Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar ludia mam pegaso 125 a v tp mam pisany vykon 17,5 Kw no chcel by som sa dostat na 22 Kw ako ma odskrtena RS kedze tam je ten isty motor tak by to nemal byt nejaky problem len teraz neviem cim by som na tom vedel este viac dvihnut vykon na vysnenych 22 Kw neviete mi poradit ? ... mam tam ladenu koncovku ARROW, dellorto karbec a nanovo vycistenu a nastavenu priveru ktora je naplno funkcna ... moze byt na tychto masinach rozdiel aj napr v hlave teda v kompresnom priestore hlavy alebo nieco podobne ? .. poradte kto moze .... popripade na co este pozriet .. ake by tam mali byt trisky v karb. ci ine veci .. dik vsetkym za pomoc v motorkach niesom ziaden laik len je to moj prvy poriadny dvojtakt .. (jawky a ine bycikle nepocitam)... |
no takže v Pegasách je starší typ motora Rotax 123 v RS je novší Rotax 122 preto je RS silnejšia podla papierov,ak máš funkčnú príveru a podobe tak už z toho nič viac nedostaneš,aj tých 17,5 kW má možno nový nadstavený motor v reále je to ešte o niečo menej |
Xfighter199 mas tam SZ ... v podstate mas pravdu no rotax 122 sa zacal montovat az v roku 1995 no rotax 123 sa montoval od roku 1992 do 97 posledne dve roky ako model GS ... (vycitane z historie aprilia RS) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26217 | Včera: 238509