Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím vás a zároveň prosím o radu. Na mojej babičke Yamaha Fzr 600 mi kľakol motor a vzhľadom k tomu že je týchto motorov ako šafránu som vložil do nej motor z yamaha Izf 600.A tu začal moj problém.Motorka striela do karburátorov výfuku a doslova pri odpálení zastavuje točenie motora štartrom.Može to robiť to ze som nehal povodnú cdi jednotku z Fzr a zapalovanie v motore je povodné Yzf??Mám možnosť kúpiť povodnú cdi jenotku k tomu yzf motoru len sa bojím aby to neboli vyhodené peniaze!!Vopred ďakujem za radu |
neviem ako to moze vobec fungovat, ked prehodis len motor a vsetko ostatne nechas tak Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (27.03.2012 16:12) |
Konečne ma niekto utešil takže si dám tu jednotku cdi poslať len dúfam že tie konektory ktore mi ktomu posiela budú pasovať ak nie tak bude maturita.Tak dík |
fuuu kamarat, nechcem ta strasit, ale ak ti nebudu sediet tie konektory tak neviem ci si si nenaložil tazku ulohu, ale ak ti to teraz nastartuje a hovoris ze ti to zle páli, teoreticky by mohol byt problem len v časovaní motora a to by mohla vyriešiť tá riadiaca jednotka, ale to je cistý dohad. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mertuk (27.03.2012 16:18) |
Na tom yzf motore mi konektory pasovali všetky do jedneho ku rámu takže som optimista ale človek nikdy nevie čo ho zaskočí no uvidíme čo to povie. Ešte mám obavy čo na to povie regler! Upravené 1 krát. Naposledy upravil RychlyJozef (27.03.2012 16:26) |
a nakoniec sa dopracujeme k dvom tyzndom roboty, cene ND cez 500 euro a to vsetko na "zlepencovi" |
No čo na to povedať ponaučenie do budúcnosti, ale chuť po jazdení je velká tak to už dáko dotiahnem do konca. |
Jasne že dám,Len sa toho bojím ako čert kríža!!!Už mám ten ignitor doma cez víkend to riešim.Stiahol som už zapojenie ignitora Fzr aj Yzf a podla farieb káblov je zapojenie veľmi podobné-z9 je 7 zhodných farieb.Rozdiel len otáčkomer a palivová pumpa, ale to by som lahko rozoznal.Tak dúfajme |
No tak do víkendu som to nevydržal a zobral som dneska dovolenku.Takže počet káblov ani farieb podla mojej predstavy a návodov ani zdaleka !!!Polovička sedela podla farieb dalšia polovica úplne mimo +dva káble navyše a o počte v zvazkoch a usporiadaní ani nehovorím, ale čuduj sa svete asi po 5 hodinách možno aj viac -posadnutosť- som sa po všetkých kombináciách a meraniach dopracoval k iskre.A starká po prvom zbrblaní naskočila jedna báseň,ale keď už som bol od šťastia na vetvy tak mi začal lietať otáčkomer z aktuálnych otáčok na 0 a potom 8000 a stále dokola v pravidelných intervaloch.Takže moto ide ale ja som na prášky. na novej Cdi mi ostali dva volné káble zelené už neviem z akými pruhmi,asi na hladinu paliva v nádrži čo ja nemám a ten druhý možno tachometer ja mám mechanický asi chybové hlásenie len ešte neviem aké.Takže tak zatial! |
motor ide normalne a len otackomer blbne? mozno ma len zlý kontakt kabel na otacky? |
alebo ma zly kontakt napajanie otackomera... niektore otackomery normalne po pripojini napajania vybehnu hore/dole a z RJ by mali ist uz len pulzy, ale moze to byt kludne inak |
To skákanie otáčkomera je chybové hlásenie nefunkčného obvodu kontrolky a plaváka paliva v nádrži, ktoré ja ani nemám.Su to tie dva zelené káble čo mi zostali navyše čiže kontrolka paliva a množstvo paliva v nádrži.Len teraz ako to oklamať nech si to myslí ze je to zapojené.Asi skúsim nejaký plavák vykuchať tak ze tam nechám len odpor a zapojím naň tie dva káble a uvidíme.Dočital som sa o tom v motoporadni v článku-YAMAHA YZF600R Thundercat - otackomer a ukaze 0 a 8.000 |
Takže dneska som to poriešil úplne jednoducho až mi je to divné!!!Už som sa potreboval povoziť tak som ráno sadol do auta na pumpe do auta za 20 do moto za 10 a poďme k rodičom k motorke.prešiel som ani nie kilometer a otáčkomer poďme ho na 0 a 8000 dookola no nato som čakal.Zastal som merák vo vrecku takí kvalitný za 5 éčok z trhu. Na jednom tom zelenom kábli 12V na druhom nič.Ten bez šťavy oprem o kostru a nič skáče to ďalej,ale ten +12V ani nezaprskal o kostru a otáčkomer ako nový paráda až kým som nevypol zapalovanie a potom znova na p--u.Takže cesta domov a moj skvelý zlepšovák!!!!!Na ten kábel 12V som naspájkoval obímku z malou žiarovčičkov z prístrojovky zo škodovky a druhý koniec cez očko na kostru a problém vyriešený.Výlet 50 km po okolí a v pohode.Nič sa nehreje všetko fachá ako má asi sa dám dneska dole HaHa Tak Tak. Som štastnýýý človek-Kolko málo stačí človeku ku štastiu!A mimochodom ten Yzf motor sa vo výkone zdá byť o dosť lepší aj keď je z fzr podobný. |
super , niekedy stačí aj zdravý rozum a ide to , si macher |
Mertuk ďakujem za pochvalu, ale Macher určite nie som.Kopa ľudí povie asi fušer-zliepač ale pomôž si ako vieš ale funguje to Huraaaaa!!!!!! |
Zajtra idem spraviť zo 60000 kilometrov tak neviem či sa nestretneme už len pri riešení generálky po velkej noci majte sa a vdaka. |
Ahojte Všetci |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 253102 | Včera: 178284