Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Omylom som milule potocil srobikom dorazu supatka a nie vzduchu. |
kamo kasli na navody......ja som to vzdy nastavoval podla zvuku aky masinka vydavala, to musi byt proste to klasicke Jawacke prdkanie..... |
Aj ja riešim tento problém, tiež som to rozladil a potom vrátil podla manuálu speť (tiež mám 1.5 ot pri 1700 rpm) a bolo to úplne inač ako predtým proste mokrá sviečka atď. až teraz keď som ubehol asi 300km (pričom som sa s tým stále hral) začína to trochu vysichať teda zmes je chudobnejšia..neviem čím to je ale správa sa to ako sa mu zachce proste niekedy nedymí a niekedy hej |
1,5ot je zakladne nastavenie, zohrej motor nastav vonobeh pojazdi poriadne a potom podla farby sviecky dolad zmes spravne, samozrejme potom bude treba mozno doladit aj volnobeh teda doraz supatka. |
kxbiho: dik a ako, by mala vyzerat ta sviecka? ked podla nej. Niekde som to uz pocul ale presne si nepamatam! |
čierna sviečka - bohatá zmes |
Jas jawu 350?prosim napis kolko to zerie lebo kazdy hovori nieco ine |
No moja 4,5 - 5 l/100km a jazdim tak 80-90km/h a sem tam aby nezlenivela 110 |
No karburator nastavujem podla sluchu aj ja... Alebo berem kluc a ked sa idem vozit tak to doladim na ceste a hned aj viem ci som urobil dobre... |
Ahoj. Na jazdennej motorke neplatí továrenské nastavenie 1,5 otáčky, pretože opotrebovanie karburátora je na každom motocykli iné. Postupuj tak, ako píše karol1, |
Nevadi ak to ide tocit do maxima tak je len daj ... keby to nejak blbo tak potom serizuj ... |
znie to blbo ale neviete niekto ako mam nastavit karbec na pincli? zohnal som si navod ale povolovat trysky nebudem lebo som raz jednu povolil a ona sa mi tymi vibraciami odtocila a stratil som ju, maju byt na tryskach pruzinky? mam 50/23 motor21 |
Na triskách? Pokial viem tak tam pruzinky nemajú byť. A ja trisky vzdy na fest zatiahnem. Mozno sa mýlim. |
ja na pincli nemam ziadne strunky a nemam ziadny problem, vzdy ich dotiahnem na fest. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dolfo (14.01.2007 11:57) |
raz sme sa s kamaratom hrali s karburatorom a ta moto zacala zrat jak diva a teraz uz nevieme ako to ma byt |
noo ja to vzdy nadstavujem zmes na 1.5 otacky a este podla sviecky |
Fueled27--- > no asi si na supatku pohol ihlov.. ked ti vela zerie.. vytiahni supatko a vyber ihlu.. . v ihle mas asi 3 ci 4 drazky na ktore sa da nastavit.. tak ju nastav tak aby bola ta ihla na co najvyzsom zareze pripadne druhom z hora.. |
chlapi uplna blbost ze na tryskach maju byt pruziny! pruzina je iba na vzdusniku. www.jawa-fichtly.wz.cz/karburator-serizeni.htm tu je stranka kde je to presne popisane, fakt kvalita ako na 50kach nastavit karbec |
Fueled27 ::: nemal si prevrtat trisky :D hh noooo ja tiez nemam na triskach strunky prefukam zatahnem nastavim otacky a idem ked nejde odlozim do garaze :D po roku vytahnem a ide :D hh nevim mal som pincla od 8 r pred dvoma r som to vymenil uz konecne :D hh |
Fefe :::: tak tak :D potom sa robi lievik jak vovani ked ju vypustas :D |
Neviete ako mam nastavit karb. ked som kupil ladeny vyfuk a teraz mi na 5 vo vyssich otackach netaha??? |
