Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Tak po víkendovom jazdení, a už straty trpezlivosti a bolenia ruky som sa rozhodol, že zájdem k servisákovi, čo tej blbej spojke furt je, že ide tak ťažko stlačiť. Tak mi ju rozobral, a toto sme tam našli . |
no stalo sa to asi tym ze je to 2000-ka rocnik a ze 12 rokov jej niekto daval co proto |
Od tých drážok na tom koši by som nepovedal že by sa ťažko stláčala spojka skôr od lanka.Od tých drážok by som skôr čakal trhavé rozbiehanie pri púšťaní spojky alebo zlé vypínanie spojky akoby sa zliepali lamely,ale možno nie sú až také hlboké. |
Niekto to kopal na zadné, B6 má malý krútak na niečo také. Pravdeodobne by bolo dobré sa poobzerať po inom koši, daj vediet ako to dopadlo po zmontovaní, len pre zaujímavosť. No podľa mňa to v pohode môže spôsobovať ťažšie stláčanie spojky. Dokonca by som povedal, že spôsobuje a to pri naštartovanej motorke, pri vypnutom motore ide spojka normálne. |
No, spojka ide dosť ťažko. Lanko ide v pohode, už to mám rozobraté. |
Drazky na bubne ci kosi nemaju nic spolocne s chodom spojky .To akurad moze rachotit -vacsia hlucnost hlavne na volnobehu .Tym ze zmacknes spojku tak odtlacis len pritlacny tanier .Ten valcek s ihlovym loziskom Ti nan tlaci tak ze jedina moznost ,ak Ti tazko ide spojka je chyba but v tom valceku tlacnom , v pake na bloku alebo lanku . Lanko na volno moze ist lahucko ale ak ho zosponuje v bovdene tak moze ist hodne stuha . |
Majco ale v tých drážkach boli tie spojkové taniere, takže jednoducho povedané, keď som ich chcel rozpojiť tak som ich musel vytlačiť z tej drážky. Tak asi kvôli tomu to nešlo. A tie plochy čo sú teraz drážkové majú byť hladké |
Lamely nemaju nis spolocne s chodom spojky .Ty netlacis na lamely -len ich uvolnujes Lamely mas zovrete pritlacnym tanierom a kosom ci jak sa tomu spravne hovori . Ked zmacknes spojku tak tieto dve casti od seba oddialis a uvolni lamely a plechy . Podobne resene mas aj brzdy len tam je to opacne . Lamely mas ako brzdovy kotuc a pritlacak mas ako brzdovy strmen . Tak ze trocha si to predstav v hlave ako to funguje a pochopis to . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (20.09.2012 22:02) |
Nazdar páni, takže spojka už funguje ako má. Mám nový spojkový kôš, takže úplne všetky časti nové. Vyšlo ma to na 500 € , ale vyplatilo sa |
možno stačilo vymeniť pružiny spojky, zrejme si tam mal nejaké tvrdé "športové" |
Majcocbr600f urcite to robili tie drazky. Ale podla mna stacilo ich len do hladka zabrusit pilnikom a usetril by si 500€ . Podobny problem som mal Suzuki DR-650 (packa bola doslova kamenna) a pilnik to zadarmo vyriesil, spojka funguje bez problemov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil drduro (24.10.2012 22:08) |
Tieto vysekane drazky sposobia len hlucnejsiu spojku na volnobehu. Je mozne ze to bolo cele napicu zlozene. Daco sa tam priecilo. ako tu uz pisu vyssie, tuhost packy nema nic spolocne s lamelami ani plechmi. Teraz som tento problem riesil na CBR1000RR 2005. Spojka srotovala na volnobehu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27381 | Včera: 238509