Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vas.....hladam pre mna na buducu sezonu nejake supermoto.....doteraz som jazdil na 125tke cagiva supercity ale uz ma to omrzelo.....zere to 13 litrou, je to slabe a tazke aj ked som s toho odmontoval vsetko co sa dalo a prestaval to na take skoro supermoto:P teraz hladam nejaku lahku masinu okolo 400 ccm a tak do 125kg uz natankovana ked take nieco existuje....vykonovo by mi stacilo aj 40 koni uplne v pohode hlavne mi ide o tu hmotnost lebo co som sa vozil na dvoch supermotach jedna bola KTM ani neviem uz presne co to bolo za typ ale hovoril ze vazi 150 kg priblyzne a na suzuki DRZ sm som sa tiez vozil ta neviem presne kolko vazi ale bola to tazka krava aj ked vykonovo mi celkom vyhovovala..aha a aby som nezabudol servisne intervaly ako po 1000km menit kruzky a tak to mi tiez moc nesedi....beham sice vela po meste ale asi tak raz za tyzden idem 100km do piestan a 100nas5 cize 1000km je hned nabehanych alebo 5 mth...takze hladam nieco co nemusim kazdy druhy weekend servisovat a nieco co je lahke.....vykonovo myslim ze skoro kazde supermoto okolo 400ccm bude mat tych 40 koni....uz som pozeral trosku po nete a nasiel som zatial yamahu wr 450 supermoto prestavbu, kawasaki klx 450 tiez prestavana, alebo suzuki rmz tiez 450tka prestavana.....pozeral som hmotnosti vykon aj ceny su fakt v pohode napr ta kawasaki je na nete fungl nova ani nie za 6000....aj ked ja som planoval sa voist do 5000 ale tak mozno by ta tisicka za fungl novu motorku stala.....no ale k veci....chcel som vediet ako to vypada s vydrzou tychto motoriek (ako casto treba menit olej filtre, piest atd) a celkovo s poruchovostou......pretoze rozmyslal som napr aj nat husqvarnou alebo apriliou ale ja taliana fakt uz nechcem ani videt pokial mozno.....:P a od KTM vsetko co sa da dat na SPZtky je moc tazke vahovo.....tak neviem skuste mi poradit ktora s tych troch co som nasiel je podla vas najlepsia a preco popripade ked viete este o nejakej ktoru som prehliadol a bola by podla vas pre mna vhodna tak napiste aj to a ked sa niekto vyzna v tych servisnych intervaloch tak to ma zaujima asi najviac....diky za odpovede..... |
.....este ma napadaaa honda crf 450 ale tu som nasiel na nete jednu jedinu na zanckach takze to bude asi problem prihlasit.....keby niekto chce kuk tu kawasaki tak tu je linksuchen.mobile.de/motorrad-inserat/kawasaki-klx-450-endu... |
Obrazné delenie SM: Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (01.08.2012 16:40) |
Huska má napríklad SMR 511 ale ešte od nej sa dá postaviť brutálna mašina so základom v TC . |
MASAKER: chalanisko chce motorku do mesta, nie kupovať továrenské kity a pretekať |
dikes za rady varan driver....myslim ze si uplne presne pochopil co chcem......nad WR 250x som rozmyslal tiez ale docial som sa ze vazi 138kg a to tusim este nenatankovana takze som ju zamietol kvoli hmotnosti lebo po skusenosti s DRZtkou som si povedal ze 140kg je proste moc.......inak ten vykon by mi asi aj stacil....niesom zrovna ten teepek co rad skace s pioniera na 100konovy supersport a musim povedat ze mam trochu respekt teraz s tej 2taktnej 125tky preskocit hned na 400vku ale tak medzi tym toho moc na vyber nieje asi fakt okrem tej WR250x.......aj ked hento tiez islo cez 150 aspon podla tachaca a tahalo to jaks taks v pohode......ine 125tky sa na mna nechytali.........no dobre nebudem sa rozpisovat uz....takze v kratkosti podla toho co si napisal je pre mna asi najvhodnejsia ta WRka yamaha ak to spravne chapem??? vedel by si odoka povedat asi aj co a ako casto by sa tam muselo robit?? myslim vymeny oleja a tak....jazdim uz ako som povedal trochu po meste a sem tam taka 100km tuura......to je tak maximum.....na viac KM uz by bolo aj tak supermoto nebolo asi znesitelne.....na tej 125tke mi stacilo 40km a uz som mal drevennu rit :P:P |
