Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte! |
Mno, vysoky vykon sa prejavuje skor v maximalke...kroutak je skor o akceleracii. |
A ako chces jazdit? Ta Breva... neviem, je to taky vacsi a krasny nahac - so stitom z toho moze byt celkom dobry turista. Ale fazer 600 je velmi vsestranna motorka s priebehom krutaka/vykonu naladenym do nizsich otaciek, takze myslim, ze to s tym krutakom nebude az tak hrozne. |
Pokial nechces jazdit vylozene agressivne ( ), tak viac ocenis krutiaci moment. Tot moj skromny nazor. |
zjednoduseny pohlad: vysoky vykon (najma 4-valce) je casto vo vyssich otackach, takze pri jazde mestom ho nevyuzijes bez toho, aby si prekracoval rychlost, a bude ta to lakat na vyssie rychlosti, to mi ver. Vyssi krutak (najma 1- a 2-valce) znamena, ze ta to katapultuje uz pri nizkych otackach, ani sa nemusis hrat so spojkou, ci utinat motoru na jednotke. Vedie to skor k pohodovej jazde, nemusis tolko radit a kedykolvek vyrazis vpred. Kazde ma svoje vyhody... |
Award, |
Dekuji za odpovedi, rady a zkusenosti. |
Award, ale nesmies ten moj pokec brat uplne doslovne, pretoze aj na 4valcoch 600 ccm sa da jazdit kludne a aj odspodu (aby ma Agressor nezdrbal), ale fakt to nie je to co 2valce. |
Ehm... pozreli ste si niekto vykon motorky a rozmer zadnej pneu??? |
Agrac, pozri, kde to ma maximum krutaku - pri 3800 otackach. |
Vsimol som si, kde to ma strop krutaku. A aj som si vsimol, ze je dost daleko od stropu vykonu. Urcite to ma zaujimavy chopperacky priebeh. |
tak ked nemas v plane jazdit agresivne, tak krutak... nieco tam zaradis a nestaras sa, kopec nekopec... |
Tak tak, krutak je to podstatne, co ta taha. Pokial nebude kalit po okruhu, tak sa k max. vykonu malokedy priblizis. Dalsia skutocnost je, ze objem nicim nenahradis. Mam CB750, cista turistika. Zaradim 5 a nestaram sa. Aj plne nalozena so spolujazdcom nema problem na nasich cestach. Behom chvilky tam mas zo 100 km/h na 150 km/h. A ten motor je uzasny. Vytacanie mu nesmakuje a ani to nepotrebujes. Taha pekne od spodu a stale ma prekvapuje, co sa v nom ukryva. |
Aj tak je najlepší kompromis medzi krúťákom a koňmi. S každého rožku trošku. |
Agre:máš pravdu krúťak a výkon je v poho len moje moto má 20-30kg navyše a to tiež nieje výhra. Ináč je Bandit 600 super preskok s Jawy 350 aspoň podľa mňa. Ale zas ten tvoj Fazer má asi lepšiu váhu, vlastne kolko má kilov? Švagor kúpil R6 fungel, akože lahká len ju zas musíš točiť dohlúpa ale potom aj ide. Ja zas nerád vytáčam. |
Zbyno - fazer je nahac, takze ten nastup krutaku a vykonu je sice znizeny, ale tiez polozeny do nizsich otaciek. Taha to od 2tis., ale furt to je len 4-valcova 600vka... Ale lahucke to je dost, je to fakt. Co ja viem kolko ma? Tutok na motoride pisu ze 217 aj s naplnami, ale je v celku lahka a stihla. A ovladatelnost je na 100 bodoch. |
To all: Dekuji, dekuji! |
pozri www.gsxr.wz.cz rubriku AKO NATO a tam maš o výkone a krutaku všetko odborne vysvetlene. |
PRASEK myslim, ze si to povedal presne opacne......!!!!!!!! |
Award - mozno by som skusil GSX 750 Inazuma - silnejsi nahac poladeny tak, ze ho urcite nebudes musiet tocit. |
Zabudli ste povedat jednu vyhodu Brevy a to , ze ma kardan a aj preto je tam taka tenka pneu. Breva je vyslovene urcena na turistiku. Uz len podla tych doplnkov co je na nu dostat kupit. Award pozri sa aj na Brevu 1100. To je uz delo. |
v podstate všetko už bolo povedané ale ten výkon sa mi zdá strašne malý, samozrejme aj ja sa prikláňam na stranu krútiaceho momentu mojich 89K a 84 Nm pri 900 ccm mi dovoľuje v pohode potiahnuť od 2000 bez reptania. Ja by som ti poradil ešte že objem je proste objem ten neoklameš fazer je športovec treba ho točiť točiť a radiť. Na druhej strane kardan je fantastická vec. Je to na tebe ale tá guzinka sa mi páči je krásna i keď problém môže byť zo servisom vieš málo ľudí ju pozná ale zasa sa môžeš odlišovať prajem dobrú ruku pri výbere ! |
krásna je napríklad centauro .. |
V max, problem so servisom Moto Guzzi nie je ziaden v Cechach. |
Agre: vidno, ze si sa neviezol ,a dvojvalci so solidnym krutiakom, inak by si pisal... |
Ahojte vsichni! |
Award - bazar.motorkari.cz/?action=show&word=Inazuma... |
Vlastne viezol! Na Ducati 650 SS (alebo 600?). Ale dobra sprava je, ze ma v kratkom case cakaju vyskusania dalsich troch 2-valcov. |
Veru Pagy, Breva 1100 je delo. Krajsiu cestovatelku si ani neviem predstavit. |
Ahojte! Podlouhe dobe opet pisu... Napadlo nas s brachou, ze ta Breva 750, kdyz ma jen jeden kotouc na prednim kole, takze asi to brzdeni nebude zadna slava.. Co vy na to? |
Isteze - 2-valec brzdi lepsie. Vo vseobecnosti, cim vacsi valec v motorke je, tym lepsie brzdi. Takze keby si porovnal dve 750tky, pricom jedna bude 2-val a druha 4-val, ta prva z nich bude mat navrch. |
2 Agressor: Takze, s trochou nadsazky, se da rict, ze 1 kotouc bude dost? |
agressor: cize keby robili 8valcove 50ccm motory, tak by brzdili menej nez jednovalce kedze su piesty mensie? |
Award, ten jeden kotuc je urcite dost. Myslim, ze vyrobca by si nedovolil dat nieco na trh, co by bolo nebezpecne. Aj Suzuki VX 800 ma jeden kotuc vpredu. Dokonca tusim aj Honda VTX 1300 ma jeden kotuc. |
stevo, ten motor by sa ani neroztocil, taky odpor by mali loziska a ostatne trecie plochy. |
2-valec brzdi neporovnatelne silnejsie, ale to nie je brzdenie, ktore ta zastavi pred vybocujucim autom! Ked brzdis silno brzdami, vacsina vahy je na prednom kolese a brzdenie motorom je na uplne vedlajsej kolaji... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79758 | Včera: 222146