Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím chalani. Mám taký menší problém... Ani by som na to skoro neprišiel, keby sa na mojej moto nešiel previesť brat, pretože ten motor vôbec nie je potrebné točiť ale skrátka zistil som, že mi moja Bandaska (1250 r.v.2007) dosť výrazne prestáva ťahať v otáčkach nad 7000 Akože nikdy táto moto nemala ostrý vŕšok otáčok, ale išla pocitovo tak nejak rovnako až po obmedzovač. Ale teraz dám napr. dvojku a držím plyn od voľnobehu super ťah, ktorý ide až do nejakých 7000 ale postupne začne ťah slabnúť a cez 9000 ot už motorka len veľmi slabo zrýchluje. Mám KN filter, hneď som pral, ale žiadna zmena... Napadli ma sviečky, mám tam irídiovky a na nich nabehané asi 25000km, či by to mohli byť nimi neviem... Skúste dať nejaké tipy, budem vďačný |
Som na tom rovnako.. Taha to jak tank 3-6tis, ale nasledne to uticha.. |
Ale viem, že kedysi takto tá moto nešla Ako píšeš, aj ja normálne chodím prakticky 2 - 3 tis. ot. a keď už točím do 6 tak ide jak strela, navyše som dal ťažší prevod a teraz mám pri 6000ot, na šestke skoro 200 Ale štve ma to, že to takto začalo robiť... |
vrat sa na papier filter a origo vyfuk alebo to vsetko daj na brzdu a dokup powercomander, podla vsetkeho uz riadicka nedava to co pytas preto je to hore suche |
AMIS: Ale hneď ako som dal laďák a KN filter (asi dva roky dozadu) som bol vo Fast-bikes, kde bola moto na brzde a aj doladzovali riadiacu a moto šla stále krásne. Takže toto musí byť nejaká chybyčka ... |
doladenie nie je vecne na to sa spoliehat nemozes obcas to treba skontrolovat ale mozno mam len ja tu skusenost , hlavne ak zacnes na brzde tak uz je to na furt proces |
A tými sviečkami by to náhodou nemohlo byť? Len neviem či to nie je blbosť, že by nejak dobre neodpalovali, len vo vysokých otáčkach... Asi skúsim vymeniť v najbližších dňoch aj sviečky a uvidím... |
sviecky iridiove hlavne ak su stvorbodove tiez nie su vyhra, mne na strome isli horsie ako origo |
Možno sa naserem, kúpim origo nové sviečky a uvidím... |
Ladak,KN filter,sviečky na stratu vykonu vo vyššich otačkach nemaju vpliv.Mam tiež ročnik 2007 a na KNku išiel po 7000 ot.ako z praku.Je dost pravdepodobne že Ta postretol problem z dopravnym čerpadlom ktory sa už u našich ročnikov objavil. |
Problem to nevyriesi.....ale k tym svieckam Bandit 1250 ma v servisnom manuali vymenu sviecok kazdych 12 tisic km. |
Bandit78: No bol som v tom, že sa majú meniť každých 24000km a irídiovky majú vydržať cca 2x toľko, ale kukol som to a máš pravdu, je to 12000, čiže irídiovky 24000 No v každom prípade vymením, aby som mal čisté svedomie, ale tiež si myslím, že tam problém nie je... |
Pises ze ti ladili riadiacu jednotku - seriovu, alebo tam mas PC? Da sa ladit aj seriova? Som myslel ze do nej sa zasahovat neda, zrejme som sa mylil. |
matox: Mám tam normálne sériovú riadiacu. Pokiaľ viem, tak jedine suzuki riadiace jednotky sa dajú napichnúť a ladiť, tak som to využil. |
600-650€ nove cerpadlo |
CBRider: nepanikár. Ja by som to podľa príznakov videl na zasratý palivový filter v čerpadle. Skús rozobrať čerpadlo a nájdeš tam také plastové sitko, uvidíš v akom je stave. Vyper ho v benzíne a vyfúkaj vzduchom. Mal by tam byť ešte aj ďalší filter vo vysokotlakej časti, ten ale bude asi nerozoberateľný, no dá sa vyčistiť. |
kalupko: Neboj, zatiaľ nepanikárim šak zatiaľ to jazdí No už som to pozeral, v nádrži je jeden filter, ale vyzerá že to bude aj nejaký hustejší ako len sitko. V každom prípade, vyskúšam tento filter kúpiť nový a vymeniť. Tú vysokotlakú časť musím ešte naštudovať, či tam je a kde tam je ďalší filter. Ináč dík za radu |
