Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Hornet 1999. Nestartuje a po rozobrati boli mokre sviecky zrejme od oleja. Sviecky iskru hadzu sem tam to poriadne streli z vyfuku ale inac nic. Stretol sa s tym niekto? Kadial moze prepustat olej? Dakujem za prispevky k veci |
a je to urcite olej??? a ne benzin??? asi si ju prechlastal ked sem tam streli do vyfuku...sviecky pekne ocisti a nadstav odtrh cca 0.8 mm alebo ich rovno vymen.... |
Koľko tam tie sviečky boli?... Vymeň za nové, ja by som ich nečistil... nejaké NGK zoženieš po 10 eur... možno menej... A potom jej sprav základnú údržbu (nový vzduchový filter, vyčistiť a nastaviť karburátory). Daj vedieť, ako si dopadol... |
sviecky su nove karburatory su ok. este ked sa nam ju predtym podarilo nastartovat pri pridani siel cierny dym z coho sudim ze do valca ide privela oleja. neskor uz sla len na tri valce a motor uplne zadusilo. |
no bratm cierny dym meznamena olej ale bohata zmess zalieva ti moto lebo ti nezavieraju karburatori a preplavije ti valce zmesov odkalit precistit nadstavyt a ides keby ti siel olej tak jednoznacne sivy dym ... |
Trošku nerozumiem tomu, čo si napísal... že do valca ide privela oleja??... veď to neni 2T, aby tam šiel nejaký olej ! Aké tam máš sviečky? Z čoho usudzuješ, že karburátory sú OK ? Ak šiel čierny dym, znamená to bohatosť zmesi, olej má po spálení bielo-modrú farbu. Presne, ako ti radí bikee , odkaliť, prečistiť, nastaviť a ideš! A nakoľko sú sviece, ktoré tam teraz máš už zahádzané, možno sa kúpe nových nevyhneš. Podľa katalógu by tam mali byť NGK CR9EH9 |
dobre takze mal som milne info od brata. dym bol vraj modrosivy. karburatory aj vsetko ostatne je nastavene. tak babo rad |
Ak ani jeden z vás neni technicky zdatný typ, vyhľadajte servis. Ak ide do valca olej, tipujem prdnuté tesnenie pod hlavou, ale nemusím mať pravdu. Moto má už 13 rokov, môže to byť aj čokoľvek iné, keďže motor má už dávno cez 100 000 km (a netvrď mi, že nemá ) s ktovieakým zaobchádzaním. |
netvrdim ze ten motor nema 100 000. bohuzial uz nikto nezisti kolko ma nazozaj a co vsetko uz prezil. a ak by bolo prasknute tesnenie pod hlavou netiekla by do valca aj voda? jednou z moznosti by mohli byt aj piestne kruzky podla mna alebo mam aj info ze ventily su vlozene v semeringu ktory tiez moze byt zniceny ale este som sa s tym nestretol tak neviem |
Môžu to byť krúžky, môžu to byť ventily... Takto sa nikde nedostaneš. Motorka musela ísť zle už minulý rok... či sa mýlim? |
no bratm presne tek ak uz moto zerie olej to nieje vec zodna naden ale dlho doba zalezitost..iba ak jedine dakomu spadla na bokk a nalialo plny airbox oleja cez odparovanie motora co ide do filtra co uz som tiez vydel a potom salo zez karbec olej skuss vybrat vzduch filter z boku a pozri ci nemass tam olej a ak ti moto dymila uz davnejsie na sivomodro tak zrala olej ato ste mohli postrehnutt uz davnejsie ze ubuda olej z motora...ale ak je suchy filter tak potom bud kruzky alebo guferka ventilov a tie prepustaju olej tym ze ked moto stoji a netesnia natecie na piesty olej a zahadze sviecky..ked uz motor vrci a je tepli stiha ho spalit a dymi na modrosivo bolo by aj pomerat kompresne tlaky je to laborace ale ine zrejme neostava... |
ak ti ide do valca na hornete olej si v riti...primerana spotreba oleja je samozrejme ok, ale ak su az sviecky od oleja, je to zle... |
pozri pod vzduchovy filter, ci tam nemas olej? |
petopp : co Vam povedal predavajuci ked ste ju kupovali ? lebo podla toho co pises vyzera ze motor uz ma nieco za sebou |
1, zozrate simeringy ( gufera ) okolo ventilov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43404 | Včera: 214733