Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý den , mám problém na hriadeľku kde nasúvam rychlostnú páčku sa mi zlomil tisíchran . A bolo to už 6 krát zvárané a nedrží to dobre . Tak bi som odrezal s flexou z hriaddeľky za zvarom a urobil tisíchran. len neviem či sa dá urobiť . Nevedel bi mi niekto poradiť ?? Ďakujem |
Myslím, že najjednoduhšie a aj najlacnejšie a najlepšie riešenie je pozháňať novú hriadeľku. |
to neni vela... kto sa che vozit , plati spytaj sa endurakov a cross-arov , kolko take padanie vychadza a to tu vacsina jazdi rekracne |
alebo skus pozhanat na nete po bazaroch a ebay. urcite najdes lacnejsie |
a navarit tam tu radicku napriamo natvrdo? ci zle si to predstavujem? neslo by to? ved ked to budes chciet napriklad rozobrat, urezes to tenkym kotucom a potom zas navaris... |
daj sem fotku tej hriadeľky a potom uvidíme, čo sa s tým dá urobiť |
Toto želeo sa nedá zvárať, ak to urežeš karbobrúskou,môžeš hriadel zahodiť a rovno si kúpiť nový pretože tento naspeť nanavaríš to ti garantujem. veď práve preto sa ti odlomilo už 6 zvarov. Mal som podobný problém s jawou 250 perák. riešil som to tak že som hriadelku vymontoval a v robote na fréze som si tvrdokovovým vrtákom navrtal dieru presne medzi hriadel a rýchlostnú páčku. do tej diery som vložil kúsok gulatiny s priemerom diery ktorú som vyvrtal a ktorá bránila pootočeniu páčky. |
Ale jeden známi mi hovoril že na sútruhu bi sa dal ten tiíchran urobiť |
Ak je ešte miesto /ak trčí do vonku/ urob štvorhran. Na drátovej rezačke vyrezať štvotec a je to v suchu |
ze 100 e ale pred kockamy frajrovac ta to hej boha tvojeho nebud lakomčak |
hm, alebo poriadne utiahnuť takou rely páskou, to voľakedy na bicykli držalo |
vy ste tu vsetci mudri ako stare baby...chalan si mozno na moto sporil niekolko rokov a nekupili mu ju rodicia ako povacsine. Tych 100e by bolo vela aj pre mna za vec, ktora by sa dala sikovnym majstrom opravit. |
ked to zacina : /Ale jeden známy mi hovoril / vacsinou je to p..a ako hrom. |
so545 to este ked jeden znami mi hovoril ? to este berem ale ked jedneho znameho znamy pozna znameho co ma znameho tak ten by to vedel ako isto iste sa to da ale trva to tak dlho ze to by si aj dovtedy nasporil |
Moja prva rada: Nemam kedy citat od zaciatku ale pohladaj klucku od mlynceka na mak, ta ma dieru stvorhan. ak po bruseni tvojej packy zapasuje tak je ok. oooj sak ty mas blatostroj, rozobrat a dat novu alebo zanovnu, a preco asi 6 krat zvarane ha??? Lebo veci ktore prenasaju zatazenie a daju sa kupit sa obecne nezvaraju iba ak v pripade veterana a tam ide o 10x vacsie peniaze ako bolo spomenute. Rozober a daj nove. |
Som tam niekde zazrel Ze na sústruhu by sa dal tisiiic hran vyrobit... a ako co ho tam sidlom vyryje po 360/n otacke??? |
Nuz ale ked som takto postupne... pekne treba rozobrat (rozpolit tvoj) motor, (jednoduhsie ako dvojcapova 350) a nova hriadelka alebo dobra pouzita nemoze stat 100€. A mimochodom este pri nakopavacke utrhnut tisichran ok. ale radit ako bull. (nie ze ty) ale ktosi musel, tak moto by ti asi vedela rozpravat. (K predchadzajucemu k tomu sidlu: drázky teda tisiiic hran sa vyrabajú deformaciou teda kovanim (lisovanim) v tomto pripade. Nie na sústruhu (iba hriadeľ). OK? |
No to zváranie je najlacnejšia voľba.Len to treba urobiť trochu odbornejšie. Tá hriadeľka je asi kalená, min. cementovaná,tak skús použiť elektrodu na tvrde materialy,alebo aspoň nerezovú el. Nájdi si staré ložiská a zvar ich nerezovou el.hned poznáš ten rozdiel. |
Problém nie je tisíchran, ale zvar. Ak by bol spoľahlivý, už je jedno, koľkohran... Každý frézar ti tisíchran spraví. |
chlapec má 16 rokov, aspoň píše, a zo Spišskej, sám to určite neurobí dobre |
www.ebay.de/itm/GETRIEBE-SCHALTWELLE-SCHALTUNG-MOTOR-HO... |
google mi vyplul toto: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158624 | Včera: 228212