ozaj a co povies na to KLX ??? pises ze je to civilne enduro prerobene na supermoto.....takze podla toho tvojho zadelenia supermoto by to malo tiez mat celkom znesitelne servisne intervaly a tak nie??? alebo som to spravne nepochopil??inak SMR 511 ma lakala tiez dokonca sa robila aj 450tka ale neviem no ja tych talianou fakt moc nemusim....co sa tyka jazdnych vlastnosti tak na nu nikto nic zle nehovoril ale poruchovost ziadna slava a vsetko draheee......je mi jasne ze na yamahu napr nebudu tiez veci za 5 € ale taliani su dost extra co sa tyka cien ND takze sa toho trochu bojim....napr na tej mojej cagive som sa len a len "opalil" .... kazda blbost na to stala 3x tolko jak na ine znacky......tak sa mi prosimta este skus nejako presnejsie vyjadrit k tej klx a WR.....co by bolo pre mna asi vhodnejsie a ake su u ktorej vyhody a nevyhody...diky moc |
ak ostre supermoto tak ktm 525 alebo husaberg 570. na ceste mas dost gripu ,tam sa da vyuzit tych 500 kubikov. lahke su dost. za 2500 sa da zohnat ktm 520, 525 exc alebo husaberg 501-550. ich 600vky ale uz nie su take lahke a ostre. |
fiha no pozeral som tu 525 vyzera to zaujimavo celkom aj vaha je good len servisne intervaly pisu ako aj u kazdej co sa mi zatial pozdavala divokeeee.....kazdych 1000km vymena oleja + filtre dobre to by nebolo take hrozne olej je zachvilku vymeneny aj s filtrom ale je tam dost caste stelovanie ventilou (som v zivote nerobil kedze som doteraz mal same 2-takty), menenie kruzkou popripade piestu a taketo veci......za sezonu nabeham tak 5000km a fakt kazdy rok menit 2x piest sa mi nechce a uplne lacne to asi tiez nebude.....jaaaajha viem...som narocny....chcem asi fakt nemozne ako to tak vidim.....lahke supermoto s normalnymi servisnymi intervalmi (na vykone mi fakt az tak nezalezi kedze prestupujem zo 125tky aj ked mala ze vraj 18alebo24kW)....vsetko co ma jaks taks normalne servisne intervaly vazi okolo 140kg alebo aj viac a s tym sa mne proste nah..no jazdi......dobre takze si pridavam do kartoteky tu KTM aj ked je to dalsia co celkom vyhovuje az na servisne intervaly.....bohuzel.....hadam nieco este najdem co mi bude vyhovovat.....lebo toho servisu sa fakt bojim....no uvidime este idem hladat....:P dik zatial za rady...a este by som bol rad keby sa vyjadri niekto kto pozna to KLXko teda...:Pa toho husaberga nebudem pokusat......fakt sa trochu bojim toho prestupu na o dost vacsiu kubaturu a vykon tak by som ten skok chcel co najmensi pokial mozno....lebo povedat si ze ved sa budem krotit nestaci....to viem z vlastnej skusenosti:P Upravené 1 krát. Naposledy upravil al3skoo (03.08.2012 21:04) |
inak a co taka EXC 450?? nasiel som aj par peknych kuskou okolo 5000 .....ci poruchova?? |
inak zamietol som husqvarnu 450 smr lebo je to talian v podstate ale tabulkove udaje sa mi tiez pacili.....co by ste mi vedeli povedat o tej??? alebo vseobecne o znacke husqvarna??? nebude to kazovee??? ceny ND su ake??? porovnatelne napr s japoncom ale KTM alebo sa to skorej ubera smerom ostatnych talianou-aprilia, ducati a tak?? |
