Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
prosím vás pomôžte mi dal som nové guferá na kľuku na motore je všetko utesnené membrána čo ide z karburátora nie je deravá a nechce stále ťahať ten benzím som už z toho zúfalý |
A čo kompresia-dobrá?A keď podleješ benzín pod sviečku nenatočí? |
Ono kompresia je dobrá keď tam dám ruku tak mi ju riadne pricucne keď kopnem ...a keď podlejem tak chvíľu povrčí kým je tam benzín čo som tam nalial a zdochne a už ju potom nenaštartujem už iba zase podliať .... |
100 mm piest aby nepotiahol palivo z karbeca? Dlanov uzatvor difuzor na karbeci a niek nech ti prestartuje a musis citit dostatocny podtlak . Ak tomu bude tak , tak mas daco zle v karbeci a ten ti nepusti zmas do valca . Kukni ci je palivo v karbeci a druha vec ci neni dierava guma medzi valcom a karbecom -je to ta guma co pritlaca membrany o valec . Stava sa ze praskne |
Kompresiu nemeraj dlaňou-taký veľký piest ťa môže mýliť,ale kompresiometrom.Ak máš benzín v karburátore nie je dôvod prečo by motorka nemala ísť po podliatí. |
no dovod bude najskor ten, ze ten benzin v karburatore nema. Ked chvilu pobezi a skape. Tak je to podla mna jasne: |
majcocbr600f-piest má 89mm |
ak mas membranu, tak zhod vrch karburatora s tou membranou, aby si ju neposkodil. A potom prefukni cely karburator kompresorom. |
a to si ho 26mh tlačil , alebo ? |
karol1-keď som robil go tak som nevymenil guferá na kľuke a po jedno 10 mth mi to začalo podsávať ,tak som ju podlieval a tak som najazdil tých 26.Potom som tie guferá vymenil všetko poskladal a zistil , že mi to neťahá benzín.Gufero čo som tam dal bolo presné a ešte aj strunku som pritiahol. Neviem... no musím niečo pošpekulovať sám lebo keď sa tu niekto normálne spýta tak si z neho len všetci robia srandu |
Aké guferá si dal. Ak červené , tak je zrejme po nich. Neznášajú tlak a podtlak . |
Je dosť možné, že pri zakladaní gufera sa zvliekla strunka. |
Guferá som dal čierne originál na to,pretože je tam atipický rozmer tak som musel kúpiť také Upravené 1 krát. Naposledy upravil sampo3 (08.11.2012 19:56) |
Sampo tie strunky si pritahoval na novych guferach?? A noco??Falosne preskovanie ti nemusi len cez gufera mozeti aj pomedzi bloky cez klukove ulozenie.(okolo semeringu by bolo vlhke z druheho by tahalo olej)Cize ked hovoris ze ma dobry podtlak tak taketo zavady by som vylucil urob to co ti povedal MAJCO. Ked odpojis karburator crknes do nej benzinu ked je piest dole a nakopne masina na plne obratky tak na 100% karbos. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miklosxxx (09.11.2012 3:18) |
miklossxxx - veď v podstate ono keď podlejem sviečku tak chytí hneď na 1 kop len potom hneď zhasne |
šľak ma trafí,dneska som ju podlial,že to aspoň skúsim čo to povie tak pekne chytila,riadne som sa čudoval,tak sa idem previesť spravil som asi 5km prídem domov a tam už zase začala ako keby podsávať, zvýšil sa jej o dosť veľa volnobeh,a vynechávala.zahasil som ju a idem do nej kopnúť a už nenaštartovala zase.....už neviem čo s tým |
Taha ti to vzduch falosny 2T motory su jednoduche tak tam nebude vela veci co to moze sposobovat. Je to tazko takto riesit . Keby ze to vidim tak verim ze hned dojdem na chybu . Gufera si dobre otocil? Stretol som sa casto s tym ze na servis mi dosla motorka a mala gufera opacne otocene -musi byt strunka k lozisku a cilovanie von .Kukni aj pod zapalovanie ci tam nemas vlhko .Ak je zle gufero od prevodovky tak to moc dymi na bielo . Tesnenie pod valcom mas dobre? Tesnost kartrov tak tiez? Vsetko co je pod piestom treba prekontrolovat . Ak to mas dobre tak neni toho boha aby taky piest nepotiahol zmas z karbeca .Hladinu mas dobru ? Ak zhodis dole vyko karbeca tak to veko musi byt takmer plne -nie len trocha na spodu . |
uz tocim dookola, ale este raz karburator. Ked ti dochadza benzin v komore, tak tiez obcas zvyknu vyletiet otacky predtym ako motorka zdochne.... |
vyskúšam to s tým plavákom lebo to sa na to dosť podobá |
MAJCO :: to sa najdu aj taky ludia co dokazu vlozit Gufero opacne??Tomu podaj hned ruku |
a na takej MZ250 by si ako naložil guferá? |
No lenze motorka nema len podtlak a keby to guferko bolo na tom lepsie tak si myslim ze japonske mozgy by to zakladaly uz od vyroby tak nemyslis?? Na 150 som zalozil v normalne ako ma by t co je na 250 tazke? |
miklosxxx - ťažko opisovať slepému farby a ťažko vysvetľovať neznalému , že MZ250 má opačne guferá založené od fabriky. |
Ano bavyme sa o CR500 takze uvedom si ze ty tu vkladas nejake tie MZtky co maju nejake to guferko opacne ale u japonca ako je tento prosym netrep ze by pomohlo opacne vlozenie gufera a popripade este jeho vylepsenie stiahnutim obopinacej struny.Reagoval som na majcov podnet nemal som na mysli nejaku predpotopnu mz.Vratme sa k teme neni tu miesto na vylievanie si srdc. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27042 | Včera: 116366