nove sytko ma vyslo 40e |
peeticek: to vazne? No asi ho este parkrat precistim kym kupim nove |
Si dosledny ale po servisoch zatial nebehaj.Kludne jazdi pokial sa to bude zhoršovat budeš riešit.Zatial snad ak maš možnost požičat si ho od znameho a odskušat na svojej moto, alebo zmerat tlak v palivovom systeme. |
jj, matonio by tiez vedel vypravat |
Boze zlate BMW, tam nakupovat diely bola radost. |
ja zas hovorim zlata HONDA |
40€ za ten mini filtrík? Choré Ale neviem či sa to dá tak dobre vyčistiť... No šak uvidím... |
No dobre vediet |
Keďže tiež vlastním B1250, tak ma táto téma dosť zaujala. |
Rorschach: môj názor je taký, že to čerpadlo vydrží veľa. Nemá sa tam čo pokaziť, pokiaľ sa motorček točí a dáva tlak, nema problema. Je to úplne jednoduchá záležitosť. |
www.ebay.co.uk/itm/PETROL-FUEL-FILTER-fits-SUZUKI-BANDI... |
Rorschach: Našiel som na nejakom zahraničnom fóre, keď som dával niečo do googla, ale už neviem stránku. No tam mal presne tento istý problém a písal tam minimálne ďalší človek, ktorý mal ten istý problém, ale ten si čerpadlo sám rozobral prečistil a vraj mu problém zatiaľ prestal. |
janik1: taky filter ti pomoze len na karburatoroch.. na tejto striekacke nie |
V nadrži hrdza nehrozi,je to ošetrene proti korozii.Pribežne piš ake kroky si podnikol,zatial pokial maš možnost aby sme mali istotu zmeraj alebo daj zmerat tlak v palivovom systeme.Kup kus benzinovej hadičky do stedu vsad odbočku T a nahod to miesto origo hadice z nadrže na vstrekovaciu lištu.Na to Tečko namontuj manometer,najlepšie ciachovany aspon do 4 atm.z dobre rozlišitelnou stupnicou .Naštartuj,postupne zvyšuj otačky a sleduj manometer,musi mat jemne stupajucu tendenciu až po omezovač.Ak sa pri tych krizovych otačkach zastavy alebo poklesne tlak je to čerpadlo pripadne regulator tlaku.Ja budem teraz par dni mimo internet tak potom sa ozvem.Hlavne na vstrekoch nehladaj žiadne sitka. |
Pepino: s tou nádržou by si sa čudoval. |
Pepino125: No cez víkend na to moc čas nebude a v týždni asi až niekedy štvrtok, piatok sa jej môžem povenovať. Asi začnem výmenou toho palivového filtra... Budem priebežne informovať. Zatiaľ vďaka všetkým za rady |
CBRider. Nemen sviecky, eiadiaca je v poho , vyser sa na powercommandery a brzdy. vymen sitko. Pumpa ti netaha benzin lebo mas tam nejaky sajrajt, automaticky dostava menej benzinu a nema tah vo vyssich otackach ked jej pridas. Sitko vymen. Do vstrekov sa tam bordel nedostane to sa neboj. Sitko ta vyjde na cca 40 ecok plus vymena ak si to nevies urobit sam. Len treba vycistit aj nadrz aby si dostal ten bordel prec lebo sa ti to stane znova a sitko mozes zas zahodit. takze . dole nadrz , vyplachni ju benzinom, vymen sitko a moto pojde jak nova |
Pepino asi by som ti mal poslat fotky nadrze . Uvidis co vsetko nadrzi hrozi |
Matonio: Hej, tiež si myslím, že to bude tým palivom. Idem po tom filtri, len momentálne sa nemôžem dovolať do obchodu kde nakupujem, ale to sa dorieši na budúci týždeň... Budem informovať |
Ako si na tom? |
Čafte chlapi. Tak píšem po dlheeej dobe... Problém mám už poriešený Vymenil som palivový filter a zároveň som prečistil ešte jedno vnútorné sitko v tej čerpadlovej sústave v nádrži. Neviem teda s istotou, či to bolo jedným, alebo druhým, ale myslím že skôr oboma vecami. No dôležité, že už motorka krásne ťahá pod plným plynom až k červenému poľu otáčkomera |
Malá poznámka k tým nádržiam: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27079 | Včera: 238509