Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cavte chalani som tu novy a neviem ci sa uz tu nieco taketo preberalo ale mam taky problem nedavno (asi 2 mesiace dozadu) som kupil motorku yamahu TT600S rocnik asi 95 som s nou spokojny az na jednu vec neskutocne zerie olej od kupy som do nej nalial 3 litre oleja vychadza mi to tak ze na nadrz (10L) dolejem asi 1 l oleja a to je +- na 150 km spravim 1 l oleja dolejem a to sa mi zda az extra moc olej mi nikde netece vsetko je suche a dalsia vec motorka mi ani nedymi a ani nejak nesmrdi len trosku zadimi ale iba ked jej riadne pridam .... za studena startuje asi na 2-3 kopy a za tapla na jeden kop tak aj preto mi to je cudne ze by mali bit odpalene kruzky ked motorka ide jak vino bez ziadnych problemov ....... vopred dakujem za kazdu radu |
ale este jednu vec by som chcel doplnit ze strasne mi klepu ventily, moze to mat s tym nieco spolocne ??? |
no dnes som chcel zhodit motor aby som ho mohol dat znamemu prekruzkovat ale nemozem ho zhodit lebo neviem ako mam vyrazit tu tycku (osku) co drzi vzadu motor a zaroven aj zadnu vidlicu .... nemozem si stym uz rady je tam neaka poistka alebo ja neviem .... uz som ztoho zufaly.... |
no zrejme to nebudu len kruzky, ale aj pridrata vacka... prirata vacka zrejme nebude pricina spotreby oleja, ale nasledok maleho mnozstva oleja v motore... |
diky za rady .... len dufam ze sa v tej pridretej vacke mylis dnes to zhodim dole a pojdem to rozobrat dam dole hlavu, prelapujem ventily a kupim nove gufera na ventily a piestne kruzky a dufam ze ten klepot su velke vole na ventiloch a nie vybita diera na pieste pre piestny cap .... ale ak to bude piestnym capom tak serem na to dam spravit vybrus valca a kupim novu piestnu sadu .... len hovorim to je zalezitost 200 ecek minimalne a to nechcem ... pokial bude valec v norme a piestny cap to neklepe tak budem len rad ... a este jedna vec je to velka babracka so skladanim ? tym myslim nastavovanie rozvodov .... musim pri tomto zasahu ktory teraz idem robit aj rozpajat rozvodovu retaz alebo to ide demontovat a aj zmontovat aj bez toho ? |
rozvodovu retaz rozpajat nemusis, malo by sa dat zhodit ozubene kolecko z vacky. |
a k tomu klepaniu len tolko: nastav ventily na predpisane vole podla manualu a klepanie velmi neries, zo starsieho vzduchaca furt pojde nejaky ten klepot... |
15 ročné TTéčko bude mať minimálne 80 000km a to sa väčšinou rovná GO motora , a tú za 200 euro nespravíš |
diky za rady chlapci dam to spravit asi kamaradovi automechanikovi ... marek750 neviem kolko tis ma najazdene na tachaci je cez 30 000 ale na generalku sa ten motor zatial neciti ako hovorim za studena chyta na 2 3 kopy a zahriata chyta na 1 kop a to ani kamaradova YZ250F 2008 tak za tepla nechyta ... jazdil som uz na viacerych ttckach ale to moje je najsielnejsie ozaj velmi poznatelne aj pre laika ale je pravda ze ja mam ladeny vyfuk |
Asi je už neskoro, ale merať hladinu oleja na xt - tt je dosť klamlivé, tak či vôbec ten olej žralo. |
praveze aj mne sa zda kompresia jak svina sak ja mam 90 kilov a obcas sa az na paku postavit musim aby som ju prekopol vo vrchnej uvrati a tiez hovorim motor ide bezchybne bezchybne startuje a bezchybne pracuje az do vcera ked som pri odpajani karburatora asi praskol tu lavu hadicu co ide z karburatora ho hlavy ( sacia priruba ci jak sa to vola) a tym padom mi tade zacalo nasavat falesny vzduch tj chudobna zmes jak vino a uz motorka nejde jak vino a nedrzi ani volnobeh ani .... tak som si objednal tu saciu prirubu lavu ( lebo su tam de lava a prava ) a cena 43 eur sak to kde sme |
Kde sme ? Yamaha bratu ! |
sak vam to cely cas hovorim,aj tak skoncite pri Deerkach chalani hehe |
zase tu tapate v tme! na 600ke bude kompresia skoro vzdy ako "svina". to preto,ze piest je skoro ako popolnik. |
urcite merias spravne? nemas olej vyhadzany v airboxe? keby ti zrala liter/100km, dymis ako lokomotiva. |
3 litre oleja za 500km - to by bol airbox ako olejová nádrž. |
neviem, ci mas rucny, alebo automaticky dekompresor, ale ak manualny ako ja na DR, tak na tej kopacke mozem stat aj tyzden a ona sa nepohne. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 205746 | Včera: 219474