Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cavte,uvazujem nad kupou aprilie rsv 1000r factory okolo roku 2006,ako je na tom so spolahlivostou,vlastnostami?a dostupnostou dielov?jazda v porovnani so stvorvalcom 1000kou?skusal som cagivu raptor 1000 a suzuki tl 1000s a moc ma to neohurilo-(i ked ma to celkom bavilo) co sa tyka vykonu-oproti 1000ke stvorvalcu,tls malo 125koni a rsv cca 145, Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (01.04.2012 23:35) |
V60° je trosku neochotnejsi v porovnani s L90° |
bral bych aj ducati len ta co sa mi paci je kure...ky draha.mikulec uz som uvazoval aj nad nejakou 600-750 lebo na tie nase cesty je 1000 fakt zbytocne ALE tusim v 1000kach este ostanem,nerd spolahlivost taliani vs japonci??? |
moju mám 2006 a kebich pri páďe nezlomiu radičku, tak temu nebiuo ňic |
talianko vs japonsko?! na to je 1000 nazorov |
nerd,hmmm,to je dobreee.chcel by som trochu zmenu,2valce,europa.LEN stale nie som rozhodnuty ci neostat pri japonke a stvorvalci |
Nerd - jazdil si RSV ??? Jazdil si Italov (okrem jednej nešťastnice)??? |
Ale nič - len ma tie porovnavačky nebavia ....... keď si mechanik - čo jazdí litra - pýta radu ohľadne RSV. |
chlapci navadzte sa,potrebujem len vase nazory,uvazujem nad nou,no este nie som uplne rozhodnuty,kedze co som jazdil 2valce vsetko boli japonky(cagiva italka s japonskym motorom)a z europy iba jawa,a maximalne 125 2 valcovych koni,rad by som napr vedel ako to ide v porovnani napr s gsxr 1000,(cagiva sa ako tak drzala do 60, tlko bolo lepsie na tom ako cagiva),aprilia ma tusim rozvodove retaze???ziadne remena ako ducati? Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (02.04.2012 0:27) |
Rotax je jednoducho hrubá sila (v porovnaní s Ducati mi pripadá ako nedokončená motorka)- a to ma na tých motoroch naozaj dostáva - čiže aspoň ja zažívam pri jazde na takomto niečom pocity - ktoré som napríklad nikdy nezažil na bývalej Honde - prípadne pri zvezení na RR /gsxr. |
takyto typ rady potrebujem ja to chcem do beznej premavky,okruh mozno par krat do roka, Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (02.04.2012 0:40) |
PETOrf Pockaj si na Lako. On ti porozprava. Sice o nahej RSV, ale o spolahlivosti plastov pocuvat nepotrebujes. |
PETOrf ja mam r-ko,no nie som taky strelec ,aby som na nasich cestach zbadal nedostatky pri Sachs tlmeni oproti Svedom. Vzdy som jazdil Jap. stvorval,no vobec nelutujem prechod na v-2. Spolahlivost je relativna, kup si neburanu a nemal by si mat problemy.Brzdy predne parada,zadne na hovno,budiky sa mi nezamlzuju zadne svetlo ano.Vykon ti chybat nebude ale ak nemas aspon 180 cm tak ti bude nepohodlna,ak sa da hovorit o pohodli v tejto triede bikov.Nie je to motorka s ktorou budes robit jeden lap rekord za druhym a urcite sa jazdi lahsie na 4R motore no mna to dako bavy.Motor je v podstate tocivejsie TDI.Ak si sa uz trosku ukludnil a nechces tuctovu motorku tak ta oslovi, za pokus nic nedas. Ak chces nieco konkretnejsie okolo RSV tak daj. |
Ked som menil GSX R 600 K4 za dvojvalec, chalan mi ponukol RSV 1000 R 2005 a VTR 1000 SP2 2002. Mal som ich moznost priamo porovnat aj ked islo len o porovnanie kratkou jazdou v meste + vyjazd na okresku. Nema zmysel porovnavat podvozok, brzdy, jazdne vlastnosti... (to som koniec koncov z tak kratkeho vyjazdu ani nemal sancu postrehnut). Vybral som si SP2 pre jej prejav a pre pocity, ktore som mal pri jazde na nej. Najprv som prevetral RSV, ale vobec ma neoslovila. Nejak som sa na nu nevedel usadit. Taka divna jazdecka poloha. Potom som sadol na SP2, nastartoval a po chrbte mi prebehol mraz. To su veci, ktore objektivne nevysvetlis. Po kratkej jazde som mal v hlave jasno. Nechcem tym povedat, ze RSV je zla motorka. Urcite je fajn, len mna nijak neoslovila. Mozno by som si na nu casom zvykol. Neskor som zistil, ze dvojvalec je pre jazdu na ceste svojim charakterom zabavnejsi ako R4 a je velmi zabavny aj na okruhu. Je to len moj nazor a kazdy moze mat iny. Podla mna treba si vytypovat urcite modely, vyskusat, popozerat a premysliet. Nikto ti nepovie, co bude tebe vyhovovat. Mozno sa nakoniec vratis k R4. Mozno nebudes chciet nic ine ako dvojvalec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (02.04.2012 21:47) |
petorf....mal som RSV, sice nie tento model a nie factorku, ale aj tak to bola super masinka. vykonovo sice zaostava za stvorvalcovymi rovesnikmi, ale inak je to uplne ine povozenie. |
neda sa to porovnat so 4valcom. uplne ina technika jazdy ,uplne iny vykon. dve maximalne rozdielne motorky. ale rsv-cko ma spickovy podvozok,co moze japonec len zavidiet. motor na rsv je na udrzbu velmi zlozity.drahe nd. rozvod komplikovany. drahe diely by ma skor nasmerovali na honda vtr 1000 alebo ,noo suzuki sv1000. Upravené 1 krát. Naposledy upravil barlac (02.04.2012 22:59) |
diky chalani,mam 182 cm,aj gsxr je dost vysoka,uvazujem nieco novsie ale nechcem tuctovku a chcem nieco ine,strelec tiez nie som,honde sa moc nepriklanam-nic mi nehovori i ked vtr sp2 budis a suzuki sv vobec sa mi nepaci,uz ked tak tls-tlr ale to je dost stare, |
Ja osobne by som išiel do VTR SP2. Neni o čom. Užívateľsky prívetivejšia, menej komplikovaná, lepšia dostupnosť a cena náhradných dielov. Ak vyhrám športku, tak ti na trhu niektorú vyfúknem. |
Neviem aky vykon hladas, ale pokial ti staci 92kw a extravagantny vzhlad tak Touno je cesta. Ak hladas nieco okolo 120kw za lacny peniaz tak litrovy GSX-R. |
Ja si pockam,az sa sam prevezie ,a vsetko vsetucko tu napise za mna Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (03.04.2012 23:48) |
barlac: skus trochu rozpisat "uplne ina technika jazdy" ... celkom ma to zaujima... tiez poskulujem po RSVcke... ale urcite treba raz vyskusat ako stokrat citat... |
MaChr,a Ty si už skúšal? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dade121 (04.04.2012 21:30) |
Ak ma rsv ten motor čo caponord, tak Honda je šepot kvetín. Keď naštartujem Caponord, tak keď si dám hlavu k motoru, tak mám pocit ako keby to bol cele rozladené a niečo tam hrkotalo. Teraz som vymenil regler, novu baterku a asi štartovacie relé bude na vyhodenie, alebo sa mi to len zdá, že ten štart je iný ako pri VFRke. Ináč som počul od chlapca čo sa naozaj vyzná do motorov, že ten motor je fakt držiak. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157954 | Včera: 201320