Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý deň. |
Podľa mňa určite nie je blokovaná. |
Trtken neviem odkial si ale ked si siel niekedy z Hriadok do Trebišova tak po tej ceste išiel kamoš 120km/h...síce môže to byť aj vzduchovým filtrom? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (06.08.2012 22:54) |
na 100 určite nie je blokovaná. Blokovali sa 125ky z Nemecka na 80km/h. Skôr by som sa pozrel či nemáš náhodou iný prevodový pomer a potom kukni ten vzduchový filter a zoservisuj mašinu možno len nevládze |
Kde a ako zistim či mám dobre nastavený prevodový pomer? Filter budem meniť určite. Ako myslíš že moto možno len nevládze? S moto som začal pred dvoma rokmi na CBR 125 R takže som taketo veci ešte neriešil tak som v tom nový |
Tak ľudia...prevodovy pomer od vyrobcu pre moju hondu je 14-44, ja som bol popočítať zúbky na svojej a mne vychádza pomer 15-42 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pa3k1994 (07.08.2012 12:43) |
9000rpm je celkom dost, do kolko to vlastne toci? Kolko to ma rychlosti 5, 6? |
Tak ma to 5 rychlosti a obmedzovac je po 12000rpm. Malo by to byť 80km-8000rpm,90km-9000rpm no mne to ide pri 100km-9000rpm a viac ma nepustí |
mne na 5tke jazdilo varadero 125km/h obmedžovač je na 12500ot/min |
www.gearingcommander.com/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (07.08.2012 16:04) |
no a problem je vyrieseny.... prevod priliz tazky, motor nevladze. skus mierny dolekopec, ked sa tam rozbehne, tak obmedzene to nemas, len zly prevod... |
Chlapi dakujem vám za pomoc! Teraz som pozeral "vzduchový filter" a bol cistý ale pre istotu som ho este prefukol takze idem objednavat prevodove kolieska |
Pokiaľ niekto viete kde kúpim primárne kolečko 14 zubove a rozetu 44 zubovu tak mi sem môžte dať odkaz |
Tak našiel som kolieska na tejto stranke www.motoretezy.cz/cz/e-shop/803941/c10888-predni-koleck... |
Ak ti teraz, teda pri 15/42 na štvorke dá aspoň 110 km/h (cca 11 100 ot/min), namontovaním originálneho prevodu problém pravdepodobne vyriešiš. |
Na 4 mi to točí normálne len 5stupen mi ostane na 9000otackach....nič objednal som to prevodove koliesko aj rozetu tak uvidime či sa problem vyrieši...dúfam, že áno a ked nie tak potom mi ešte jeden človek poradil čo mu to šlo 80-100 a vraj mal v karburatoroch nejake kolieska tak uvidime no...len dufam, že ten problem to vyrieši to sprevodovanie. |
Inač papiboy dnes som išiel na 4st. 11000otač./min. a 110km/h v pohode dala len ten 5stupeň neposlúcha ale zajtra alebo pozajtra mi už dojdu tie kolieska tak to hned vymením. |
Na 5-ke pri 15/42 je už slabý motor a nedosiahne vyššie otáčky |
Pa3k1994 - Ak máš starú reťaz už vyťahanú, mal by si k novým reťazovým kolieskam dať aj novú reťaz. Inak sa ti kolieska rýchlo zničia ... |
papiboypraveže ja somuž kúpil moto s vymenenou komplet sadou...ja mam rozety a všetko v poriadku aj reťaz je ako nová len ten počet zúbkov nesedí ako má byť originál (14:44) ale dnes mi volala pani z čiech, že zajtra alebo pozajtra mi už kuriér dodá zásielku lebo to už prevzal |
Paťu,Paťu a tak sa spytať kde kupoval kamarat? |
To mam jedno s kade objednam...mohol som objednat aj z SVK ale nemali na sklade tak som potreboval takych co to mali aby cim skor prislo Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pa3k1994 (08.08.2012 23:38) |
načo meníš pomer keď v podstate momentálna 4ka na aktuálnych kolečkách je ako 5ka na sériových kolečkách ? |
Nech bude vsetko ako má byť od výrobcu a bude najlepšie |
PA3K33, nie je to tak jednoduché... |
Neviem, či má malé varadero náhon tachometra na sekundárnom koliesku, ale ak hej, tak tachometrových 100 km/h môže byť pri rýchlejšom prevode v skutočnosti viac. |
papiboyprasek...môžte sa mi pozrieť aj na diskusiu "Tachometer"? Vcera sa mi do..... |
No, ja som stará škola a v elektronike sa až tak nevrtám. |
Nn nemám, ja mám eštekarburátori. Mám jednu z tych poslednych kuskov s karburatorom. |
Tak a dnes som vymenil primarne kolecko aj rozetu....neveril som jaky vplyv môžu mať 3zubky hore dole na tahu motorky a akceleracii |
Papiboy, že male varadero na zadné |
Chlapi videl som jedno video jak jeden dal varana 125 na zadne. Inac iwwo jj som smoto velmi spokojny a nemenil by soza nic ine v kategorii 125cc. |
dakde som čítal že staršie modely s karbíkmi sú ešte trošku živšie ako tie so vstrekmi... Podla mňa je bezpredmetné u tejto moto riešiť maximálku, obmedzovač som nikdy netočil ani sa nechystám. Mimochodom je možné že obmedzovač bude zaberať na neutráli o čosi skôr ako keď je moto v pohybe? Pretože raz som nestihol zakročiť voči kamošovi čo obzeral motorku a na neutráli motor vytočil najviac 12000tis. V manuáli uvádzajú že je nastavený na 12500. Môže byť rozdiel aj tým že motor je/nieje zohriaty? |
|
matov121 tiež som počul, že sú živšie. Mám šťastie, že mám karburátorovú verziu :D |
Tak 135 km/h je možné ale len zkopca, aj to s prevodom aký mal pa3k. Pri tej rýchlosti mal 11500 otáčok. Tá motorka musí byť lenivá jak slimák. Upravené 1 krát. Naposledy upravil iwwo (11.08.2012 13:07) |
iwwo veď to je hneď vidno už na tom videu, že to ide dole z kopca. Viem si predstavit akaje lenivá, lebo teraz povymene na normalny prevod tu motorku ani nespoznavam, rozbehuje sa perfektne |
Chlapi neviete čo je toto? (tá guma čo su ako 2 podložky) Upravené 3 krát. Naposledy upravil Pa3k1994 (25.08.2012 15:11) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110767 | Včera: 198358