Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar,našiel som tento článok o ,,tuningu"brzd na pinčla,mám v pláne vyskúšať,čo si myslíte o tejto úprave môže to mať účinok?www.jawaracing50.wbs.cz/technika.html |
myslím že na tom môže byť niečo pravdy...menšia plocha večší tlak! |
Je to známa úprava bubnových bŕzd, používa sa dodnes na mnohých autách a motorkách s bubnovou Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeleno (14.10.2012 16:03) |
vyteceny9: lenže pri brzdách jaksi nejde o tlak.. ide o množstvo kinetickej energie, ktoré brzda dokáže za určitý čas premeniť na teplo- brzdný výkon. |
ďík za záujem o túto tému brzd.čelustí mám kopu tak múžem skúšať |
Účinnosť sa zvyšuje väčším tlakom čeluste na bubon, ale aj opotrebenie... |
Biro uvadzas nejake zdroje - tak si ich radsej precitaj sam . - takze si myslis, ze keby si zlepsil chladenie brzd na dvojnasobok predchadzajucej ucinnosti(bude odoberat dvakrat viac tepla), zeby brzdovy pedal stacilo stlacit do polovice a motorka by tak isto spolahlivo zastavila? |
354687: "Brakes - what do they do? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Biro (15.10.2012 9:12) |
354687: prečítal som si ich, 2 hlavé zdroje mojej bakalárskej práce |
> začiatku témy: Overené, funguje to, a ak vychytíš správnu zmes obloženia pinčel brzdí jak F1 .. |
Osobne si myslím že pinčel mal pomer výkonu a brzdného účinku primeraný. (moc to nešlo a ani to moc nebrzdilo) |
Len tak, kde zhruba končili bubny: |
papi- presne tak, takýto bubon mali aj cest.spec. JAWA Junior 250/350, ale neskutočne náročné na trpezlivosť pri zoladení/nastaveni, avšak výsledok stál za to. |
biro tak si daj do volneho prekladaca aj tu vetu pred tym tvojim citovanym: This in fact is only part of the equation. - v kontexte s celym textom. aspon vidime, jak lacne tituly vam to udeluju:D |
354686> ty si radsej kup motorku a potom tu do niecoho kecaj. vies o tom prd a este aj mudrujes. a ked chces uzatvarat temu tak najprv musis byt moderator a nie barz jaky pajac. |
354687: sory, ale daj si to do prekladača???!! |
ty si naozaj myslíš, že čím väčší tlak, tým lepšie brzdenie? |
brzdí to dobre a je to na pioniercup, tam sa aj takáto maličkost hodí |
papi: lenže "akt blokovania" pri menšej ploche nastane skôr. Bavíme sa tu o zápornom zrýchlení, čiže u bŕzd s väčšou plochou je možné vyvinúť v brzdovom systéme vyšší tlak bez zablokovania kolesa a zrýchlenie je menšie (-10ms-2 je menej ako -5 ms-2) a moto zastane skorej. |
mi to tu pripadá takto ňejak: |
Link, ktorý pridal Xfighter199 v úvodnom príspevku, obsahuje 3 obrázky, ktoré sú aj s popisom |
podla mna netreba upravovat brzdy.ved pincel brzdy na smiku |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65558 | Včera: 183698