ktorá by brala v úvahu prestup tepla zo vzduchu v závislosti na jeho rýchlosti (potrebuješ pitotovu trubicu na meranie rýchlosti vzduchu) a vlhkosti ti to merať skoro nebude.. |
Nie je jednoduchšie, a aj presnejšie použiť to čidlo čo tu v linku pridal josi, ako uchytávať snímač medzi rebrá chladenia hlavy/valca ? |
V praveku - kvôli vytvoreniu prevelice dôležitého leteckého kokpitu - sme používali aj teplomery rôzneho pôvodu, s rôznymi čidlami. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162737 | Včera: 144897