Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar mám taký problém s mojim Bergom 501 2003 .. ten problém je zapalovanie nie zrovna vychýrenej značky SEM. Iskru dáva aj palivo. Myslel som si že to bude v tom nepodarenom karburátore Del Orto ale skúšal som nastaviť zmes podla manuálku na sériové nastavenia a nič tiež som skúšal pridávať zmes uberať atd atd ..... motorku mam pol roka a odviezol som sa asi 4 razy odvtedy to nie a nie naštartovať. Tak som skúsil premerať odpory cievok zapalovania.... a jedna hodnota bola oproti tomu čo udáva výrobca úplne diametrálne odlišná a mimo rozhrania tolerancie .... ( Medzi zeleným a čiernym káblikom som nameral asi 68 Ohm ) a malo by tam byť tušim 168 Ohm +/- 10% sú to tie menšie cievky bližšie oske magneta.... Mohli by to byť prepálené cievky ? Dá sa to prevonúť alebo opraviť ? ... alebo tie cievky ani vobec nemajú nič so štartovaním ???? |
jedine co pre beh motora potrebujes je signal z impulznej cievky a 12v na napajanie riadiacej jednotky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (12.06.2012 18:11) |
čiže si nemám všímať to, že je tam úplne iná hodnota na tom zapalovaní ? No stál hodne dlho :D odkedy som robil GO motora a to už ani neviem kedy bolo niekedy v zime ked som bol u Karola. Ja som to tak aj štartoval ale páka mi nezaberá úplne od vrchu, aj to by mohol byť problém. Ale mám objednaný ten jazyček mechanizmu štartpáky lebo ten môj je "mierne" obdratý. |
aj ja som nad tym uvazoval, ale chcel som karbec z ktm 525. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (13.06.2012 8:58) |
kto povedal že neviem nastaviť zmes na origi karbeci???? spravil som to presne podla manuálu tam sú velkosti trysiek aj na ktorom záreze ma byť ihla a aj otáčky zmesi... som sice laik čo sa týka štelovania karburátora ale seriové nastavenie ešte zvládnem tak ticho... ked tam bude neoriginal tak to dam niekomu nastaviť nemam doma lambda meter ani 200 náhradných trisiek na štelovanie.... neodbáčajme od témy a nezachádzajme do takýchto prkotín čo ak a čo keď..... všímam že si z Nitry dando tak ak vieš tak dokonale naštelovať karburátor prinesiem ti ten črep aby si mal čo robiť |
nastavenie zmesi podla manualu funguje na motorke v stave podla manualu. realita je ale niekde inde. ak by si mal dobre nastavenu zmes tak by ti motorka isla na prve kopnutie. |
Ja na tú sviečku klúč mám klasický predľžený orech do goly alebo mám trubkový klúč s tým to ide bez problémov. Neni problém po Nitre tak ako aj hocikde inam naložím ho do dodávky a idem kam ma oči povedú, keď aj na kraj sveta |
a myslím si že neoriginál karbec nebude až taký velký problém lebo mám pocit, že ten keihin FCR co je v yzf bude velmi podobný tomu čo je v bergoch od roku 2004 a v manuáli sú velkosti trysiek takže natryskovať podla manuálu a nastaviť ... alebo si to predstavujem moc jednoducho ??? ja by som najradšej to delorto vymenil ale ked to bude stačiť naštelovať budem rád |
neviem reco ho chces stale menit? aj mne trocha vadila absencia AC pumpy ale pri vozeni to prakticky nepocitis, lebo ked potrebujes vykon tak ho tam mas je to 500vka |
ja sam si ho určite nevyladim... tak dufam že mi s tým nejak pomožeš ... ono je to skor 550ka valec aj piest je tam ako na 550 ke ... robil som GO tak prečo nevymeniť vložku a piest za vačšie ked už meniť. v podstate je to jediny rozdiel medzi 501 a 550... robila sa aj ojnica, ložiska, ventily reťaz a bla bla skratka klasicka GO 4 taktu okrem prevodovky ktorá vyzerala byť v pohode... |
Menšia hodnota odporu na cievke statora môže znamenať medzizávitový skrat a tým aj neschopnosť zapaľovania hodiť iskru pod tlakom. V takom prípade platí " čím lepšie , tým horšie" , čiže čím väčší tlak vo valci po repase , tým horšie / ťažšie podmienky pre iskru. |
je to možné podla mňa niesom síce odborník ale nameral som niečo mimo tolerancie tak to asi nebude v poriadku... a zdá sa mi že by to tak mohlo byť, že ide o skrat medzi cievkami a zrovna to bude asi štartovací prúd alebo niečo také... Upravené 3 krát. Naposledy upravil HusaberGFE600 (14.06.2012 7:44) |
tak som bádal a niečo som našiel ... www.elperformance.sk/detail.php?id=160&id_znacky=23... ... nové zapalko 216 e ... oprava neviem kolko by vyšla |
takže oprava 145 e .... nové 245 ... náhrada 216 ... super výhliadky do budúcnosti |
Pozri obrázok Upravené 5 krát. Naposledy upravil HusaberGFE600 (25.06.2012 15:20) |
takže sa mi podarilo pridať fotky ( asi na 5ty pokus ) ale aspoň vidíte hodnoty... tak čo stretol sa s tým už niekto??? ... tretie foto od vrchu - výrobca udáva 168 Ohm +/- 10% a posledné foto na spodu má byť hodnota manšia ako 1 kOhm a je 1,2 ... červený a čierny sú podla mňa poriadku.... Help please ja už som bezradný mám to dať previnúť ? Neni chyba aj niekde inde ? .. prečo to vlastne odchádza ? Bojím sa že to dám previnúť a za chvílu sa stane to isté... alebo to ani tak nepôjde ... Asi to potom rozpredám na súčiastky keď to nerozchodím... |
.............NEMÁ NIEKTO V OKOLÍ ROVNAKÚ MAŠINU ? AK BY BOL OCHOTNÝ POŽIČAŤ MI RIADIACU ALEBO CDI ... PRÍPADNE ZAPALOVANIE NA VYSKÚŠANIE BOL BY SOM MOC VĎAČNÝ. Nechcem to zadarmo ... |
kontaktuj clena ikcipo , poradi, previnie a popripade aj pozicia Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (26.06.2012 14:25) |
tu je moje neoriginál CDI ... už ani neviem čo kde mám pozapájať ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165922 | Včera: 228212