Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mam taky problem že sa mi roztrhala vyvazovacia retaz. Vymenil som ju, zložil motor a teraz sa mi strasne tažko startuje, skusali sme to aj roztiahnut s autom a stale brzdilo koleso, nakoniec nakopla ale cela motorka vybruje jak besna. Ale motor ide pekne a otacky drži ako ma len trase. |
sú tam rysky a treba to nastaviť presne podľa nich Pozri si na závažiach také bodky a na hriadeli by mali byť tiež. Piest treba mať v hornej úvrati a poloha značiek musí byť už v našponovanom stave. Treba sa s tým len pohrať Upravené 3 krát. Naposledy upravil zdeno255 (05.05.2012 17:25) |
No do riti zase to rozoberat a ide mi to aj tažko startovat, nakova sa to tažko aj roztahuje. to može byt tým? |
Môže . Ale stačí ti motorku len položiť na bok a tak to rozobrať |
No ja som tiež kedysi na KLR skúsil prehodiť vyvažováky o 180° a zo štartom neboli vôbec žiadne problémy,točila tak ako keď boli vyvažováky tak ako majú byť.Ale keď som pridal plyn(motorka stála na hlavnom stojane) tak mi motorku posunulo tak 0,5 metra dozadu -tak sa roztriasla.Hneď som to dával do pôvodného stavu |
skús ešte skontrolovať funkciu automatického dekompresora. (je tam odstredivý) Pretočiť motor sa musí dať aj rukou. |
Ten dekompresor ma napadol hned ale vsetko fungovalo pred tým a s tým som nič nerobil. A aj ma motorka kopla do nohy (ako volakedy 250ky, ale viacej ). Takže to bude asi tým. A to trasenie tými vyvažovakmi. Super |
Hej. Neide to zase úplne ľahko. Mňa keď voľakedy KLR kopla tak mi roztrhlo podrážku na kanade a druhý krát mi roztrhlo tenisku a vyletela až po druhé poschodie . Potom som mal 2 týždne sádru. Mal som zlú RJ |
Tak potom som mal stastie ked mi roztrhlo botasku a mam na nohe zo spodu len modrinu . A co mam pozerat na tom dekompresori? Uz som sa na to pozeral ked som to mal vonku a nic som tam take nevidel ani ako to vlastne funguje. pri startovani otvori ventili a pri jazde nie.. |
Dekompresor je u KLR revolučny,pretože v tej dobe taký system asi ani nikto iný nepoužíval.Je priamo na výfukovej vačke a je to vlastne systém odstredivky,ktorý otvára výfukový ventil v HÚ,aby si tlaky ľahšie prekopol |
presne tak. Treba skontrolovať či je výfukový ventil pootvorený, ale ak sa ti dá pretočiť nohou, alebo rukov tak by mal byť ok. Ak je nefunguje, tak sa na nakopávačku môžeš aj postaviť. |
Tak a je to! Dnes som to rozobral, tak ako si mi poradil, položil ju na bok ;) |
Ten dekompresor funguje len pri nízkych otáčkach motora,to je pri nakopávaní.Jakmile motor naskočí hneď ho vypne. |
čaute, chcem sa opýtať ako má byť tá reťaz našpanovaná,tak nejak ako rozvod, alebo menej? :D |
na tej fotke sú určite zle. Kľukovka je takmer v hornej úvrati a predný vyvažovák takmer o 90stupňov natočený..... Viac sa tam dá ťažko vysledovať. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67725 | Včera: 214426