Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím |
to budu ojnicne loziska, ked natom budes dalej jazdit tak dojebes kluku.... v kazdom pripade natom nejazdi, treba to odviest do servisu kde sa ti nato pozru... ak mam pravdu tak rataj opravu par tisic e. |
Kuuu*va!!!! Ty si jaky dobry!!!! |
dvenohy: keby hned vybrus kluky stal 100 evri, ojnicne loziska 100 evri, co hodne prehanam a fachman keby zobral za robotu hned aj 800 evri, stale neviem, kde beries istotu, ze si treba pripravit par tisic evri. |
snowden: Neviem síce čo je presne "výbrus kľuky", ale s cenami to vidím vyššie ako ty. Robím servis a opravy motor, môžeš si byť istý že repas kľuky stojí nemalé peniaze. Napríklad, len na starú Husqvarnu 250 2T vyšla nová ojnica + práca cez 200€. A to nevravím o hodinách práce pri rozoberaní a skladaní motoru. A bol to len jednoduchý dvojtakt... |
hmmm len tak zo srandy skús sa pozrieť na reťaz či nie je moc uvoľnená a neplieska ti o kyvku a celkovo skontroluj reťazový kit- poprípade vymeň ak je v háji. |
Väčšina príspevkov ma neteší, keďže som dal veľa peňazí do " novej " mašiny v nádeji, že finančne náročnejší servis nebudem musieť riešiť tak rýchlo.... |
Sekundové intervaly z motora - tak to kľuka asi nebude, veď pri voľnobehu točí cca 15-20 otáčok za sekundu... |
klepot pri brzdení motorom môžu okrem ojničných ložísk spôsobovať aj iné veci napr. piestne čapy |
na 99% to tipujem na reťaz je nepravidelne vyťahaná- poprípade dlho nešponovaná preto počuješ to plieskanie. Schválne, že či to počuješ aj na mieste keď pridávaš o tom si tu nepísal. Ak by si mal vyklepané ojničné ložisko to by bola iná zvonkohra, ktorá by prehlučila aj Pražský orloj a hlavne by ti trošku klesol výkon. Mne sa vyklepalo spodné ojničné na dvojválci a ledva som 50tkou prišiel na 2 km vzdialenú pumpu- 10000 rpm nehrozilo v žiadnom prípade. |
...mna tiez ako prve napadla retaz. Bud volna, alebo priliz napnuta a vytahana si nesada dobre do zubov.... |
|
nemáš zač rád som pomohol reťaz ti vydrží toľko podľa toho ako sa o ňu staráš, v akých podmienkach jazdíš a akým štýlom. |
mne tiez "klopkala" retaz, pocul som to zhruba od vyvodoveho kolecka a v rovnakych intervaloch, jak pises ty. vedel som, ze je uz nepravidelne vytahana, tak reku asi plieska do kyvky, zlahka som ju teda dotiahol. lenze retaz zacala klopkat viac. nedalo mi to, hodil na central a ako som otacal kolesom bolo pekne vidiet, ze v jednom mieste sa uplne nasponovala. ked som tocil koleso pomocou aku vrtacky, tak v tom momente, ako sa sponovala, pleskla. to bolo to klopkanie, ktore som pocuval. ked som ju povolil, takmer uplne to prestalo. je jasne, ze na jar musi ist novy kit. si si isty, ze ju tiez nemas nepravidelne vytahanu? |
Ale ešte pre istotu sprav aj repas kľuky genialne rady na MR... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 71406 | Včera: 218726