Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Je rozdiel medzi vyfukom (koncovkou) zo 4valca a vyfukom na 1 valec toho isteho objemu? Resp. ci si mozem dat na KLR ladeny vyfuk z GSX-R...nemalo by to mat vliv vsakze?! |
kazda koncovka je ladena pre urcity motor cize mozes ju tam dat ale aky bude mat priebech vykon atd ... to uz neviem moze sa stat ze sa ty moze vykon aj stratit |
kazda "ladena" koncovka |
bacaono : tak sorry sekol som sa |
no ak by si uz celkom hladal smerodatnu odpoved tak ak by si mal aj original ladene zvody dalo by sa bavit o tom ci je to na konkretny model a vela robi aj dlzka trubky nie len priemer ale myslim ze to nepocitis a skor stratis par konikou ako pridas ale rachot to bude paradny |
Skus si niekde vygooglit nejaky ladak na tvoju moto a zisti si priemer koncovky tlmica samozrejme vnutorny priemer koncovky. A podla toho sa riad nedavaj vacsi priemer ako je na origo ladaku.. A nedavaj mensi priemer ako mas na tom origo |
Keďže tu riešite výfuky pridám môj poznatok. Mal som ninju 600 rv96 a kupil som ju z origo výfukom ale mal komplet vykuchané vnútro. Bol tam len plášť a ten dierkovaný plech z vatou čiže len nič.Výkonovo ok. Zvuk neskutočne dunivý hrozné na dlhšiu cestu. Chcel som to nejak riešiť tak mi kamoš dal origo z GSXr 1000 (starší model) , poriešil som uchytenie a fungoval ok. - vykonovo ok. Len tolko moja skusenosť. |
no poriesil som nanu vyfuky z Husqvarny Te 610.. pozvaral som zvody z koliem s Horneta. je to super aj zvuk aj vykon a spotreba sla dokonca dole o pol litra a nehovorim o zvhlade! ak chcete poslem foto |
tu ma inzerat pozri si na poslednej fotke Upravené 1 krát. Naposledy upravil adam133 (08.01.2013 8:53) |
"poriesil som nanu vyfuky z Husqvarny Te 610.. pozvaral som zvody z koliem s Horneta" Upravené 3 krát. Naposledy upravil dando (08.01.2013 11:27) |
je to krasny prispevok zo siedmeho mesiaca a ja somvdačny , ´že sa to tu otvorilo opet, velke dakujem za usmev , čo mi to vyjavilo na duši, |
Ja nechapem preco by to malo nieco spravit to co pise dando kedze je to okopirovane presne z husqvarny. je to presne z takeho isteho objemu. delenie zvodou som dodrzal takze neviem ocom rozpravas dando. Ja sa dokazem pousmiat iba nad ako sa rozculujes nad vecami co ani niesu tvoje... |
Ja mám na XL600 jeden výfuk- taký ako máš ty z Husqvarny . Žiaden problém, nebehal som s ním 17000km a nič sa nestalo. Žiande podpálené ventyli ani nič podobné. |
Zaujal ma príspevok od "dando" |
je rozdiel mat "ladenu" koncovku a "ladene" |
Som pochopil. |
namyslas, lebo pri koncovke to nemas sancu poznat, ale fakt je ze otvoreny vyfuk jemne poskodzuje ventile a je nachylnejsi na vecsie poskodzovanie ak nie su spravne nastavene ventilove vole. pri kolene ktore je z inej moto je to ovela horsie. ido o to ze vyfukove plyny odidu z valca rychlejsie a tym rychlejsie zahreju ventil a sedlo. Upravené 4 krát. Naposledy upravil dando (10.01.2013 9:48) |
Rozdiel výkonu som neriesil, len na stojane som to nastartoval. Uvidim na jar či ho tam necham, alebo dam pôvodny. Len ma zaujalo tvoje vyjadrenie k teme, a červ v hlave bol na svete... |
dievčence a chlapci vyskrutkovala som tie 2 skrutky čo mi držia koncovku na koncovke ťahám za kolienko a nič Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkaPU (02.02.2013 14:31) |
Nechápem otázku. Ako skúsená stuntrajderka by si mala vedieť, že by to šlo. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 200714 | Včera: 227275