kokos neviem...uz asi 2 tyzdne citam vsetky mozne fora a stale sa neviem pohnut......vzdy pridem po 20 roznych nazorou na tie iste motorky....pozeram aj nemecke fora aj slovenske aj ceske a stale podla nazorou ludi viem len povedat ze neviem aku motorku vybrat....skuste dat aj vy vas nazor...asi najhorucejsi kandidati su yamaha WR450 supermoto, honda crf 450 supermoto, KTM 450 exc, husqvarna 450 smr, kawasaki klx 450 supermoto...to je asi vsetko.....nic viac ma nenapada lebo k vyssim kubaturam by som sa silou mocou netlacil, najradsej by som bral nieco pod 400ccm ale tam je asi iba ta 250tka yamaha a to zas na tie moje 100km cesty sem tam nebude asi to prave orechove......su to vsetko velmi podobne motorky, servisne intervaly neviem vobec to by mohol niekto poradit, a na WRku som cital vela chvaaali ze je to neznicitelny motor a tak takze ta ma trosku nadskok pred ostatnymi ale zase designovo to nieje nic moc hlavne ten natiahnuty zadok a skareda maska ale tak s tym by sa dalo nieco spravit popripade....:P tak ale kandidati su jasny tak ked niekto tie motorky poznate alebo viete porovnat skuste napisat nejake plus a minus body...dik:P hodim sem aj fotky kedze sa nudim posnazim sa viac menej seriove alebo co najmenej upravovane....:P Pozri obrázokPozri obrázok Pozri obrázok,Pozri obrázokPozri obrázok Upravené 4 krát. Naposledy upravil al3skoo (04.08.2012 12:53) |
Chod vyskusat tuto, mozno sa Ti bude pacit... |
no neviem ako som uz pisal chcel som sa voist do 5000.....tych necelych 6000 som uvazoval len v tom pripade ze by islo fakt o fungl novu motorku........to ze by to trvalo 2 tyzdne je mi fakt jedno kedze hladam motorku az na buducu sezonu, a dovoz tiez nieje problem uz som dovazal auta, motorka bude to iste......len sa chcem najprv poradit co vlastne kupit.....viem ze servisne intervaly ako u nejakych tazkych endur urcite nedosiahnem kedze chcem fakt lahku motorku (takze ostre enduro) ale snazim sa aspon v ramci moznosti naist to najmenej narocne na udrzbu a hlavne nie poruchove.....na tie SMRky som pocul uz vela chvaly ale to hlavne co sa jazdnych vlastnosti tyka a vela zleho co sa tyka poruchovosti ale tak kazdy pise nieco ine neviem sa v tom vyznat....su ludia co napisu ze ju maju 5 rokou a len menia olej a sem tam kuknu ventile a su ludia co ju maju rok a nadavaju ze uz je pol motorky novej.....zatial najpozitivnejsie ohlasy su asi na WRku tak sa asi obzrem po takom niecom....honda asi nie tych je fakt malo , KTM sa musim este poinformovat, a o kawasaki neviem dokopy vobec nic to tiez musim este nastudovat....teraz studujem WR forum cely den.....takze tak.... |
www.moto.it/moto-usate/hm/crf-230-f-hm/crf-230-easy-mot... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Srnky (05.08.2012 10:07) |
taka motorka aku si ty predstavujes neexistuje. ja by som ti na tvoj ucel odporucal KTM 690 SM, ale ta ma suchu hmotnost 152kg. Nebude ti to vadit na to co sa chystas s tym robit. Na presuny do 100kg, myslim v pohode, da sa dokupit aj vyssi veterny stitok. Objem motora a vykon su veci na ktore sa da zvyknut, myslim, ze je to moto aj pre zaciatocnika, trosku to vibruje a kucka, ked je to podtocene, aspon ta nuti to drzat tam, kde to ide. Potom je tu KTM 690 SMC s tym isty motorom, ta je vzhladovo aj podvozkovo supermotovejsia, ale len o 10kg lahsia. Na presuny nad 50km podla mna uz nic moc. WR je sportove enduro na sm kolesach, CRF je mx na sm kolesach, to by bolo trapenie pre teba aj masinky, vahu maju okolo 110kg. Este by sa mozno k tomu co chces blizila Honda XR400 na sm kolesach, ta ma nejakych 120kg