Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

25.06.2012 10:46

Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

amigolu
 Turista 

Ikona

Ahojte všetci. Vypálili sa mi naraz žiarovky hlavného svetlometu, parkovacia žiarovka a zadná dvojvláknová žiarovka. Pri hladaní závady som našiel pod regulátorom dobíjania vytečený a zaschnutý tenký pásik hnedej tekutiny vytečený zo zadnej strany regulátora dobíjania. Máte niekto prosím schému zapojenia súčiastok v regulátore dobíjania aj s označením súčiastok, prípadne máte niekto skúsenosť, či je možné tento regulátor nahradiť regulátorom z neakej inej motorky ?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil amigolu (25.06.2012 10:47)


25.06.2012 10:56

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

Skus u tejto firmy:

www.vape.cz/e-shop/regulatory-napeti/

Znamy objednal od nich na Hondu Nighthawk (rok vyroby niekedy okolo 1985) a je spokojny.


25.06.2012 11:05

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

K "črevám" sa asi nedopátraš.

Na ebay idu najlacnejsie okolo 100večky. Z Polska viem novy za cca 75 € a pouzivany za cca 50 € aj s postou.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (25.06.2012 11:06)


25.06.2012 21:15

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

amigolu
 Turista 

Ikona

Práve som sa pokúsil otvoriť tú zadnú zalievanú stranu, bohužial je to iný materiál ako na CDI a bez úplnej deštrukcie čriev to asi nepôjde.
Kingston a superflanker, ďakujem za radu.
Mám ešte jednu otázku.Vie niekto poradiť ohľadom použitia regulátoru napätia z úplne iného stroja ako napríklad na motorkári .cz, kde chalani odporúčajú použitie regulátoru napätia vyrábaného pre škodu 120 do motorky mz 250. Z laického pohľadu ani ten škodovácky regulátor nepustí do baterky viac ako vyrobí alternátor transalpu, zrazí to tiež na 12V a rozdiel v cene 14€ za škodovácky a +- 100€ za regulátor určený pre transalpa, je dôvodom na zamyslenie týmto smerom. Vie to niekto z chalanov odbornejšie posúdiť ?


25.06.2012 21:23

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Noooo uvahy mas na svoj vek velmi rozumne, len pouvazuj aky je rozdiel medzi alternatorom s budenim aky je na tej tej skodovke, a alternatorom s permanentnymi magnetmi aky je na tvojej moto.
Potom mozno zistis ze si neobjavil ameriku. Takych sikovnych by tu uz bolo za vagon. ;-)


25.06.2012 21:27

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

amigolu
 Turista 

Ikona

bacaono :-))) máš pravdu.

Preto ja laik kladiem otázku smerom ku niekomu kto vie o veci viac ako ja.


25.06.2012 21:39

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ak chces iny regler, tak hladaj na strojoch co maju alternator s permanentnymi magnetmi. V nasich koncinach pokial viem je to iba velka väcsina moto. Takze velmi na vyber nemas, lebo vsetky tieto reglery stoja +- rovnako, a davat nieco z vrakoviska sa asi velmi nepolati. ;-)


19.07.2012 16:57

Re: Honda transalp XL600V 1991 regulátor dobíjania

amigolu
 Turista 

Ikona

Ahojte všetci. Včera som konečne namontoval nový regulátor napätia od Vape z Čiech, tak ako radil kingston.
Pre istotu ten, čo je do 500W. Premiestnil som ho ku ľavej nohe pod vzduchovým filtrom, kde má lepšie chladenie ako na pôvodnom umiestnení a motorečka opäť šlape ako zamlada.
PS: Bolo treba meniť aj CDI, pravdepodobne dostalo tiež šlehu a začalo raplovať.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 61969 | Včera: 234125