za prvé ak to je na 350 a ládáky sú origo jawácke alebo od TK moto tak si to musíš nastavit podla zvuku a všeobecne z tímito výfukmi to ide od spodku horšie, a ak myslíš "ladáky" rovné rúry a podobné debiliny čo kto na motorky dáva tak stím to nikdy nepôjde !!!!! |
mne toto iste robilo na pincli Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapper10101 (23.06.2008 15:07) |
Na Jawe 50 ako myslím pionierky a pincle sa karburátor dá nastaviť len výmenou trysiek za väčšie alebo menšie. Ale ja som nemal nikdy problém len som vyčistil dotiahol obe a nastavil voľnobeh a išlo to stále takto. Nastavovať sa dajú karburátory až od 175 vyššie. |
základné nastavenei sa robý podla manuálu a doladenie podla zvuku a sviečky |
inac zmes reguluje pri normalnom zatazeni ihla ci nie? tak potom naco sa hrat so srobom vzduchu, ktory aj tak riadi zmes iba na volnobehu, a povedzme si sami, kolk percent jazdy ideme na volnobehu? |
je to takto približne do štvrť zdvihu šupátka má vpyl na zmes šrobik vzduchu a volnobežná triska,asi od štvrť zdvihu do trištvrte má na zmes vplyv HL triska a ihla a na plný zdvih má vplyv už len HL triska |
ja mam sice oproti vam len male skusenosti, mam len jawu 50 mustang, sem tam samozrejme nejake problemi su ale co sa tyka karburatora vecinou idem podla farby kontaktov na sviecke a podla zvuku. Prirucku som k tomu ani nevidel. |
No ja mam na pekaci s karburatorom iny problem...ten ma fakt zvlastny karburator...nechapem...nakopne na prvu supu,ale ako pridam plyn hned skape...neviem preco...na ziadnej inej motorke co mam mi to nerobi len na pekaci...a tam sa neda nic nadstavit...trysky viem aj volnobeh,mam to dobre nadstavene a jak pridam skape..co s tym moze byt?neviete?pls... |
no ja si prave ze myslim ze je skor vysoka hladina benzinu...lebo ak mam zapnuty privod benzinu on svina stale kvapka...kdesi s karburatora,no nezistil som odkial...s trysiek nie,s odpadu nie...uz nema odkial a stale kvape...a est ejedna sranda...chcel som povolit jednu trysku,lebo je dost vysoko volnobeh,ani o pl zavita som nepotocit a striekal od tial benzin...samozrejme jak som sa dotkol trysky hned skapala... |
jawa 350/639 rv 91...spotreba presne 5litorv, a to na nej lietam niekedy aj cez 130km/h |
ja mam jawu 350/640 rv 91...bol som v rakusku na motoride stretku aj s ladvinkou + batozina, najazdenych okolo 560km za ten vikend a spotreba okolo 4,3l...a to som v kopcoch tocil 2 do 5tisic |
chalani asi blbá otázka ale všade píšete o nastavení zmesi podľa otáčok šróba... to by bolo fajn keby tam nebola tá spružinka pod ním a "úplne zašrobované" by sa nestalo pojmom čisto relatívnym... kedy je na doraz? jemný doraz mi vznikne keď sa úplne stlačí pružinka. ale dá sa točiť aj viac ale pružinka sa jemne roztláča... hm? |
k tomu bezkontaktu - krom ducati z výroby se tam dá dát i vape - www.vape.cz - super věcička - pro starší motorky kompletní náhrada dynama a zapalování, u motorek s alternátorem pouze náhrada zapalování za bezkontaktní. |
markoGP: ty máš v hlave nagrcané ? alebo ako ? ved tá przinka tam je a co ... tak to zatiahnes na maximum, neviem čo riešiš, tá strunka to nebude odtáčať... práveže slúži na to aby sa ten šrób nehýbal, dutá hlávo |
Moja 350 632 tak 3.8 - 4.0l pri jazde 90 - 110km/h(GPS) a priemeroval som to na 2000km :D |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 232199 | Včera: 173145