Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím vospolok, |
nepracuje 1000 rpm by som este bral nejkych 13,2 jako ze OK ale menej urcite nie a od 1500 rpm tam musis mat 13,9 a viac max. 14,5 Skontroluj regulator ak mas klasicky tak sa stava ze vzadu su naspajkovane take velke odpory a tie zoxiduju. |
No tam je už použitý neriadený trojfázový usmerňovač, s tyristromi, ktoré skratujú obvod cievok, ak je napätie vyššie ako nastavená hodnota. |
Tak budes mat niekde studeny spoj alebo nieco podobne. |
Vcul som to riesil na SV 650. Z novym regulatorom na volnobeh 14,2V |
Skontrolujem ešte alternátor podľa návodu, ak bude OK, tak zháňam nový regulátor ... |
Ak máš gelovkuje to OK tie sa "plniana" len na 13,8V ostatné na 14,4V |
Je tam klasická údržbová, ktorú pomerne často dolievam. Naviac kladný pól úplne zaoxidoval od nejakého sajrajtu .. |
nabijal si baterku pred meranim? Lebo tych 13,12V pri 0rpm mas dobre, mozno aj viac nez dobre... |
Áno, necelú hodinku pred meraním som nabíjal baterku. Inak máva bežne tak 12,4-12,5 V. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 122820 | Včera: 190390