Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
popíšem moj problém kúpil som v 2009 motorku malaguti madison od tej doby som mal len problémy z elektrikou pri dlkšej jazde my nedokáže dobíjat motorku na 100 percent pred rokom som ju dal do servisu v kolárove nech sa na ňu pozrú prečo sa vybíja počas jazdy. sa vybije baterka v Kolárove bola 3 týždne a potom bola odpoveď všetko je v poriadku len že si mám kúpiť novú baterku kúpil som novú baterku 2 mesiace bez problémov a začalo to znovu tak som to premeral a zistil som že baterku my dobíja len 13,1 wolta tak som sa objednal do servisu v Rišnovciach servisak povedal že to buďe chybný regulátor tak my vymenili regulátor 2 týždne som sa tešil že konečne to je dobré po dvoch týždňoch prestalo dobíjať predpokladal som že to bude baterkou kupil som novú baterku a po nahodení my to zmerali a hovoria ze to malo dobíja dobíja len 13 woltov pri zapnutých svetlách 12 woltov tak som to pred 2 tyždňamy zaniesol do Rišnoviec. Zaniesol znovu dnes volali ze neviedia na to prísť lebo regulátor menili a alternátor dáva kolko má poviem vám nervy mam s tej motorky najradšej by som do nej hodil zápalku |
no ja nie som ziadny odbornik, ale dobijanie nie je tak zlozita vec, aby si to nezvladol aj sam... len ked je to nejaky zapeklity problem, ktory satazko hlada, tak v servise sa do toho bud ani nepustia, alebo tie hodiny nezaplatis... |
este ma napada jedna vec... nema ten tvoj alternator ciste nahodou uhliky? ak ano skontroluj aj tie. |
do taliana napchaj cinsky regulator a cinsky regler a hodis si taliansku kravatu |
je pravda dali tam cinsky regulator čo viem ale asi 2 tiždne išiel super žiarovky sú original a skrat tam nieje na 90 percent su tam 35watove žiarovky |
Skús si premerať kostru na baterke voči kostre za reglerom prípadne tieto dve kostričky prepoj vlastním vodičom. |
Menil som regulator na dvoch motorkách a už som sa s tým dosť vynervoval. Osobne si myslím, že to je zasa regulátor. Chvíľu ti to šlapalo, ale zasa sa posral. Ja by som hľadal príčinu prečo čo poserie regulator. |
ako pisal janoval treba ist poporiadku..premerat napätia alternatora v celom rozsahu otacok... premerat prudy... skontrolovat spoje/studene zaoxidovane spoje/...treba skontrolovat kapacitu baterie ci vyhovuje typu motocykla....tie uhliky ak mas skontroluj...na volnobehu by si mal mat napätia od 13,1 do 13,4 a najvysie napätie nesmie prekrocit 14,7V...pri vypnutom kluci musi byt kludovy prud nulovy |
Zdar, nakoľko som po zime nenaštartoval a zistil som, že mi neide šťava do sviečok, chcem sa spýtať, či by sa tu nenašiel niekto znalí veci a nepremeral mi to, ideálne u mňa v garáži (kvôli komplikáciám s prevozom moto). Poprípade budem rád aj za nejaké dobré odporúčania na niekoho. Samozrejme za FO. Vopred vďaka. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 198132 | Včera: 227275