suchej vahy. tiez som kedysi chcel kupovat sm a teraz som rad, ze som to neurobil. SM je podla mna motorka pre cloveka, ktory ma daco odjazdene na jogurtoch, alebo este lepsie na sportovom endure alebo mx. tak som sa dostal do terenu a nic mi tam nechyba. po sm uz netuzim, ale musim si priznat, ze by som po tom, ako som dlho vyhlasoval, ze sa na cestu uz nevratim, prijal aj nejaky cestovny litrovy dvojvalec. ja by som ti radil skusit teren a na to co potrebujes na cestu polavil v kriteriu hmotnost a nebal sa vacsieho objemu. co ti brani ist si napr. do BA KTM ist otestovat SM, alebo ist pozriet taku motorku k niekomu, kto ju 2nd hand predava? |
tiez mozes kupit KTM 690 v enduro verzii a keby si velmi chcel, kupit si na nu sadu sm gum (nemusis prikupovat druhu sadu kolies aby si mal aj 17ky), mitas vyraba nejake take hobby sm gumy v rozmeroch 21 a tusim 18, ale je to myslim zbytocne, to casom pochopis. mozno sa ti zda scestne ze ti radim skusit teren, ked tvoja predstava je uplne ina, ale ja som tiez bol pred casom mentalne tam kde si teraz ty a vychodiska z toho su rozne, u mna to dopadlo takto. tiez som zvazoval cagivu supercity, nastastie som stihol medzitym hovorit so znamym, ktory sa jej prave zbavil a vystrihal ma vyhnut sa jej velkym oblukom. Ozaj a tu XR400 je asi skoda drat na ceste. Skus teren, ked ta to nechyti, tak len na jedno leto, ale naucis sa driftovat, dvihat predok, zadok a budes pri tom padat do makkeho, naucis sa bez strachu jazdit zakruty, pomahat si nohami, prenasat vahu na moto, skakat a podobne, pracovat so spojkou a plynom, s brzdami, veci o ktorych teraz ani netusis, ze su a ake mozu byt podstatne a ako sa mozu zist neskor pri jazde na comkolvek v buducnosti. Ak neskusis teren, ja ti odporucam 690 sm, myslim tym tu s prednym blatnikom co vyzera ako zobak. |
srnky diky za dalsie navrhnute alternativy...:P a edelweiss .....ja zase niesom az taky zaciatocnik nejake to jazdenie po zadnom po prednom a blbosti mam uz za sebou a nemam problem ani s ovladanim spojky a motorky celkovo.....dokonca ako mi radis jazdu v terene som uz skusal a je to fakt super urcite ovela zabavnejsie ako na ceste.....aj ked to boli este casy ked som jazdil na vseliakych poprerabanych jawach a tak takze ziadne superlahke a vykonne enduraa a taketo veci boli to len poprerabane stare sroty napr 175tka sportka hranata jawa motor v rame zo 125tky KTM nejakej starej a taketo blbosti tak vtedy ked som bol na skole sa inak nedalo neboli financie....lenze ku crosske by som potreboval hned voziik a na nejake prebehnutie cez mesto mozem tiez zabudnut.....ako behal som dost dlho aj bez vodicaku a aj na motorkach bez znaciek atd ale to v dnesnej dobe uz niesom ochotny riskovat kedze od vodicaku zavysi cely moj prijem takze si nedovolim riskovat NIC aj ked nemyslim ze by mal niekto sancu chytit ma keby palim na nejakej 400vke crosske niekde pomedzi dediny....urcite si v priebehu par rokou zaobstaram aj nejaku crossku na blaznenie sa po lesoch a tak ale teraz potrebujem nieco ine......a hej ked to clovek bere tak ze na ten ucel staci tak by som lsi mohol kupit v podstate hocico....pretoze na behanie po meste a sem tam do PN by mi posluzila fakt asi akakolvek motorka bez ohladu na vahu, vykon alebo cokolvek ine....koniec koncou by som mohol spravit aj GO na mojej cagive a behat na tej......ale tu ide o to ze ja nehladam ucelovu motorku na ktorej potrebujem jazdit do roboty(do roboty jazdim na sluzobnom a cely den v robote jazdim tiez