Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím páni, mám malý problém s mojou Hondou VFR 800 FI r.v.1998.. motorka za normálnych okolností ide ako má, má dobrý výkon, spotreba je mierne vyššia oproti normálu, najväčší problém je však dusenie pri niektorých situáciách.. jednu z nich uvádzam na videu - ide o chod motora na volnobeh so sytičom, kedy pri prudkom pridaní plynu motor na chvílu pridusí a až následne sa nechá vytočiť do vysokých otáčok... |
|
kľud.. v 100km/h mobil v ruke nezvyknem drzať a toto je druhý prípad keď viem že to ten stroj robí, nemám z toho žiaden pôžitok a nezvyknem tak uspokojovať svoje jazdecké potreby.. chcel som Vám ukázať jav o ktorom píšem v popise.. nekrižujte ma, ja mám dobré srdiečko, tá motorka je maznáčik a mám ju úprimne rád!!!!!! |
ak máš k motorke návod si ho prečítaj...., sýtič (manuálny ale aj automatický) sa používa pre zlepšenie štartovania ak je nízka teplota motora ...potom prestávam rozumieť prečo to vytáčanie plynu...., ty sám tým motor dusíš..... |
presne jak pise devil. problem nema motorka ale ty. neviem o motorke ktoru nezadusi ked mas sitic a este vyrazne pridas plyn |
ďakuejm za Vašu konštruktívnu kritiku, poučím sa z toho. |
Keď pridávaš pomaly,plynule tak to ide bez pridusenia? |
matko66: ďakujem. |
mam rovnaku masinu, len trosku novsi rocnik 2001 bez manualneho sytica, takze som precital vsetky temy ohladom tejto motorky aj na zahranicnych weboch a casto som sa pri citani stretol s tym, ze sa neodporuca davat do tejto moto iridiove sviecky. Ja tvoj problem nemam, no tiez sa chystam vymenit sviecky za nove, pretoze niekedy mi vynecha niektory valec pri 10500 otackach. |
TomasM.. aku mas priemernu spotrebu? Ja 6 - 7l. |
spotrebu mam tak ako pises. Za 10 Eur spravim 100 km. Vahavy chod pri nizsich otackach som nespozoroval, vyfuk je original. |
alonso88: Vies o tom ze ked mas sytic tak plynule ho treba uberat aby motor nesiel dlho na bohatu zmes a vysoke otacky ? Osobne pri nastartovani dam plny sytic ale akonahle motor naskoci tak sytic uberem na polku a udrzujem co najnizsie otacky . To cobolo na tom videu tak sa cudujem ze si ten motor uz nepridrel .Ak to robievas casto ze aby motor sa skor zohrial ze na sytici mu pobrnkavas na plyn tak sa nebudem cudovat ze motor bude coskoro KO. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (17.04.2012 22:45) |
Ahoj ako sa ti podarilo vyriešiť problém? Mám rovnakú moto a v daných otáčkach tiež trhá a stratí výkon. Ďakujem |
Re: Jeff: Re: Jeff: Ak mal v diskusii zapnutú emailovú notifikáciu tak je možno šanca že napíše . |
Poslednú dobu tieto problémy sú všade /aj na českom m.cz/, no nik nikdy nenapíše, ako to vyriešil. |
Re: nevo: Re: nevo: synchro som si spravil, tam problém nie je. Dal som moje overené aktívum Protec a zdá sa mi že už vynecháva pomenej. Asi sa zameriam na vstrek alebo čerpadlo. Predsa E10 je bordel. Ale ešte pozriem káble, kontakty od RJ. Cievky som meral aj káble riešil na fajku. Zatiaľ idem od najlacnejšieho bez výmeny komponentov. |
Re: VladisSG: možno si svoj prvý príspevok napísal tak zmätočne, lebo si myslel len na odpoved od autora diskusie. No realita je taká, že sa odvolávaš na nedostupné video niekoho kto poruchu zviditeľňoval sitičom. Takže skús poriadne popísať problém, tiež napísať aké sú to "dané otáčky" , ak prvý pýtajúci mal sitič tak asi mal karburátory, Ty píšeš o vstreku a čerpadle ... atď. |
Problem moze byt v TPS potenciometri, ak draha vynecha, striekacka vynecha. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 23988 | Včera: 140675