Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ZDRAVIM VAS VCERA SOM SI DONIESOL YAMAHU DT80LC 1983.A CHCEL BY SOM VAS SKUSENEJSICH POPROSIT O RADU MOTORKU NEVITOCIM NAD 6000ot. AKONAHLE DAM DOLE KRYT VZDUCHOVEHO FILTRA A FILTER VITOCIM JU NA CCA 8500-9000 A MOTOR TAHA O 40%LEPSIE DNES SOM SKUSIL DAT DOLE ZADNY TLMIC VYFUKU A VITOCIL SOM JU NA 9500ot.NEBOLO BY LEPSIE DAT NA KARBEC SPORTOVY FILTER ?ALEBO CO MOZE SPOSOBOVAT ZE AKONAHLE UZAVRIEM KRYT FILTRA NEVITOCIM JU VIAC SVIECKA JE NOVA.ALEBO DOLADIT BOHATOST ZMESI.DAKUJEM ZA RADU |
a ten filter je úplne čistý a naolejovaný?vyčisti karbec,skontroluj prírubu prípadne gufero pod zapalkom či netahá falošný,najskôr to bude niečo so zmesou |
Ano bol cisty a nenaolejovany vyzeral ako original ale uz bol v zalostnom stave.a nemohol by si mi poradit ako nastavim najlepsie zmes?Na mojom tdi si dokazem spravit sam uplne vsetko ale toto je moja prva motorka ak nepocitam pioniera Este som dnes skusil dat naopak to nasavanie na filtru ten husaci krk co je pod sedadlom a uz to islo lepsie.takze usudzujem ze tam ide malo vzduchu.Vdaka |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26459 | Včera: 116366