na sluzobnom) alebo na to jazdenie do piestan napriklad.....to malo byt len take vedlajsie kriterium ze sem tam ked na nej budem chcet behnut do mojho rodneho mesta tak aby to zvaldala...ale nekupujem ju hlavne na to....kupujem ju na blaznenie sa po meste a medzi mestom, sem tam mozno nejaku 40-50km turu niekde po polnych cestach a dost ma zaujima aj stunt riding a chcel by som sa v tom zlepsovat a priuucat nejake nove veci a tak.....a podla mna mi na tieto ucely nejaka 150 kilova motorka proste neposluzi....je to nemotorne neobratne a necitim sa na tom ani bezpecne ani dobre.....je to proste len o pocite....ked som sedel na strycovej EXC 350tke (ca 110kg?) stacilo mi 5 minut a nebal som sa svihnut to na zadne a pocit v zakrutach napriek drapakom uplne iny jak ked som sa na DRZ vozil pol hodinu a bal som sa tomu vobec vytocit lebo som citil ze ta motorka je na mna tazka a ze si somnou robi co chce v zakrute ked mi trosku podhodilo zadne koleso tak som skoro skoncil na zemi .....na KTM mi smykalo aj predne aj zadne (lebo sak drapak) ale vsetko sa to dalo nohou nejako podopriet a ukorigovat proste mozno to neviem dostatocne opisat ale tazka motorka pre mna nepripada v uvahu.....to radsej budem fakt kazdych 500km menit olej a kazdych 2000 aj piest ale budem mat radost z jazdy.....supermoto ma taha hlavne kvoly nizkej hmotnosti a "FUN faktoru" aj pri relativne nizkych rychlostiach......keby chcem tazku motorku tak si mozem rovno kupit nejaku R1tku alebo keru mariu a zabit sa na tom v prvej zakrute....:P |
Neviem či sa ešte vyrába... |
A co tak HONDA XR650R |
no pozeral som tu betu......ako nehovorim ze si budem motorku vyberat podla toho akej je farby alebo co ale teda ta beta design moc nevychytala....:P neviem ci by som bol schopny za tak spatnu motorku vysolit prachy...:P ale dik za alternativu......a rado pozeral som aj tu tvoju hondu....designovo fakt pekny kusok ale tam sme natankovany zase na 140kg a 1000km olej filtre to su servisne intervaly uz aj hore spominanych motoriek ktore su natankovane tak o 20-25kg lahsie......a tych 62 koni neviem ci by nebolo na mna moc....no nic vidim ze som si dal kriteria ktore su napriek podla mna dost solventnemu financnemu zakladu na kupu motorky asi nesplnitelne a na hmotnosti motorky nechcem upustit takze budem muset upustit na servisnych intervaloch a proste ten olej menit a raz-2x za sezonu spravit aj piest popripade podvozok a naucit sa nejake zaklady okolo ventilou....:P nevadi.....ak ma na mna este niekto trpezlivost tak skuste porozmyslat nahlas somnou.....takze husqvarna 450smr podla netu relativne kazova takze ju vypustam, dalej honda CRF 450 tych je strasne mala ponuka presnejsie som nasiel jednu jedinu na papieroch takze vypustam, ostava Kawasaki klx 450-da sa zohnat za super cenu aj fungl nova, aj na papieroch len som sa docital ze je trosku problem zohnat u nas niektore nahradne diely....vie sa k tomu niekto vyjadrit??nerad by som mal nieco co sa v lete pokazi a budem cakat mesiac na nejake kolecko do prevodovky.....dalej ostala este KTM 450 exco tej som sa docital ze je v podstate celkom spolahliva aj ked par ale fakt velmi malo jedincou malo iny nazor...k tomu by sa tiez mohol niekto vyjadrit kto ju ma alebo pozna niekoho co ju ma....ci je to spolahliva masina alebo nejaky kazovy srot.....no a posledna je Yamaha WR 450....na tu som sa docital iba dobre recenzie az snad na dost casto ohovarane a menene dynamo alebo alternator neviem teraz ci to frci na striedavy