Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Ako sa hovori, ze ked sa nieco kazi, tak sa kazi vsetko naraz tak po mojej Honde Civic a MZ 150 sa tento rok pokazila aj moja Sjuzn (GSXR750k2). Na nizkych otackach ide ok, ale po pridani na plny plyn ju zacne akoby dusit. Potiahne, potom prestane, potom zas potiahne, tak sekano. Nad 12 tisic sa nedostane, to ju uz dusi uplne. Akoby nevstrekovalo dostatocne mnozstvo benzinu. Myslel som si, ze som natankoval nekvalitny benzin, ale po vymene benzinu sa to opakovalo. Po preskratovani diagnostickeho konektora v podsedadlovke diagnostika nehlasi ziadnu poruchu (C00). Spravilo to doslova zo dna na den. Chcem sa spytat, ci nemal niekto podobnu poruchu na podobnej moto. Viem, ze servis ma vyjde na minimalne 200e+ takze za nejake rady budem velmi vdacny. |
skontroluj či ti chodia vrchne klapky v difuzoroch,po zapnuti klučiku a zapnuti praveho vypinača sa musia naplno otvorit a zavriet a pri zdemontovanom vzd.filtri uvidiš ich funkciu aj pri chode motora. ked chodia ako maju zachrani ta už len servis. |
plechovkar, praveze som neni moc rad, dalo by sa povedat, ze som z toho nestastny, chcel som aspon trochu pojazdit tento rok na slovakiaringu ale takto z toho asi nic nebude. |
Može to byt dodavkou paliva,zhod nadrž a demontuj palivove čerpadlo,ktoreho sučastou je filter.Skontroluj ho a vyčisti,pokial je znečisteny čerpadlo dava nedostatočny tlak paliva.Pre spravnu funkciju vstrekov je potrebny min.2Bar. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39974 | Včera: 207988