alebo jednosmerny.....ale to nieje taky hrozny porblem....vela ludi pisalo ze aj tie servisne intervaly trochu natahuju a nejaky magor sa na nej pustil aj na korziku ci kam to a ze vydrzala:P:Ptak ak niekto ma k tomuto co povedat tak sa mi tu este vyjadrite....zo servisnymi intervalmi som uz zmiereny...nemozem chcet vsetko.....a ked ide len o caste menenie oleja a filtrou, a sem tam piestna sada pozret ventile a podvozok tak to som ochotny za lahku dobru motorku obetovat...:P diky vam zatial za trpezlivost.....viem ze som narocny a dost sa rozpisujem....ale som uz proste taky....nechcem kupit dalsiu blbost s ktorou stavim viac casu v garazi jak na ceste...a hlavne na to teraz uz nemam ani cas..... |
inak masaker mylis sa....viem ze standardne crf neprihlasis ale nasiel som uz tretiu na nete co je na papieroch ...... urcite sa to po nejakej prestavbe a tak da prihlasit pozri napr toto suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-crf-450-r-super... .....len su vsetky stare ja nechcem 2003jku motorku....to fakt radsej 2000 prihodim a kupim minimalne 2007 aj to je uz dost stare ked si to tak vezmem....som si teraz cital ten inzerat chlapik tam aj pise ze 500€ ho v nemecku vyslo vystavenie papierou na to a 750 ecek alternator a vsetka elektrika co tam musel zabudovat aby mu na to dali spztky....takze tak....mozno bola aj chyba ze som ju vyskrkol zo zoznamu.....mozno keby sa najde nejaka zachovala a prihlasena....ale vela ich teda fakt nieje...:P Upravené 1 krát. Naposledy upravil al3skoo (05.08.2012 15:07) |
crfu 450 kupis s papiermi ako nic len Musi mat oznacenie HM ja chcem tiež kupovat HM kovu crf 450 motard daju sa kupit v IT |
v IT aj v DE zozenes nejake kusky.....ja by som sa v IT bal kupovat....teda neviem mozno je to s motorkami ine ale auta tam vyzerali hrozne a staca sa tam hadam este viac jak u nas...:P napriek tomu ze som byval od IT hranice 40km som auto radsej doviezol z nemecka 700km odomna...:P ake su skusenosti s motorkami z IT ??? a co ta CRF ?? ked ju ides kupovat asi mas nejaku skusenost alebo zistene jak to slape nie?? je to dobra motorka?? spolahlivost??narocnost na udrzbu???inak ako je to s dovozom vozidiel na slovensko?? ja som dovazal vsetko do rakuska zatial len lebo tu byvam a bolo to dost jednoduche....doviezol som to, zaplatil dan, isiel na technicku, prihlasil vybavil poistku vybavene....na sk to bude to iste nie?? alebo sme v niecom extra?? lebo motorku asi budem prihlasovat radsej na slovensku na tatka....je tam lacnejsia poistka.... |
ale HM sa uz neberie ako obchodná značka hondy... preto som hovoril ze crf neprihlasis... |
Dneska som v BA videl CRFku 450tku na znackach....ale enduro nie SUMO ....pekna motorka...:P mala SPZ len tak mimochodom |
čas nehrá rolu. teraz je teraz a .. |
al3skoo> 2x za sezonu sa meni piest na cross 2T 125. 500vky 4T vydrzia bezproblemov 200mth na jeden piest. moj husaber 501fe vydrzal vyse 300 a stale daval na 4ke na zadne iba plyom |
husqvarna uz nie je talian. Moja TE449 2011 je uz BMW, ale motor je kymco (taiwan, cina). Potom ich kupil niekto z KTM a Husqvarna v taliansku, mozno aj vsade skoncila. Komponenty inak celkom kvalitne. Rafiky Excel, brzdy brembo, hydraulicka spojka, pancierove hadicky, nastavitelne kayaba tlmice.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (04.11.2013 8:42) |
KTM 450 EXC. Pisem zas o endure, kedze s SM nemam skusenosti, ale motorky podobne. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61675 | Včera: 183698